Kaverini lahjoitti vauvalleni 120ml aidinmaitoa, kaadoin viemariin
Hanella on 2kk vanhempi vauva kuin minulla ja maitoa riittaa. Mina imetin 6 viikkoa osittain ja nyt vauvani on pelkalla korvikkeella.
Kaytiin aamulla heilla ja antoi mulle tuon aidinmaidon mukaan, sanoen etta vain parasta vauvoille... En voisi kuvitellakaan antavani toisen aidinmaitoa lapselleni (paitsi sairaalassa syynattya) vaikka kuinka hyva ystava olisi.
Kommentit (43)
Itse taidan joutua heittämään litrakaupalla hyvää äidinmaitoa viemäriin. Olen pumpannut sitä varastoon pakastimeen, mutta eihän se siellä kauan kestä eikä ole tullut tarvetta käyttää sitä sieltä pois. Viemäriin siis vain vaivalla pumpatut pisarat...
koska toinenhan on voinut tupakoida, ottaa alkoholia, hänellä voi olla joku tauti, syödä jotain allergiaa aiheuttavaa, olla epäsiisti tms. Olisin minäkin kaatanut viemäriin surutta. En vain olisi jaksanut alkaa tinkaamaan jonkun imetyshysteerikon kanssa siitä, miksi en huoli maitoa. Olin vain hymyillen ottanut vastaan ja kaatanut kotona pois.
luuletko että on testattu allergiaa aiheuttavan ruuan tai vastaavan varalle?
Mä en ainakaan pidä itseäni minään lypsykoneena vieraille mukuloille. Juokoot korviketta jos ei äidiltänsä maitoa heru.
Oksettaisikin moinen ajatus enkä kyllä omillenikaan minkään vieraan ihmisen maitoa huolisi, täysin vastuutonta!