****Rukousketju****
Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen, että laitetaan esirukousta kaipaaville oma ketju, jossa halukkaat voivat myös rukoilla toistensa puolesta!
Eli Mistä aiheesta haluaisit puolestasi rukoiltavan (kerro hiukan tilanteestasi)?
Ja olkaa niin kilttejä, että pidätte ilkeät kommenttinne ihan ominanne, koitetaan tehdä edes yksi ketju jossa kukaan ei ole ilkeä =)
Kommentit (43)
Kiitos Jumala aviomiehestäni, jonka löysin internetin sinkkusivuilta sinun ohjauksellasi. Kiitos terveistä ihanista lapsistani joita olet varjellut perussairauteni aiheuttamilta raskaus- ja synnytyskomplikaatioilta. Kiitos aviomieheni uudesta työpaikasta, johon sinä ohjasit.
Isä Jumala, kiitos että olen saanut antaa elämäni Jeesukselle ja että sinä olet minun kanssani joka päivä!
Amen
Siunausta kaikille sisarille ja veljille jotka olette täällä tänään rukoilemassa. Rukoilen teidän kaikkien apua kaipaavien puolesta.
Erityisesti toivon esirukousta sen puolesta, että 10 vuotta jatkunut hyvä ja turvallinen avioliittoni päätyisi takaisin onnellisille raiteilleen, josta se suistui pois viime kesänä ja siitä lähtien ollaan ajeltu eteenpäin vain tottumuksen voimin.
Rukoilkaa myös, että pääsen oman kriisini ylitse ja jaksan taas olla energinen ja toimelias iloinen itseni.
Rakas Jumala auta minua löytämään paikkani työelämässä. Ja auta sairasta äitiäni kestämään kivut. Ja auta vanhin tyttäreni pois huumeista. Mutta tapahtukoon kuitenkin sinun tahtosi ja anna minulle voimaa hyväksyä se.