G: Noloin pierukokemuksesi?
Kommentit (183)
Mä kuolen nauruuuuunnn!!! :D:D:D:D:D
kamalasti, ja lopulta oli aivan pakko laskea pieni tuhnu ilmoille.. ajattelin jo että nyt helpotti kunnes aivan hirvee mädäntyneen kananmunan haju alkoi leijailla ympärilläni.. kuumeisesti mietin miten selviän ettei kukaan tunnista että se olin minä. Niinpä kun jonossa edessä seisova mies kääntyi katsomaan minua, katsoin häntä pokkana ja annoin ymmärtää että sen pierun oli pierassut hän itse.. mies kääntyi naama punaisena takaisin kassalle päin... ja takanani seisova mies sanoi että taisi olla tuolla miehellä maha sekaisin.. ja minä pääsin pälkähästä!!
Porukan isoin poika, kohta 3v, paukautti oikein kunnon pierut. Lähellä ollut 1v pikku prinsessa säikähti, parahti itkemään ja konttasi poikaa karkuun.
Kannoin puoli vuotiasta poikaa sylissäni. Yht' äkkiä poika pamautti oikein kunnon pommin ja kaikki kohdistivat tietenkin paheksuvat katseensa meihin, paitsi opas joka jatkoi kertomistaan. Mahtava kaiku muuten linnassa...
Rouvan mukaan päästelen joskus pahanhajuisia pieruja. No kerran sattui näin:
Yöllä heräsin hirveään pamaukseen. Kysyin rouvalta, pieraisinko ja hän vastasi että joo. Ilmassa leijaili tosi sakea paskankatku, ja nolona kysyin, että pitäsikö laittaa kämppään läpiveto. Ei kuulemma tarvinnut. Muutaman viikon päästä sitten kertoi, että oli itse pieraissut kerran tai pari...Oli kuulemma vieressä ollut naurussa pitelemistä.
sit kolmas jne. Lopputulos oli se, että ravasin ympäri kauppaa samalla päästellen äänettömiä, mutta järkyttävän hajuisia agentteja ympäri kauppaa. Luulen, ettei jäljilleni päästy vaikka puoli kauppaa haisi hirveältä ;-)
virren aikana. Jurskautin puolivahingossa sellaisen miehekkään, niin että penkki tärisi. Ei se kyllä kuulunut laulun yli :). Vaimo oli kuolla nauruun/häpeään, ja minä viattomasti " urkujen matalista äänikerroista" :)
Ei oltu vielä sekstailtu, mutta jotain pientä kummiskin. Mua vissiin vähän jännittikin kun oli yövieras pitkästä aikaa ja jouduin pidättelemään pierua koko illan. Vessahätäkin oli kova, mut en voinu ajatellakaan meneväni pienen yksiöni vessaan paskalle uuden tuttavuuteni istuessa olohuoneessa. sitten yöllä heräsin monta kertaa omaan pieruuni, yövieras näytti nukkuvan sikeästi, onneksi. Jälkeenpäin on sitten tunnustanut olleensa hereillä ja meinannut kuolla nauruun!! Olin kuulemma pörissyt kuin motskari. Nolotti!!! Tosin vieressä se on nukkunut viimeset 10 vuotta.
ja pidättelen pieruja päivisin. Yöllä olen muutamaan kertaan herännyt pruutaamiseeni, pahimmillaan niin että nukun paljas pylly vasten miehen vehkeitä. Kauhuissani sitten kuuntelen hengitystä, että heräsiköhän se...
Mulla oli koko päivän vääntäny ihan helkkaristi mahaa ja aina välillä päästin pieniä pieruja pihalle. Olin siis yksin siellä koneen takana, joka piti kamalaa meteliä. Lähin työtoveri oli parinkymmenen metrin päässä.
Jossain vaiheessa aattelin, että mitä tässä pihtaamaan. Olo helpottaa heti, kun vaan annan kaiken ilman tulla pois... ja minähän annoin. Piereskelin monta minuuttia ja oikeasti haju oli niin kuvottava, että mulla vedet valu silmistä.
Ja tietenkin sinne pukkaa just mun pierusession jälkeen työnjohtaja ja koko puljun pomo. Tulivat vaan kysymään miten menee.
HÄVETTI!!!! Kukaan ei olut käynyt koko päivänä, eikä yleensäkään siellä kukaan käynyt. Tietenkin just sillon, kun meikä on päästelly kunnolla paukkuja.
karatetunnilla koulun jumppasalissa. Ma olin pidatellyt kauheaa pierua koko tunnin ajan ja sitten en enaa kyennyt ja se karkasi jattilaismaisesti porahtaen!!!! Koko sali kaantyi katsomaan etta kuka sen taraytti ja kun kukaan ei tunnustanut ma laitoin kateni ylos,kun pelaksin etta parini kertoo sen enne mua.... KYLLA NOLOTTI!!!! Varsinkin kun sali oli taynna upeita uroksia... Kylla meni mahikset siina...
Tein helsingissä keikkaa sairaaloihin ja menin ekaa vuoroa yhteen sairaalan yövuoroon. Kanssani valvoi nuori, komea ja mukava mies.
Olin syönyt päivällä hernekeittoa, joka keräsi suuren määrän ilmaa mahaani. Ja vessa oli sellainen, että sen oven alapuolella oli noin puolimetriä tyhjää. ja kun menin vessaan yritin mahdollisimman hiljaa päästää niitä ilmoja pois..pientä, hiljaista pärinää pari minuuttia...Ja kun pärinä oli ohi, huokaisin ja ajattelin, että ei se kuullut, ku tuli niin hiljaa....ja sitten kuulin, kun mies käänsi sanomalehden sivua..
nolo. Ja sitten molemmat yritti olla naama peruslukemilla palattuani vessasta...
Me oltiin vuosia sitten käyttämässä tyttöä (5v) silmäpolilla OYS:ssa silmäleikkauksen jälkeen. Hämärään huoneeseen meidät kutsui naislääkäri, jolla oli todella huono päivä. Ei hymyn hymyä, ei kätellyt tms. Oli tosi töykee sen mitä pakosta joutui puhumaan. Tyttö istui isänsä sylissä jalat levällään ja lääkäri hänen jalkojen välissä kumartuneena tarkistamassa silmän leikkausajälkiä. Ja sit alkoi pärinä ja se kesti. Tyttö ei voinut pidättää... Oli lääkärin ilme näkemisen arvoinen kun tajus mistä ääni lähtee. No ois tätiä naurattanu, (huulet veti väkisinkin hymyyn), mut ei antanu itelleen periksi. En uskaltanu vilkastakaan mieheeni. Koitin katella vaan kattoon. Onnesk päästiin aika pian siitä lähtemään. Naurusta ei ollut tulla loppua kummallakaan ja muut asiakkaat rypisteli otsaansa meidän riemua seuratessaa.
Kyl on naurattanu jälkeenpäin monesti. Taitaa lääkärikin muistaa huonon päivänsä... HIH...
Itse olen aivan älytön piereskelijä, mikään ei vain sovi mun elimistölle ja koomisia tapahtumia riittää... Tuorein oli tänään kun olin lapseni (7kk) kanssa olohuoneessa. Makoilin sohvalla ja löysäsin aivan karmean hajuisen paukun. Lapsi nousi just samalla hetkellä sohvaa vasten seisomaan ja alkoi kakomaan hurjasti siinä hajussa! Tilanne oli aivan koominen ja mä nauroin vedet silmissä kun nostin toisen kauemmaksi lattialle. Lapsikin virnisti kun sai vedetyksi raikkaampaa ilmaa =D
Kerran kaverini heräsi siihen kun vauva päästi kunnon pörinät (ja kakat) vaippaansa ja hänen nenänsä oli aivan kiinni vauvan takapuolessa. Kiva herätys!
no,onneks mies suhtautuu huumorilla ja vuosia kun oltu yhdessä niin ei niin maata kaada;D mies vaan totes että " seksi on iloinen asia" ja " saithan hyvän orgasmin" :DD
ja vatsassa " mulisi" kun jännitin englannin koetta. No, kesken kokeen sitten, kun oli AIVAN HIIREN HILJAISTA ja kaikki keskittyivät tekemään koetta, pääsi sellainen kunnon RÄTINÄ!!!!!!
Sen nolompaa ei voi olla.... :)
Ensikertalaisena juttelin farmaseutin kanssa luontevasti takapään asioista ja tuotteesta. Kun asiat olivat selvillä, käännyin kassalle päin maksamaan, yskäisin ja samalla karkasi kunnon pieru farmaseuttiin päin!
minua piertti aivan älyttömästi.Naurahdin jollekin jutulle ja pieru pääsi.Jotenkin noloa pierrä keskellä ruokakauppaa.
alkoi eräästä kosteesta illasta. Hänen pikkiriikkisessä kellarihuoneessa (asui tilapäisesti porukoillaan silloin) meitä oli 7 yötä. exä pisti pienen patjan lattialle, ja koska meillä pientä peliä oli, päädyttiin vierekkäin nukkumaan siihen. Aamulla kommentoin eräästä sohvalla nukkuneesta jätkästä että se oli kuorsannut aivan kamalasti. Siihen exäni sanoi: ei se kuorsaus mitään, mutta kun sä piereskelit ihan jatkuvasti koko yön, ei meinannut saada unta. Ja ihmisiä oli siinä tosiaan se 7..