Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ihana puoliso? Sellainen jonka itse tahtoisit jos olisit toista sukupuolta?

Vierailija
07.06.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa ihmisissä on ärsyttäviä piirteitä myös minulla niitä löytyy. Toki niitä on hankala tiedostaa.....

Mutta olen uskollinen, olen laittanut puolisoni asiat usein omieni edelle ja tukenut häntä työssä ja harrastuksikssa. Huomioin ja rakastan.

Ärsyttävänä puolena on se että väsyneenä kilahdan aika pienistä asioista :-D Tosin myös lepyn sitten pikaisesti enkä mökötä.

Vierailija
2/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran paljon on ehtinyt tapahtua matkan varrella, että siinä on ihanuus jokseenkin karissut pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin rakastava, aito ihminen, eikä esim. pettäminen kuulu minun maailmaani.

Vierailija
4/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Vierailija
5/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miesparkaani...

Vierailija
6/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin mies mutta samanlainen ihminen kuin nyt olen niin sitten monessa suhteessa tahtoisin olla tällaisen naisen kanssa. Tosin toivoisin sen naisen olevan vähemmän kärttyisä (mitä se olisikin, jos mun kanssani seurustelisi) ja hoikempi (mitä se tuskin olisi).

Vierailija
7/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä liki 10 vuoden jälkeen mustasukkaisuuteni uhkaa pilata suhteemme..

Vierailija
8/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonot puolet... Olis kyllä joskus kiva päästä katsomaan omaa toimintaansa sivullisen silmin...vois pikkasen järkytys iskeä =D. Voi olla että vastaus olis ehdoton EN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi