Koska ne lapsilisät tulee
Kommentit (54)
Lastenpaikka on kotona leikkikehässä sillon jos eivät ole tarhassa. Mulla ainaskin on varaa palkata lasten hoitaja kaikkien tuttjen häiden ajaksi, koska teen töitä 37h vuorokausi. LApset meluaa ja pilaa aikuisten häät.
Voisitte ottaa huomioon vieraat vaikka itte sitä lastenne rääkymistä kestättekin. Jotku nimittäin tulevat niihin häihin tapaamaan tuttviaan ja esittelemään uusia hankintojaan ja vaatteitaan eikä kuuntelemaan hääparin rumien rääkyvien kakaroiden ilakointia!
T:uraäippä
Mulla on 15 vuotias poika ja 12 vuotias tyttö ja mä oon ollut tasan 2 tuntii niistä erossa, nii no joo siis pojast olin ku synnytin tyttöö ni sen hetken kun ponnistusvaihe kesti 12,57minuuttii... siks aikaa poika piti viedä huoneesta pois...
Siis mul ei tulis mieleenkään mennä töihin ennen ku lapset täyttää 18vuotta. Johan sitä on jo odotusaikanakin toitotettu että lapsissa on sitten KOKO IKÄNSÄ kiinni.
Että olenko nyt bongannut Oilin? Vai onko peli menetetty jo?
T nimim. ehkä rv 3+5
61: Kiitos vinkistä, täytyy tosiaan harkita tota tuuheatukkaisten lasten vuokrausta, pääsis vähemmällä. Tietysti vähän sääliks käy kun ei ne omat lapset sit pääse vanhempiensa juhliin mutta eihän se nyt ole ku yksi päivä, kyllä ne sen kestää. Mistähän niitä kultakutrisia lapsia sais vuokrattua, tiedätkö jotain edullista&tyylikästä lapsivuokraamoa? Onko niillä nettisivua, jossa ois kuvia?
Ja 62 sulle: Me ollaan kato täydellinen perhe ja täydellisessä perheessä on lapsia (joilla on tuuheat hiukset) ja jos jotain häävierasta riepoo miedän huutavat (vuokra)lapset niin painukoon suolle sitten. Ja kyllä mä tiedän että lasten paikka on leikkikehässä silloin kun eivät oo tarhassa!!!Pidätsä mua tyhmänä vai?
toivoo jesmiinan äiti+ ihqu masuasukki rv2+5
Kiitos paivän parhaat naurut sain!
anteex vähä noloo kakka juttuu nyt alkuun.. mä en voi käsittää ku mun ihq beibi on tehny 2!!!!!!!!!! kuvitelkaa 2 ihan mustaa kikkaretta? mistä tää voi johtuu????? mä soitin jo yksityiselle mut ne ei ottanu mua tosissaan.. mä en voi ymmärtää ku jotain näin kauheeta ja ne vaan vähättelee! meil on AINA ennen ollu kikkareet joko ecrun tai tumman beigen värisii. no mut jos joku viitsii auttaa niin thaks..
nii ja sit yks toinen homma. me aloitettiiin tän prinsessan kans muuten syömään kiinteitä alkuviikosta! mummo sano et mä oon syöny lapsena alkuun vaan mustikoita, no mä ku oon kuitenki tälläinen city-mamma from kajaani!!! jee, kajaani rules!!! **** jes.. nii, siii nii ajattelin et ku oon lukenu täältä niist pilttipurkeis et niist voi tehdä iahn mitä vaan. joo siis asiaan nii ostin laatan, onks siin 17 purkkii? mustikkasosetta ja neiti söi!! ihan ekal kerral 1.7purkkii ja sit tunnin päästä viel kokonaisen! onks tää teistä liikaa?
ai nii ja naapurin pennut kävi kattoo meidän prinsessaa! sil toisella kersalla oli jotain ihme röppöö käsissään, miten mä saan sen pois siitä vaaleenpunaisesta tylli-silkki-satiini-mekosta?? niiden mutsi sano et se oli kai kuraa ku toinen niist (pienenpi 9kk) oli kaatunu kävellessään meille. mä sit ajattelin et ei oo tosi miten se ei jo osaa kävellä kaatumatta ku sil kuitenki oli koreteksit jalassa!? no pesuun se mekko on pantava kuitenkin, meil vähä meni mustikkaaki siihen... mut joo ei nyt muuta!!!
pikaisii vastauksii, mä oon ihan paniikis ton kakkeli-jutun kanssa?!!!
Meidän 12v. 3kk painaa 32 kg ja 4-vuotias serkku 16kg!!
Kun ei olla voitu vielä ees...tiäätte kyllä mitä ;)
Ettei parisuhde nyt vauvan takia menis pilalle ja mies vieraisiin :(
Kyl ainaki mun serkun kaiman täti oli jättänyt,eikä vauva siitä MITÄÄN TRAUMOJA OLLU SAANU.Eihän ton ikänen ees mitän tajuu,et kuka sitä hoitaa jne
No joo,lähenkin jo pakkaamaan.
Tsaukkis
t.Jannecca-Mirollan äiti
Mulla on kyllä nyt menkat, mutta ihan erilaiset kun ennen.Ja sit on näit outoja tuntemuksi...samoja ko aikasemmin ku olin raskaana.
Jos tosi kovaa puristaa,niin tisseihin sattuu!Ja sehän on yks raskauden merkki, eix vaa?!
Ja tänään mul oli koko ajan kuuma!Mä muistan viimeks mul on kans kuuma tälleen.
Eihän se ilmasta johdu, koska eihän täällä nyt vielä oo ees lämmin.Fleesessä kulen vielä, kun ei ole tuolla Siperiassa viel + asteita.
Ja sit mun maha on ihan turvoksissa.Vois tietty johtuu menkoistakin, mut en oikeen usko.Voisinkohan jo tehä testin?
olevani tyttöjen äiti, kun tytöt on niin kovia kirkumaan ja kitisemään ja vikisemään ja muutenkin vaikeita. Onneks oon saanut vaan poikia, pojat ne jatkaa sukua! 99% maailman ihmisistä tahtoo vaan poikia. Odotan 16. lasta ja toivon satasella, että olis kanssa poika, jos tyttö, niin jätän varmaan sairaalaan. En siis kestä mitään Barbie-leikkejä ja muita. Onks muita samassa tilanteessa?!
Mun mielestä sun ei kannata hommata peruukkeja lapsille vaan vuokraat häiden aijaksi itselle kauniit ja tuuhea tukkaiset lapset. Se on paljon kätevämpää ja valokuvatkin onnistuu paljon varmemmin. Onhan ne omat lapset ihania, mutta jos ei tukka kasva niin ei sen kannata antaa häitä pilata!
Terveisin vuokralapsien kanssa kauniit ja ihanat häät viettänyt 3:n äiti