G: Noloin pierukokemuksesi?
Kommentit (183)
Mulla oli se kun harrastettiin seksiä ensimmäistä kertaa todella pitkäaikaisen ihanstuksen kanssa laivalla hytissä. Olin kontillani häneen ja hän tarttui takamukseeni, ilmeisesti aikeissa nuolla mua. No samallahan siitä pääsi kunnon lämmin tuhny suoraan ihastukseni naamalle *nolooooo* Ei kuitenkaan säikähtäny vissiin kovin pahasti kun seurusteltiin sen jälkeen pitkä tovi :)
Toinen nolotus oli kun mulla oli ripulitautia hieman ja oltiin ex-siipan (ei tää sama) mummon luona syömässä. Pienessä kaksiossa oli ruokapöytä olkkarissa, suoraan vessan seinän takana ja munhan oli kesken ruokailun pakko lähteä suolen tyhjennykselle. Vessanpönttö vaan raikui ja nolotti ihan kybällä. Oli kyllä ilmeistä päätellen kuulunu ruokapöytäänkin :/
Siinä jutellessa ravintolan edessä minua rupesi yskittämään, ja yskimisen mukana tuli muutama raikuva pierukin. Silloin nolotti, mutta toiveikkaana ajattelin että jospa se mies ei niitä kuullut... =) Olin niinkuin en olisi huomannutkaan, eikä mieskään mitään sanonut. Ilmeestä päätellen oli kuitenkin kuullut. No, jatkoille mentiin silti joten ei kai se paha juttu sitten ollutkaan.
mä olen pierassu baarin tanssilattialla ja oli niin hirveen hajunen et koko tanssilattia tyhjeni hetkeks, Kaikki ihmetteli kuka se oli - myös minä..
no tässä yksi: kundi oli nuolemassa oikein keskittyneesti alakertaani, kun ilmoille pääsi terävä pamahdus. Kundi säikähti oikein tosissaan ja hyppäsi ainakin metrin ilmaan! Ilmeensä oli näkemisen arvoinen. Oli siinä vaikea enää päästä jujun päästä kiinni. Nauruksi meni!
Siellä minä istuin olkkarin lattialla ja juttelin mieheni ja muutaman synttäri vieraan kesken.
Vanhempi lapsi rupesi huutamaan ja oli noustava katsomaan mikä on hätänä. Aloin nousta ylös ja ennenkuin seisomaan asti pääsin, pääsi iso ja äänekäs pieru karkaamaan ja kyllä nolotti.
koko päivän/illan tietenkin oli hirveitä ilmavaivoja. Niitä sitten pidättelin maha möyrien. Yöllä sitten oli kiva herätä omiin pieruihin, eihän niitä nukkuessa enää tullut pidäteltyä, kyllä nolotti. Tosin ei siitä kaveri ottanut pahakseen kun seurustelu on jatkunut jo vuosia.
Oltiin molemmat tultu ekaa kertaa taekwondo-tunnille. Odoteltiin vasta vetäjää saapuvaksi paikalle ja juteltiin koko porukan kesken salin reunalla. Yht' äkkiä tältä mun kaverilta pääsi kuuluva pieru ja koko porukka hiljeni. Ketään ei edes alkanut naurattamaan, kaikki vaan tuijotti tätä mun noloa kaveria. Mäkin vaan katsoin sitä ja sanoin: " No, sullahan alkoi hyvin tää harrastus."
Jälkeenpäin oon nauranut tuolle tilanteelle vedet silmissä!=D Se oli jotenkin niin koomista, miten " vakava" se tilanne oli!
Mua pieretti aivan järkyttävästi ja ilma kurras suolistossa koko ajan äänekkäästi. Päästin aivan äänettömän tuhnun, joka haisi aivan karseelle. Mädälle kananmunalle, ja haju levisi koko huoneeseen. Työkaveri ei sanonut mitään, mutta hänen siippansa tuli yhtäkkiä käymään toimistossamme. Hänellä on tapana pistäytyä silloin tällöin, kun on samassa rakennuksessa töissä. Heti ekat sanat ovelta oli, et " Mikä täällä haisee?" Luuli kai että viemäri tökkii tai jotain. En kuullut mitä työkaveri sanoi hiljaa. Voi että mua nolotti siellä sermin takana.
Mulla kävi niin, että nuorena tyttönä tykkäsin roikkua leuanvetotangossa. Siis pää alaspäin ja polvilla pidin itseni siinä (sori selitys) Lähti sitten sellainen pillupieru. Ei jätkät uskoneet, että se ääni lähti sieltä...
Asuin koulun asuntolassa, ja katselimme erään miespuolisen opiskelijan kanssa telkkaria kerroksemme oleskelutilassa. Yhtäkkiä se jätkä hyppäsi tuoliltaan ja lähti kauhealla vauhdilla huoneeseensa. Ihmettelin, että mikäs sille nyt tuli. Sitten alkoi levitä aivan kauhea kananmunapierun löyhkä ympäri huonetta! Ja ennenkuin ehdin lähteä, tuli huoneeseen yhtäkkiä eräs toinen opiskelijatoveri, joka nyrpisti nenäänsä ja kysyi " mikä täällä oikein haisee!!??" Mutisin vaan, että " emmäävaatiärä" ... Varmasti on kertonut sen jälkeen kaikille, että siellä se Maija vaan piereskeli kauheita pieruja yksinään! =D
Kaverini istui toimistossa missä oli kaverilla oma huone.
Oli sitten päästäny kananmuna pierun ja justiinsa kun pääsi huokaisemasta, vieressä seisoi pomo muutaman ulkomaalaisen kollegan kanssa esittelemässä toimiston toimintaa.
Ei voinut välttyä hajulta... :D
Se pistettiin terv.keskuksessa alasti pöydälle makaamaan ja sit lääkäri joutu lähtemään johonkin. Mies pidätti pierua, mutta lopulta jysäytti hirveen hajusen kananmunan. Ja just silloin ovi aukes ja lääkäri ja hoitsu astu sisään. Murphy!
Mies oli tämän kaverin kanssa autoa remppaamassa ja mä istuin yksin pelkkä virttynyt ylisuuri t-paita yllä seurustellen muiden samanmielisten porsaiden kanssa täällä Av:lla. Samalla päästelin tapani mukaan haisevia suolistokaasuja oikeen antamuksella. Kämppä haisi likaviemärille. Ovi kävi ja kuulin mieheni juttelevan eteisessä jollekin. Luulin hänen puhuvan puhelimeen mutta hän olikin tuonut kaverinsa meille kahville. Olisin toivonut maan nielevän minut. Molemmat miehet katsoivat minua hiljaa olkkarin kynnyksellä ja menivät sitten köökin puolelle jossa mies kuului aukaisevan ikkunan. Tästä ei koskaan puhuttu mitään miehen kanssa mutta näin hänen silmistään että hän häpesi syvästi minua, vaimoaan joka aina muulloin on vieraiden silmissä viimeisen päälle hyväntuoksuinen, laitettu ja huoliteltu.
Hän matkusti junassa ja oli nukahtanut. Yhtä äkkiä hän heräsi kovaan pierumaiseen ääneen. Muut matkustajat katsoivat häneen ja ymmärsi silloin itse aiheuttaneensa ko. äänen.
Olin juuri synnyttänyt esikoiseni ja olin yksin sairaalan huoneessa. Kätilö käväisi katsomassa meitä ja lähti pois. En tiedä miten muilla, mutta synnytyksen jälkeen maha oli ilmaa täynnä. Päätin päästää kaasut pihalle. Juuri kun huoneessa leijaili pahin tuhnupilvi niin eiköhän samainen kätilö tullutkin takaisin jostain syystä. Hänestä huomasi, että ymmärsi mistä oli kysymys....
Ihmisten keskuudessahan piereminen on nolostuttavaa. Jossain vaiheessa tajusin, että myös eläimet pierevät.
Tämä tapahtui hevostallilla, jossa yksi poni päästi hevosenkokoisen paukun. Se oli tosi järkyttävää.
Koiraystäväni on myös todella koominen piereksiessään (kausiluontoista, johtunee ruokavaliosta). Päästelee pieruja ja välillä säikähtää itsekin, että mikä se oli ja vaihtaa hätäisesti paikkaa. Koirat on myös melko hämillään ihmisten käyttäytymisestä pieremistilanteissa. Koiraahan ei voi myöskään kieltää pieremästä. Kivaa, jos on ilmavaivainen koira vieraiden aikana ja se vaikka haluaa tunkea heidän syliin! Koiran pierut myös haisee tosi pahalle.
Tarkoituksenani oli lukea koko yö tehokkaasti tenttiin. Käytävän toisella puolella nukkui pyylevä setä sikiöasennossa. Noin 10 min välein hän vaihtoi asentoaan ja samalla vaunuun leijaili ihan kauhea haju. Olen kovin oksennusherkkä ja hengittelin sitten untuvatakin hihan läpi. Matka oli kertakaikkista kidutusta. Lisäksi mies kuorsasi, liekö sieltäkin ilmaa tullut. Tämän kymmenen tunnin aikana opin ennakoimaan, milloin hajupilvi taas lähestyy. Tentti meni kaikesta huolimatta hyvin.
hän käänsi helmaa ylemmäs nuppineuloilla niin multa pääs mojova paukku.