Koska ne lapsilisät tulee
Kommentit (54)
Keittämistä ei kande jättää vaikka mies söiski kiinteitä. Millanen kakka sun miehellä on?
Jos nyt annatte periksi olette myöhemmin hätää kärsimässä.
Jos mies ei meinaa imeä lyökää rinnoilla kevyesti kasvoihin ja sitten työntäkää rinta niin pitkälle kuin saatte suuhun, jos mies alkaa pyristellä niin niskasta kiinni ja terävä nippaus nenänpäähän ja selkeä ei!
Miten kauan ne vauvaperunat oikeen säilyy????
Meinaan siis tossa hellalla kattilassa ja vielä vedessä???
Et jos niinqu tänään keitän ni voiks syödä viel ens maanantaina???
Ja oliko se nyt niin et ne piti eka desinfioida???
Ai joo ja sit viel yks TOSI nolo juttu... jos mun lapsella on ruskeenpunertavankukertavat hiukset niin minkäväristä kynsilakkaa mä voin sille laittaa??? nii siis kyseessä 4 kk vauveliini.
pakkauksessa mukana sellanen monisärmäinen arpakuutio jolla heitetään, että montako päivää syödään kuussa niitä. Luuletteko, että hyvät?
Musta on hirveetä ku kaikkien rumien ihmisten annetaan lisääntyä ja tehdä rumia vauvoja ja sitten niistä vielä otetaan kuvia. Mun lapsi on maailman kaunein ja mä en vaan (sori kaikki uglikset) tajua että miks pitää tehä lapsi jos ei tarpeeks kaunis?
ei oo provo!
Mä oon ihan rikki. Kun se on himassa, se vaan ryyppää ja on väkivaltanen ja pahoinpitelee mua ja meijän kuutta lasta.. Muuten on kyllä tosi hyvä mies!!
Mä en tiedä miten saisin pois bikinirajat?! Olen yrittänyt veet, kuumavaha, tavallinen höyläys, mutta iho säilyy vain ruskeampana muualta kuin siitä missä bikinit on ollu.
Voitteko suositella jotain parempaa!?
Mun mies on muslimi ja tosi ihana! Se lähti lasten kanssa kotimaahansa 2v 3kk sitten ja tulevat kuulemma ihan pian takas. Alun perin piti olla reissussa vaan 3vk, mutta äkkiähän se aika menee. Mä en kattele yhtään mitää suomalaisjuntteja!
sairasta! imetätte miehiänne!? siis kauheeta porukkaa täällä av:lla. Mä ainoastaan IMUTAN mun miestäni, siis kyllä imettäminen pitää jättää ihan naapurin lapsille ja serkun kaimalle. Siis törkeetä.
reimatecin ostin ja nyt ollaan polleena jakomäen ostarilla.
terkuin äippy 18v + JannicaI jannicaII jannicaIII ja pikkumasuliasulipuspösi
mulle ja mun miehelle vaaleenpunaset vai vaaleenkeltaset tuulipuvut??
Me tilataan samanlaiset,mut kun musta mun perse näyttää isolle siin vaaleenpunasessa,mut mies on siinä tosi sexy..Huoh..siis mä en kestä tän ongelman kans:((((((((Tiiättekö jotaa numeroo mist vois saaha apuu..Nii ja sit miehel tulee vielä aina niihin tuuli puvun housuihin kauheet kakkaraidat taakse.Ei se minuu häiritse mut tuntuu että muut tuijottaa.tai sit ne vaa kattoo kuin sexy mies.
Mun miehen kakka menee korvikkeesta ihan sinappiseksi. Tiedän, koska jouduin kerran oleen yön sairaalassa ja anopin piti syöttää mies. Yritti imettää, mutta mies oli niin tottunu jo mun tisuihin et hylki anopin rintaa eli sit oli pakko antaa korviketta. En uskaltanu antaa tuttavan imettää, koska oli säilöny maitoa rinnassaan jo 1,5 h eli saattoi olla pilaantunutta.
Mua ärsyttää anoppi niin hirveesti! Se sano meidän vauvalle eilen että " ei kai potkarit oo pian pienet" ! Siis että mulla kiehu!!! Eilen olisin käynyt ostoksilla mutta kun se itte oli mennyt autollaan jonnekin ja mä en tienny mitä oisin vauvalle pukenu rattaisiin päälle. Ja sitte kun se tuli takasin niin mulla olikin jo kiire jo frendien kanssa mennä terassille ennenkö aurinko laski.
Tähän asti meillä on menny sen kanssa ihan hyvin ja siksi ollaan asuttukin täällä sen luona ja se kannustaa mun miestä ihanasti nyt kun Nico miettii mitä tekis seuraavaksi (on niinku taiteilijaluonne), mutta *ttu jos meillä olis rahaa niin hankittais kyllä oma kämppä! Kyllä se sais käydä laittaas ruokaa ja siivoomas niinku nytkin, mutta ei varmaan enää arvostelis vauvan vaatteita vaikka itte ne ostaakin!
Me ollaan menossa kesällä naimisiin ja tietty kaiken pitää olla täydellistä...myös meidän lapsien. Ne puetaan hienosti mutta siinä on pieni ongelma eikä niin pienikään: ne on molemmat kaljuja, pojan kohdalla tää vielä menee mutta entäs tytön. Mistä ihmeestä mä löydän ainakin tytöllä peruukin, sellaisen prinsessamallisen joka sopis sen prinsessapukuun. Mielellään vaalean ja kiharaisen ja sit tietysti vielä korkokengät, ei tietenkään liian korkeat mut sellaiset sopivat. Niin, tytöllä siis ikää 10 kk ja pojalla vähän enemmän. Auttakee...tää on tärkeäää häiden onnistumisen kannalta..
noista pilttipurkin kansien keitto-ohjeista vielä pakko kommentoida, mulle on sanottu neuvolassa että ihan hyvin voi olla keittämättä jos mies syö jo kiinteitä. esikoinen kun on kyseessä niin on tietty kaikesta vähän epävarma mut mä nyt sitten keitin niitä täältä saamieni asiantuntijaohjeiden mukaan ja nyt on miehen boxerit täynnä vihreitä viiruja - apua mistä johtuu, onkohan sillä nestehukka? lähti tänään töihin toppatakissa ja kuoma-saappaissa.
iiks, mun on pakko avutuu, mä näin yhen äipän ostamas reimatekkii miehelleen stokkall. Mä näin et se otti TARJOUS reimatekin, eiks se tajuu et ne ei oo hyvii? Mut sit mä sanoin sille et se voi korvata ton imetämäl ikkää vielä vuoden.
Meidän miehellä oli joskus vihreää kakkaa, kun se ryömi maassa ja sai laitettua maton hapsuja suuhun. Leikkasin ne heti pois, mutta sen jälkeen oli vihreää kakkaa. Lääkäri ei ottanut vakavasti, mutta se ei tietenkään tunne mun miestäni niin hyvin kuin minä!
Vai voiks jo olla keittämättä kun mies syöny jo pidempään kiinteitä ihan hyvällä menestyksellä - välillä tietty tulee huonomman syömisen päiviä mut eihän syömään voi pakottakaan.