****Rukousketju****
Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen, että laitetaan esirukousta kaipaaville oma ketju, jossa halukkaat voivat myös rukoilla toistensa puolesta!
Eli Mistä aiheesta haluaisit puolestasi rukoiltavan (kerro hiukan tilanteestasi)?
Ja olkaa niin kilttejä, että pidätte ilkeät kommenttinne ihan ominanne, koitetaan tehdä edes yksi ketju jossa kukaan ei ole ilkeä =)
Kommentit (43)
Voisiko joku rukoilla myös minun puolestani, että tulisin raskaaksi vielä ja kaikki menisi hyvin tällä kertaa. Vielä lisäisin, että lasteni jo olevien puolesta rukoiltaisi.
Siunausta teille kaikille, joka ikiselle.
Vierailija:
Siunausta teille kaikille, joka ikiselle.
Minäkin, vanha loanheittäjä, yritän käyttäytyä.
Mulla ois tarve päästä jollakin tavoin lähemmäksi Jumalaa. Rukoiletteko?
ettei heille koskaan sattuisi mitään todella pahaa. Ja että saisin elämäni järjestykseen niin että pystyisin tarjoamaan lapsilleni muutakin kuin kasapäin rakkautta.
Me tarvittaisiin apua terveyteen liittyen.
Sekä minä, että äitini olemme sairastuneet.Äitini osalta diagnoosi ei ole vielä selvä, mutta ylimääräinen kyhmy löytyi.. :(
Että jos meitä muistaisi joku...
mulla on jonkinsortin hermoromahdus. kun pelkotiloistani sekä oudosta sairaudestani selviäisin hengissä ja elämään ilman hysteerisiä pelkotiloja. saattas olla helpompaa myös miehelle ja meidän taaperolle ja vauvalle.
kiitos
Minä puolestani pyydän voimia itselleni ja miehelleni tähän lapsettomuuskamppailuun. Toivoisin että jaksaisimme käydä läpi näitä tunteita joita hoidot ja niiden epäonnistuminen aiheuttaa. Toivon että tämän kaiken palkintona olisi pieni nyytti.
Toivon että muistatte myös meitä rukouksissanne.
Missäpäin asutte?
Millainen päiviähoito-ongelma on?
Pyytäisin itsekin esirukousta sairaan lapseni puolesta.Että hän jonain päivänä olisi terve eli joku keksisi lääkkeen sairauteen. Että Taivaan Isä antaisi jollekin viisautta auttaa.
Muistan rukoilla jokaisn puolesta,jota elämä kohtelee kaltoin.Voimia kaikille!
Ja kiitos avaajalle.
Vierailija:
mulla on jonkinsortin hermoromahdus. kun pelkotiloistani sekä oudosta sairaudestani selviäisin hengissä ja elämään ilman hysteerisiä pelkotiloja. saattas olla helpompaa myös miehelle ja meidän taaperolle ja vauvalle.kiitos
Rukoilen sinua, Jeesus. Tee tälle ihmiselle yhtä hyvin kuin teit minulle. Anna hänen ymmärtää sisimpäänsä myöten sinun armosi ja rakkautesi. Anna hänen hyväksyä itsensä. Anna hänelle lepo ja suoja kaikkea pahaa vastaan.
Ole siunattu, sisareni. Minä kärsin noista jutuista vuosikaudet, mutta eräänä iltana paranin (en missään kokouksessa tms.). Jeesus on sinunkin apusi. Rukoillaan, ettei sun tarttisi oottaa apua pitkään.
Amen
Olin aivan varma, että joku alkaa heittää kakkaa päälle tämän avauksen johdosta!
Ihanaa, että ajatus sai kannatusta! Pidetään ketjua ylhällä!
-Ap,
En enää uskalla/halua rukoilla pyytääkseni asioita, mutta kun olette yhteyksissä, sanokaa minulta terkut että kiitos, ihan hyvin menee, ja näin voi elää :)
Eli että näitä ketjuja olisi jatkossakin jotta apua tarvitsevat löytäisivät ne eikä loan heittäjät tuntisi tarvetta tuhota ketjua.
Vierailija:
En enää uskalla/halua rukoilla pyytääkseni asioita, mutta kun olette yhteyksissä, sanokaa minulta terkut että kiitos, ihan hyvin menee, ja näin voi elää :)
Aina ihminen ei vain saa sellaista rukousvastausta kuin itse haluaisi. Jumala kuulee jokaisen avunpyyntömme ja auttaa sinuakin jollakin tavalla. Älä jätä rukoilua, Jumala haluaa että puhut hänelle ja tulet häntä lähemmäksi. Avun saat kyllä, et ehkä heti etkä ehkä tavalla jolla itse haluasit mutta Jumala ei jätä sinua yksin ongelminesi.
Vierailija:
Minä pääsin tästä vaiheesta juuri yli. Nyt uskallan taas rukoilla, ja nykyään uskallan pyytää jo jotain itsellenikin tuntematta syyllisyyttä. Ehkä sinäkin vielä joskus...?
Kerron minäkin terveisiä!
Syy, miksi en halua pyytää enää mitään, on seuraava: koska jos olisin vain luottanut jumalani suunnitelmaan enkä halunnut peukaloida sitä, asiat olisivat paremmin. Hän tietää mikä minulle on hyväksi, minä en. Tämä vain on (minun tapauksessani) fakta :)
Sain siis usein sen, mitä halusin ja pyysin, sen sijaan mitä olisin tarvinnut.
t. 21
Rukoilen kyllä kiitoksia ja yleistä yhteydenpitoa, älkää väärin käsittäkö :)
auta ystävääni, joka menetti miehensä, lastensa isän. Auta heitä jaksamaan. Aamen.