****Rukousketju****
Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen, että laitetaan esirukousta kaipaaville oma ketju, jossa halukkaat voivat myös rukoilla toistensa puolesta!
Eli Mistä aiheesta haluaisit puolestasi rukoiltavan (kerro hiukan tilanteestasi)?
Ja olkaa niin kilttejä, että pidätte ilkeät kommenttinne ihan ominanne, koitetaan tehdä edes yksi ketju jossa kukaan ei ole ilkeä =)
Kommentit (43)
täällä kerrankin järkevää asiaa. olen kärsinyt 16v lapsettomuudesta, ja rukoillut jatkuvasti apua, nyt olemme saaneet ihanan terveen tytön, olen aivan rakastunut häneen!!! haluaisin rukoilla kaikkien lapsettomuudesta kärsivien puolesta että saisitte kokea tämän onnen, uskon että jumala auttaa teitä. toivoisin että te rukoilisitte kaikkien lasten puolesta, ettei heille tapahtuisi koskaan mitään pahaa, vaan saisivat elää rakkaiden vanhempiensa kanssa onnellisina. jos joku vielä voisi muistaa minuakin rukouksessaan, että saisin elää ja nähdä lapseni kasvavan ja saisin hoitaa lastani vielä pitkään, sairastuin synnytyksen jälkeen vaikeaan sydänsairauteen.
Jos joku vielä jaksaa, muistaisitteko meidän perhettä, että päästäis lähemmäksi Jumalaa.
Kiitosviestinä taivaalle: uusi työpaikka ja se, että saadaan olla terveitä ja voida hyvin.
rukouksessani muistan teitä.
Rukoilkaa mun puolesta, että vaikea tilanne toisen miehen kanssa päättyisi ennenkuin päädymme sänkyyn. Rukoilkaa mun avioliiton puolesta, että rakkaus ja himo omaan mieheen säilyisi.
Teitä kaikkia siunaten
äiti 2003
että löytäisin suunnan elämälleni.
eileisen ketjun immeisiä mistin levolle käydessäni ja ajatuksissani oli, että tänää vastaavan ketjun aloittaisin!
siunausta jokaiselle teille ja muistetaan esirukousta kaipaavia!
mikään ei ole Jumalalle mahdotonta!
että perheeni ja sukuni säästyisi äkkikuolemilta. Rukoilkaa, että saisin rauhan Jumalan kanssa eivätkä uskonasiat ahdistaisi niin paljoa.
että löytäisin elämäni rakkauden ja että saisin olla äiti jonain päivänä ja onnellinen..
rukoilen myös että mummullani on nyt hyvä olla, samoin pappallani, koirallani ja isomummullani taivaassa
rukoilen että jokainen maailman lapsi ja aikuinen voisi joskus tuntea itsensä rakastetuksi
amen
ystäväni ja hänen lastensa puolesta. Jos Taivaan Isä siunaisi ja antaisi heille voimaa surussaan.
Mä toivon rukousapua meidän takkuiseen kakkosprojektiin. Esikoinen sai alkunsa hoidoilla ja nyt tilanne tuntuu vielä hankalammalta. Olen kiitollinen esikoisesta, mutta toinen lapsi olisi ihana asia. Lapsettomuus on yksi kipeimpiä asioita elämässä ja toivonkin kaikille siitä kärsivistä paljon jaksamista ja toivoa, että asiassa selviää eteenpäin.
Jos jaksatte rukoilla, että saisin tiedon jo tänään perjantaina, että olen saanut uuden työpaikan.
Kiitos etukäteen!
Muistakaahan, että silloinkin, kun emme itse jaksa/osaa/uskalla rukoilla, rukoilee Jeesus silloinkin meidän jokaisen puolestamme. Jeesus on meidän suuri esirukoilija, nyt ja aina.
Rakas Isä, sinä näet, mitä me itse kukin tarvitsemme. Hoida meitä kutakin, niinkuin näet olevan tarpeen juuri nyt. Ole lähellä ja kosketa. Kiitos siitä, että kuulet ja näet myös ne kaikki rukoukset, mitä ei tässä tule esille.
Aamen!
Minäkin, agnostikko uteliaisuuttani tulin katselemaan, minkälaisiin asioihin te uskovaiset pyydätte rukous apua.
" kolkuttavalle avataan, pyytävä saa :)" , sanoi nro 34. En oikein usko tuohon, sillä joskus muinoin vielä kolkutin, eikä avattu, pyysin, muuten saanut. Elämässäni on ollut monta paikkaa, jossa jumalaa olisi tarvittu, mutta miksi sitten en ole häntä kohdannut(jos kerran on olemassa)?
Nytpä tässä teille testi, hyvät rukoilijat ;)
Rukoilkaa minulle usko. Haluaisin olla uskossa, koska silloin elämä olisi helpompaa, voisi jättää teidän lailla murheet ja huolet " herran haltuun" . Mutta kun en voi uskoa, en voi huijata itseäni uskomaan sellaista, jota sydän ei tunne, ymmärrätteköhän?
Minä lupaan olla avoimin mielin ja tarkkailla mieltäni ja itseäni, merkkejä jumalasta. Eikun käsiä ristiin vaan sitten, siskot ;)
Ihanaa ja aurinkoista kesää kaikille!
Olemme juuri tuleet kokouksesta (tai on siitä jo hetki aikaa, kun kelloa katson).. Mies ei ole uskossa, toivoisin että hänkin saisi kokea saman kuin minä... Nyt kun kysyn; oletko uskossa? Hän vastaa; en tiedä. Toivoisin että joku päivä tuo en tiedä vaihtuisi selvään kyllä vastaukseen. Vuosia istunut vieressäni joka ikisessä kokouksessa ja tilaisuudessa.. Rukoillaan minulle voimia, mitä voisin tehdä asian hyväksi? Kutsuuko Jumala edes miestäni? Joskus tuntuu ettei mies ymmärrä mistä jää paitsi ja toisaalta etteikö hän arvosta tätä tärkeää asiaa kun ei ota sitä omalle kohdalleen? Esiruokousta siis kaivataan...
Eli 3v tytöllemme toivoisin kovasti pikkuveljeä tai pikkusiskoa. Ei ollut kovin helppo ensimmäinen raskaus, tyttö syntyi n.3.5 kk etuajassa. Nyt iloinen ja pirteä tyttö, toivoo kovasti pikkuveljeä.. Minulla kuukautiset kovasti epäsäännölliset, rukouksia toivoisin että niistä tulisi säännöllisemmät...
Itse saan kiittää Jumalaa monesta asiasta: upeasta miehestä, opiskelupaikasta, terveydestä, ystävistä, perheestä, töiden riittävyydestä, ts. siitä, että kaikki on hyvin:)
Rukoilen 52:n sekä myös 53:n miehen puolesta; kiitän että heillä on selvä " jano" Jumalan sanaa ja rakkautta kohtaan ja pyydän, että he löytävät Hänet ja saavat rauhan ja ilon sydämeensä.
Pyydän myös, että 54:lle annetaan suuri lahja eli lapsi.
Onko näin lauantai-iltana muita jotka toivoisivat puolestansa rukoiltavan? Meitä rukoilijoita on ymmärtääkseni aika paljon:)
Käyttäisitte aikanne johonkin hyödylliseen, vaikka ihan itte miettisitte miten ratkasta ongelmanne, mutta mitä suotta Jumala auttaa!
Ei avun pyytäminen tarkoita sitä, että välttämättä halutaan saada kaikki valmiina niin ettei itse tarvitse tehdä mitään. Jumala voi esim. antaa viisautta tai rohkeutta jotta voi itse selvittää ongelmiaan yms. Itsekin pyydän usein vauvan hoidossa sekä viisautta että voimia jotta osaan hoitaa vauvaani mahdollisimman hyvin.
kärsivien puolesta.