Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutismyyjä veloitti 7 euroa liikaa postikuluja! Ov

Vierailija
06.06.2010 |

Huusin yhden paketin ja myyjä oli ilmoittanut postikuluiksi (Huom! EI TOIMITUSkuluiksi!) 15 euroa, tuo olisikin pitänyt paikkansa, jos myyjä olisi lähettänyt koko paketin! Mutta myyjä oli myynyt osan paketista ohi huutokaupan (pari päivää oman huutoni + toisen ihmisen huudon jälkeen kohteeseen oli tullut maininta: myyn myös ohi huutokaupan tarjoamallasi hinnalla, laita viestiä XXXXXX@XXX.XXX).

Myyjä ilmoitti tilinumeronsa, kun kohde sulkeutui ja yhteissumman eli siis nuo pk:t + huutosummani. Maksoin heti ja paketti tuli perjantaina, kävin sen illalla hakemassa ja vitutus oli suuri, kun näin postikulut; 8,5 euroa ja paketti oli kenkälootan kokoinen.

Laitoin myyjälle kiukkuisen viestin, että missäs loput paketista on? Huusin kyllä isoa pakettia, missä oli myös nämä jutut. Vastaus tuli, että sori, ne meni jo, kun joku halusi ostaa ne erikseen eikä koko pakettia.

Myyjä ei myöskään suostu palauttamaan ylimääräisiä postikuluja :/ Noh, opimpa tästä sen, että nolla palautteiset myyjät kannattaa kiertää kaukaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin antaa negaa..valitan

Vierailija
2/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis kaupan purku? Käsittämätöntä toimintaa tollanen, että laittaa paketin myyntiin ja sit myykin osan tuotteista huudon ohi. Mä en olis edes lähtenyt ostaan jotain pakettia, josta ei tiedä mitä se sisältää vai sisältääkö mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myy osan kamoista toiselle! Tuo maininta oli tullut vasta huutoni jälkeen ja tapanani ei ole seurailla kohteita tai siis seuraan ja korotan huutoani, jos haluan todella kovasti kohteen ja joku korottaa huutoani, mutta en mä niitä enää klikkaile auki huutoni jälkeen.. Huomasin siis tuon maininnan vasta sitten, kun kohde oli sulkeutunut.. Ja kyseisestä ohi myynnistä ei ollut mitään mainintaa kohteesta tai siis, että "nämä eivät enää kuulu pakettiin" tms.

Joo, negaa lähti, katsotaan tuleeko kostonega.

Myyjä ei suostu kaupan purkuun eikä suostu palauttamaan liikaa maksettuja postikuluja.

ap

Vierailija
4/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinua ei harmita että maksoit koko paketista summan x + postikulut, vaikka et saanut kaikkia tavaroita. Minua nuo postikulut ei häiritsisi vaan se, ettei paketti sisältänyt sitä kaikkea mistä maksoin?

Vierailija
5/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinua ei harmita että maksoit koko paketista summan x + postikulut, vaikka et saanut kaikkia tavaroita. Minua nuo postikulut ei häiritsisi vaan se, ettei paketti sisältänyt sitä kaikkea mistä maksoin?

tavaroista on sellaisia, jotka olisin kuitenkin joutunut itse laittamaan myyntiin (meillä ei olisi ollut niille käyttöä), osa olisi tietty ollut tarpeellisia, mutta.. Ja huutohinta ei ollut korkea, ainoastaan 12 euroa eli se nyt ei ole pääsiasia.

ap

Vierailija
6/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaa ylläpitoon

Vierailija
7/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne kuitenkin on ainoa asia, mikä kaupassa on niikuin alumperin kerrottiinkin?

Vierailija
8/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt haulla huutonetistä mitään sulkeutunutta kohdetta näillä spekseillä...

Vierailija
9/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua vituttaa sekin, että myyjä myi osan paketista ohi huutokaupan, mutta nuo postikulut vituttaa tällä hetkellä enempi. Koska kuten sanoin, olisin kuitenkin joutunut myymään osan noista myydyistä kamoista itse, koska niitä ei meillä tarvita. Ainoastaan 5 tuotetta olisi ollut sellaisia millä meillä olisi ollut tarvetta, mutta ne eivät nyt ole mitkään niin tärkeitä, että niiden takia pitäisi itkeä.

Joo, yp:lle lähti viestiä tuosta myyjästä, toivottavasti saa sämpylän perseeseen.

ap

Vierailija
10/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt haulla huutonetistä mitään sulkeutunutta kohdetta näillä spekseillä...

Ja taidat olla helvetin utelias akka! Paskaako se sulle kuuluu mikä kohde oli kyseessä. Ja mähän en sitä paljasta.

ap

Vierailija
11/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taidat olla helvetin utelias akka! Paskaako se sulle kuuluu mikä kohde oli kyseessä. Ja mähän en sitä paljasta.

ap

Ja jotenkin vaikutti niin kummalliselta koko tarina, että herätti mielenkiintoni. Oot myös kamalan epäkohtelias ja kiukkuinen. Enkä todellakaan oleta, että paljastat mikä kohde oli kyseessä. Siksi en sitä kysynytkään. Kunhan totean, että tuollaista huutoa ei löytynyt.

Vierailija
12/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taidat olla helvetin utelias akka! Paskaako se sulle kuuluu mikä kohde oli kyseessä.

Vierailija
13/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla sanoilla, en nimittäin lainannut suoraan myyjän lisäystä (siis tuota, missä myyjä mainitsee ohi myynnin). Ja mua vituttaa tuollaiset eukot, jotka takertuu pikku asioihin ja inttävät vastaan, kyllä se 7 euron ylimääräiset postikulut vituttaa enempi kuin ne puuttuvat tuotteet.. Mutta sitähän te ette voi ymmärtää vaan teidän on pakko inttää ei-niin-tärkeästä seikasta.

ap, joka lähtee koiran kanssa lenkille

Vierailija
14/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla sanoilla, en nimittäin lainannut suoraan myyjän lisäystä (siis tuota, missä myyjä mainitsee ohi myynnin). Ja mua vituttaa tuollaiset eukot, jotka takertuu pikku asioihin ja inttävät vastaan, kyllä se 7 euron ylimääräiset postikulut vituttaa enempi kuin ne puuttuvat tuotteet.. Mutta sitähän te ette voi ymmärtää vaan teidän on pakko inttää ei-niin-tärkeästä seikasta.

jos myyjä ilmoittaa kuluiksi 15€ ja sä hyväksyt (tekemällä huutoja), niin asia on silloin ihan ok. Jos taas myyjä vähentää tavaraa kesken huutokaupaa, niin se ei oo ok.

Vierailija
15/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kävin läpi viimeisen kuukauden aikana sulkeutuneet paketit, joiden myyntihinta oli 12€.

Vierailija
16/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta oli 11-13€. Yllättävän vähän niitä oli, tai sellaisia mihin oli tullut yhtään huutoja.

Yhden paketin löysin jossa oli 15 postikuluja, mutta siitäkin oli tullut positiivinen palaute.

Ap:lla yhtä tylsää kuin mulla? :) Jännä idea alkaa keksimään tällaista...?

Vierailija
17/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuskinpa haitte kaikki paketit.. Taisitte vaan hakea jotain lastenvaate paketteja, mitä tämä ei ollut. Ja missäs mä kirjoitin, että otsikossa luki paketti?

Ap, joka lopettaa tähän ketjuun vastaamisen tähän.

Vierailija
18/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lopetat vastaamisen tähän :D

Vierailija
19/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihan metsään meni tämä juttus

Vierailija
20/28 |