Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi mun ulosteet kelluvat??

Vierailija
06.06.2010 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin kakka kelluu, siis aina, viimeiset kaksi vuotta ainakin. Suvussa perinnöllistä paksusuolen syöpää, mikä tietysti arveluttaa, että onko siellä nyt joku muutos jo meneillään vaikka olen vasta 25

Vierailija
2/27 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutus ohjelmassa et juttu jostain naisesta kellä kellu kakka :) ja se söi liian epäterveellisesti. kun alko syömään "oikein", niin kakasta tuli kellumaton :P eli ehkä liian vähän kuituja tai jotain.. en tiedä. mut taidat syödä epäterveellisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen juonut liian vähän tai on poikkeuksellisen kuumaa poikkeuksellisen pitkään niin kakkani kelluu.

olen aina luullut, että elimistö ottaa sieltä viimeisestäkin luukusta kaiken liikenevän nesteen.

Vierailija
4/27 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olet syönyt rasvaista ruokaa

Vierailija
5/27 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa. Mullaki tuli kelluva tuotos rankan laihdutusviikon jälkeen. Järkeilin, että rasvaa oli poistunut niin paljon. En tiedä olinko oikeassa. :)

Vierailija
6/27 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keliakia, tms. ainakin hemoglobiiniarvot kannattaa tarkistuttaa, jos jatkuva vaiva.

Ulosteen väri vaalea (ja kelluva): malabsorptio

Vierailija
7/27 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo siitä, että saat ihanteellisen määrän kuitua ravinnostasi ja nestettäkin sopivasti. Kaikki siis ok.

Vierailija
8/27 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliakia tai liiallinen laihduttaminen tai häiriö ruuansulatuksessa.

Vierailija
9/27 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain ulkomaisessa laihdutusohjelmassa ihan tavoiteltiin kelluvaa kakkaa.

Vierailija
10/27 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole merkki sairaudesta (jota siis voi myös olla), mutta jotain häikkää sun ruuansulatuksessasi ap nyt on. Itselläni on krooninen suolistosairaus, ja kun suoli on tosi pahasti tulehtunut eikä mikään oikein imeydy - myös rasvat tulevat läpi ja ulosteet kelluu.

Lapsellani oli keväällä viikon kestävä tosi raju norovirus. Sen jälkeen hänen ruuansulatuksensa oli pitkään sekaisin, huolimatta miten terveellisesti ja vatsaystävällisesti söi. Relatuotteita sai myös. Mutta hänen ulosteensa siis kelluivat varmaan viikon tai pari tuon rajun vatsataudin jälkeen. Sittemmin onneksi suolisto rauhoittui ja nyt lapsen maha pelaa taas normaalisti.

Seuraisin tilannetta, ja ottaisin yhteyttä lääkäriin jollei tilanne mene ohi.

Jossain ulkomaisessa laihdutusohjelmassa ihan tavoiteltiin kelluvaa kakkaa.

Vierailija
11/27 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry, asia ei ole naurettava, mutta en osaa auttaa

Vierailija
12/27 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha olen kyllä, aina ollut.

Vierailija
13/27 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoaineiden, rasvan ym.

Siksi ilmeisesti vaikuttaa laihuuteen.

Vierailija
14/27 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole katsoneet Housea :-)? Raakaravintosyöjän mies "petti" naista hampurilaisen kanssa. HOuse vaan totesi, että siippa oli syönyt rasvaa...

Vierailija
15/27 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole katsoneet Housea :-)? Raakaravintosyöjän mies "petti" naista hampurilaisen kanssa. HOuse vaan totesi, että siippa oli syönyt rasvaa...

Vierailija
16/27 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on sortunut hampparille? Kyllä tuollainen äkillinen muutos ruuansulatuksessa (jollei sille keksi jotain selittävää syytä) on häiriö.

Vierailija
17/27 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rännin jälkeen yleensä kelluu.

Kannattaa ottaa salmiakkikossuakin, niin on kaunista katseltavaa.

Tero

Vierailija
18/27 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa olla häikkää

Vierailija
19/27 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska kielii siis jostain häiriöstä. Kiitos av-mammata! Olen taas entistä viisaampi.

Vierailija
20/27 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina kakka kellunut, kerran tosin ihmettelin kun yksi pötky kellui ja toinen oli vajonnut pohjaan, että voiko ne tuolla tavalla vajotakin ja huolestuin. Jotenkin ajattelin että suht nopea aineenvaihdunta tuottaa sellaista ilmavaa ja kevyttä makkaraa ja ummetus kovan ja tiheän kikkareen.

Googletin nyt vähän ja tosiaan on aika ristiriitaista tietoa netissä, aina mitä useampi lähde sanoo on että kasvissyöjien kakka yleensä kelluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi