G: Noloin pierukokemuksesi?
Kommentit (183)
Olin aerobic-tunnilla ja eturivissä vähän matkan päässä olleelta innokkaalta jumppaajalta pääsi loppuvenyttelyjen aikana aika kova pieru. Musiikki oli sen verran hiljaista ja rauhallista että äänestä ei voinut erehtyä, en minä eikä ilmeistä päätellen moni muukaan...
ala-asteella liikkatunti ja piti tehdä 10 kyykkyhyppyä ja kuten arvata saattaa, tärähti yhdellä kerralla kunnon paukku. Jäi loput kyykyt tekemättä.
Tehtiin pareittain vatsalihasliikkeita etta toinen piti nilkoista kiinni. Oltiin isossa kaikuvassa jumppasalissa ja meikalta paasi mojova pieru jota olin yrittanyt hampaat irvessa pidatella (varsinkin kun sattui niin hiton komea mies pariksi silla kertaa). Kaikki pysahtyivat ja rupesivat kyselemaan etta kuka tuon laski, ja tama mies ei ilennyt sanoa etta hanen parinsa joten itse tunnustin, LIEVANKO NOLOA! Nyt en tajua miksi tunnustin, pelkasin varmaan etta tama mies sanoo kuitenkin lopulta etta kuka se oli...
Pyysin toisen annoksen ja sitten alkoi tapahtua. Pieraisin ja tuli paskat housuun! Onneksi oli iso vaippa pöksyissä, mutta niin oli epparihaavakin...
Olimme tulossa tupakalta kesken hissi matkan multa pääsi mojova pieru,jonka työkaverit kuulivat.Muistan kun sanoin vielä :että se vain tuli
...saada asiakas taksiin hiljaisena aikana...
On siis ehdottomasti pieraisu.
Asiakkaan paikallesaapumisnopeus on suoraan verrannollinen juuri äsken lasketun kaasun hajumolekyylien määrään...
t: nolo suhari
ja eräänä aamuna nostettuani hänet parisnänkyymme, hän innokkaana istuskeli isukin takana, keskivartalon paikkeilla, tämän maatessa kyljellään. Noh, isäntä päästi mielettömän kajahtavan pierun, jolloin vauva säikähti ja kaatui kyljelleen kuin keila konsanaan. Silloin nauratti kyllä.
Vierailija:
ja eräänä aamuna nostettuani hänet parisnänkyymme, hän innokkaana istuskeli isukin takana, keskivartalon paikkeilla, tämän maatessa kyljellään. Noh, isäntä päästi mielettömän kajahtavan pierun, jolloin vauva säikähti ja kaatui kyljelleen kuin keila konsanaan. Silloin nauratti kyllä.
keskellä päivää jolloin nämä kadut ovat aika hiljaisia. Minua pieretti ihan tuhottomasti ja ketään ei näkynyt (katsoin taakseni ja varmistin), pysähdyin ja paukautin kunnon kuuluvan ja haisevan pierun oikein antaumuksella ja samalla helpotuksesta huokaisten. Silloin takaani kuului rykäisy ja minut ohitti helkkarin komea nuori mies. Hän oli kävellyt niin lähellä takanani että en ollut huomannut häntä vilkaistessani selustaani! Ja kyllä nolotti....
Vauva oli vielä pieni. Meillä soi rauhallinen musiikki hiljaisella taustalla kun vauvamme nukkui. Mieheni lähti vaihtamaan levyä soittimesta ja kyykistyi(Oli ajatellut samalla löysäillä vähän kaasuja) ja samassa kuului oikein KUNNON rysähdys. Vauva hypähti sängyssään kun säikähti. Mulla pääsi hervoton nauru. Mies yritti selittää kovana, että odotti tuhnua tulevaksi.
luokkatoverini alkoi esitelllä minua heille. Samalla, kun nousin seisomaan kätelläkseni ja sanoakseni nimeni, minulta pääsi äänekäs pöräys. Vanhemmat katsoivat tuimasti, tervehtivät ja häipyivät...
Olin kuolla häpeästä! Nämä vanhemmat suhtautuivat minuun aina hiukan nuivasti ja manasin moneen kertaan sitä paukkua, joka jäi heille ensivaikutelmaksi minusta...
seisoin lääkärin edessä selin, ja jännitin käsivarsia minne se nyt sattui käskemään, kun hän piti vastaan. noh... " ja ylöös..." " proooooot *hirveä haju ja nolotus*"
mun vatsa ei kestä suunnilleen mitään, sipuli on kaikista pahin. olen yksin ollessani ihan hirvittävä hajupommi!
kauniina kesäpäivänä suu korvissa. Kun tuli vanhapiika opettajani onnittelemaan niin kauniisti niiasin hänelle ja samalla pääsi kamala pieru. Ope ei jäänyt kauaa jarittelemaan vaan jatkoi matkaansa peremmälle. Noloa.
Iso vanha lukio, jossa kiviportaat ja kaikuvat seinät. Olin ekalla. Siinä sitten käytävässä kaksi abityttöstä istuvat penkillä ja meiksillä vattassa pirusti ilmaa. Pidättelin, mutta en voinut pysähtyä, koska olin viimeisenä menossa tiukan opettajan tunnille.
Sitten siinä käännyin tyttöjen kohdalla yläkerran portaisiin, hyvin meni. Kun olin ottanut kolme askelta kuului rumpsu. Ja tosi noloa, mutta joka askeleella kolmen, neljän portaan ajan kuului aina varsin äänekäs rumps, rumps, rumps, rumps!
Kyllä hävetti :)
Ja ne tytöt kikatteli aina kun menin niitten ohi... Tällaista se on olla nörtti koulussa!
Olimme mieheni kanssa ensimmäisillä treffeillämme ja istuimme rantakalliolla herkissä tunnelmissa. Yhtäkkiä minulla pääsi kovaääninen pieraisu ja yritin peittää sen alkamalla selittää jotain oikein vauhdikkaasti. Luulin selvinneeni pälkähästä. Vuosien päästä kuitenkin huomautin miestäni piereskelystä ja silloin hän tokaisi, ettei minulla luulisi olevan mitään sanomista, kun olen kerran itse aloittanut ja " antanut normit" piereskelylle... :-)
Mies väittää, etteivät hänen kovat äänekkäät pierunsa haisi ja minun hiljaiset tuhnuni taas lemuavat. Ja että tämä pätisi jollain tasolla myös miesten ja naisten kesken; että naisten pierut haisisivat enemmän. ??? Myönnän tuhnujeni haisevan, sillä laktoosivaivaisena en voi vastustaa juustoja enkä jäätelöitä...
Olin myös tosi tosi nolo ekoista emätinpieruistani, jotka tulivat antaumuksellisen seksin jälkeen. En ollut ikinä kuullut niistä mistään! Enpä ollut silloin vieraillutkaan AV:lla...
taas lähti leija lentoon..
nykyinen mieheni ei tiedä, että myös mi8nä piereskelen* ei ole nyt kotona joten voin lasketella rauhassa..haistaakohan se kun tulee kohta kotiin?
Aina kun sanotaan, että miehet piereskelevät enemmän, niin ei kyllä pidä paikkaansa! Meidän ukkeli häviää niin äänentoistossa, aromeissa kuin ajoituksessakin meiksille 6-0!
Kymmenestä taloutemme päästöstä kahdeksan lähtee meiksin hanurista. Äijä on tosi pahasti alakynnessä ;)
aloittelemassa iltaa vähän vieraamman porukan kanssa. Nousin sohvalta ja prrraaaaatt... Olin pokkana, nahkasohvahan se vaan narisi, eikö niin?
ja juteltiin niitä näitä. Oli välitunti ja siinä lähistöllä pörräsi samanikäisiä aika lailla. Kaveri selitti jotain juttua suu vaahdossa kun ajattelin päästää tuhnun ulos. Arvaahan sen, että mukana oli myös ääni - ja valtava sellainen - se kun kaikui siitä pellistä. Kaverilta katkesi lause ja hetken hiljaisuuden jälkeen hän jatkoi juttuaan muina miehinä. Naurettiin vasta matkalla luokkaan :)
Toisen kerran oltiin samaisella R-kiskalla ostamassa irtokarkkeja ja kurottelin pidemmälle nähdäkseni paremmin, mitä laatikkoa myyjä juuri kaiveli. Takana oli tietty pitkä jono ja kaveri seisoi vieressäni. Silloin päästin ilmoille mahtavan paukun, takapuoli mukavasti pystyssä. En jäänyt katsomaan ihmisten reaktioita, mutta luokassa taas naurettiin :)
Olin synnytyksen jälkeen hiukan ummessa, enkä oikein tohtinut edes yrittää ison asian tekemistä (jännitin epparihaavaa). Ilmaa oli tietysti vatsassa vaikka kuinka. No, sain sitten jotain nestemäistä ummetuslääkettä ja alkoi suoli sitten toimia. Olin tyytyväinen ja kävin asioilla. Tulin takaisin huoneeseeni, jossa olimme miehen ja vauvan kanssa kaksin. Päästelin sitten surutta " jälkihöyryjä" , niin pahanhajuisia pieruja että mieheltä meinasi taju mennä.
Ajattelin olla hiukan ajattelevainen miestä kohtaan ja menin huoneen toiseen laitaan pierimään, siis lähelle ovea... No, saman tien kun päästin oikein mojovan pierun (ja haisi siis ihan hirveälle) joku koputti oveen ja aukaisi sen saman tien... Siinä seisoin syyllisen näköisenä ja yritin pitää naaman peruslukemilla kun hoitaja tuli kysymään " Onkos täällä vatsa toiminut vai tarvitaanko lisää ummetuslääkettä?" Ei tarvittu ei. Hoitaja lähti pika pikaa pois, mahtoi olla kivat katkut huoneessa.