Koska ne lapsilisät tulee
Kommentit (54)
SIIS SILLEEN NIP NIP just ennen ovista?
mull on. IIIIIK oonkohan mä raskaana?
Musta ainakin järkevämpi ostaa tuore malli vaikka rumempi ja kalliimpi. Mitä mieltä te?
Just tollasia nuoret äidit on ajattelevat vain omia nisiään! Lapset huostaan tullasilta. Kyllä imetystukiryhmästä löytyy sijaisnisiä!
Meidän Miina-Impi Purjo Tukintyttö asuu hienossa omakotitalossa eikä kasva häiriköksi!
Meidän päivä alko makeesti masuasukki alkoi kieppua ja mun maha alkoi kipristellä (tosi noloo) mulla pääsi rupsu miehen kuullen ja sit tulikin jo kiire pöntölle. Sitten kakkasin kukkasia. Orvokkeja ja Sinikelloja: taitaa olla poika tulossa?!
Mitä muille kuuluu?
olin tänään kaupassa ja siinä pilttipurkkeja nostelin kyytiin (naapurin asialla, ku ite tietysti täysimetän miestäni), siinä yks mies oli kans perheelleen ostelemassa vastaavasti tuttelia ja oikein säpsähdin ku katoin sitä tarkemmin... sillä oli nimittäin ihan PERSEINENKÄSI ja haisikin niin että...siis auttakaa, miten mä pääsen tän yli????
Siten haistelet molempia ja nuolet ensin vasenta ja sitten oikeaa. Muuta keinoa en usko olevan. Ainut toinen vaihtoehto on juoda purkki tuttelia ja haistella reimateccia ja coreteccia!
Kerrothan sitten auttoiko!
Vierailija:
Meidän päivä alko makeesti masuasukki alkoi kieppua ja mun maha alkoi kipristellä (tosi noloo) mulla pääsi rupsu miehen kuullen ja sit tulikin jo kiire pöntölle. Sitten kakkasin kukkasia. Orvokkeja ja Sinikelloja: taitaa olla poika tulossa?!Mitä muille kuuluu?
Joo, poikaanhan noi viittaa.Mä sain tytön ja en kyllä koskaan orvokkeja kakannu.Oihh.....tosi inanaa...
Ja älä miehestäsi muregdi, kyllä se pääsee yli tosta sun rupsusta.Eihän se muuten lasta olisi sun kanssa tehnyt.
Miten te muut ootte ratkasseet vastaavat ongelmat?
älä tee lapsia, jollei sinulla ole varaa elättää heitä.
Nytpä sitten kaikki sosiaalipummikorvikehörhöt joutuu miettimään uudestaa lapsen tekoa.
Vierailija:
Vierailija:
Meidän päivä alko makeesti masuasukki alkoi kieppua ja mun maha alkoi kipristellä (tosi noloo) mulla pääsi rupsu miehen kuullen ja sit tulikin jo kiire pöntölle. Sitten kakkasin kukkasia. Orvokkeja ja Sinikelloja: taitaa olla poika tulossa?!Mitä muille kuuluu?
Joo, poikaanhan noi viittaa.Mä sain tytön ja en kyllä koskaan orvokkeja kakannu.Oihh.....tosi inanaa...
Ja älä miehestäsi muregdi, kyllä se pääsee yli tosta sun rupsusta.Eihän se muuten lasta olisi sun kanssa tehnyt.
Voiku ihana kuulla, että oot samoilla lindeillä mun kans!
Se rupsu tilanne ratkeskin jo, kun mun mies päästi oikee kunnon paukkeloisen *nolonolo* mun kuullen ja me hersyttiin nauraan yhdes ihan hulluna! No sehän johti sitte tiiätte kyl mihin. Ja meil oli niin ihanamageegugelii!
Kiitos tuesta Heinämaguligaguli ja masukakkarainen
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:
Ja älä miehestäsi muregdi, kyllä se pääsee yli tosta sun rupsusta.Eihän se muuten lasta olisi sun kanssa tehnyt.Voiku ihana kuulla, että oot samoilla lindeillä mun kans!
Se rupsu tilanne ratkeskin jo, kun mun mies päästi oikee kunnon paukkeloisen *nolonolo* mun kuullen ja me hersyttiin nauraan yhdes ihan hulluna! No sehän johti sitte tiiätte kyl mihin. Ja meil oli niin ihanamageegugelii!Kiitos tuesta Heinämaguligaguli ja masukakkarainen
Siis aivan järkyttävä tilanne maksoin äsken manikyyrin, uuden auton ja kesälomareissun Rioon ja nyt tilillä vain 23780 egee. Mun pitäis tällä selvitä oikeesti kaks päivää ja lakkiaset tulossa ja sitä ennen on laitettava lapsille silikonit (entiset on jääny kasvun mukaan pieneks) lakkiaisiin meno niin eivät voi olla noilla! Sit mun on pakko laittaa uudet kuorikot. Ostettava miehelle auto (ei voida mennä samalla jolla käytiin viime viikolla lakkiaispaikassa kylässä) ja kaikkea muuta pientä pakollista.
Eli tarvin nyt säästövinkkejä ja te kaikki ruikuttaja perseläjä äidit, jotka ette oo tajunnu nussia rahaa älkää vaivautuko kirjoittamaan niitä kateellisia paskalta ja köyhyydeltä haisevia juttujanne tähän ketjuun, koska mä olen pulassa!
mä en noista bussikuskeista tiiä, ku me ollaan mieheni kans akateemisesti koulutettuja ja ainakin akateemisilla aloilla arvostetaan täysimetystä, ni ei mun miehellä oo ainakaan ollu töissä mitään ongelmia sen suhteen. En tiiä sit, onko sillä eroa, et miten imettää. Mä siis imetän akateemisesti, mut sit amis-tyyli voi olla vähän vaikeampaa ja voi antaa asiakkaille vähän huonon kuvan... Siis näin meillä.
t:13
Iha turha al kaa mua sanoo jokskii amikseksii mä oon partuurikampaaja ja mun työnimessä partuurikampaaja on paljo enemmän kirjaimia kui sun akadeemisessa. Mä täys imetytän mun miestä ihan terveellämaalais järjellä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Enkämä ymmärrä. että joku ei tajua. että kyllä amiksenki käyny voi olla fiksu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Juu, kyllä sä muuten voit olla fiksu, mut siinä on todellakin eroa, imettääkö akateemisesti vai amiksesti...siis se on tutkittu ja todellaki faktaa. käys kattoon: www.akateeminenimetys.fi
Miten muuten oot yhdistäny työs ja miehes imetyksen??? Ei nimittäin kuulosta oikein hyvältä imettäjältä, jos töissä käyt... siis näin meillä...t:21
en käy työssä. mä oon miehenhoidon tuella (millon maksetaan???!??!?!) ja aion ollaki viel ainaki kakskuukautta täystuella ja sitte ehkä pakko ottaa keikkaa. kaikki koeioo syntyny kulta haarukka kielellä vai miten se menee???!!!!!
Sektiolapset on häiriköitä enkä mä ainakaan halua, että meidän Toivo Maaperä Johannes näkee sellasia lapsia!
Ensinnäkin ihanat ja persoonalliset nimet teidän lapsilla aivan upeat!
Meriheinä
Koiranturkki
Piki-Pöky
Visto-Lima
Haju-Papu
Pikku-Muna
Kalju-Kana
Harmaa-Hiiri
Viher-Tomaatti
Heinä-Sirkka
PArsa-Peruna
Mitä tykkäsit?
Oliko mitään suokkareita?
Voin keksiä sit toisia nimiä, kun saan vähän osviittaa!
siis voitsä todella sanoa olevas HYVÄ äiti jos et laita liesisuojusta hellan ETEEN?? Mä en vois siis ELÄÄ jos meiltä puuttuis liesisuojus. Nyt heti äkkiä liesisuojusta ostamaan. Parempi ett siihen siis TOTTUU ajoissa ennenkun vaavi syntyy ett on LIESISUOJUS sitt on helppo olla vaavin kaa keittiössä kun se ei KAADA kaikkea päällensä sieltä liedeltä.
t.äippä ja masukki rv 4+1