Mistä olet iloinen tänään?
Kommentit (22)
Tänä yönä olen nukkunut 8h putkeen, toista yötä imettämättä 10kk vauvaa. Ei ole yli vuoteen tällaisia yöunia ollut, ja nyt olo on kuin uudella ihmisellä! Vaikka normaalisti vauvan kanssa vähintään kymmeneen nukutaan, ja tänään jo seitsemältä ylös. Olen todella tyytyväinen itseeni ja ihanaan lapseeni ja mieheen joka tällaisen mahdollistaa.
Ihan vaan jo siitä, että saan olla elossa.
Perheestäni ja uudesta talosta, jonka sisustusta juuri päässäni ja jo vähän paperillekin suunnittelen.
Miehestä, johon voin luottaa, joka on perheemme kulmakivi.
Terveistä lapsista ja siitä, että sain terveen, elävän vauvan vielä. Jaksan iloita jopa niistä yösyötöistä.
Kesästä, auringosta ja sinisestä taivaasta.
Ystävistäni ja sukuni tiiviistä yhteydenpidosta. Toistemme aidosta välittämisestä.
Ja siitä, ettei tarvinnut muuttaa Kehä III:n ulkopuolelle! ;D
- Terve perhe
- Auringonpaiste
- Aamukahvi
ja nyt nauran Marja Tyrnille wwww.lomaturussa.fi sivuilla =P
Vituttaa, kun ei saanut nukkua tarpeeksi pitkään, vituttaa rahapula, vituttaa ensi yön yövuoro, vituttaa ihan kaikki. Että menkää tekin vaikka helvettiin, mä en jaksa.
Vituttaa, kun ei saanut nukkua tarpeeksi pitkään, vituttaa rahapula, vituttaa ensi yön yövuoro, vituttaa ihan kaikki. Että menkää tekin vaikka helvettiin, mä en jaksa.
Kyllä sinullakin on taatusti elämässäsi asioita, joista olla onnellinen. ;)
* esikoinen nukkui todella hyvin, vaikka vasta eilen todettiin korvatulehdus
* lähdemme tänään mummolaan :)
* ystäväni oli vaikeassa leikkauksessa ja eilen kuulin hänen päässeen jo kotiin
* mies on myös alkanut panostaa parisuhteeseen.
* ja lapset nyt ovat ihanalla tuulella. hieman kipeitä, mutta rauhallisia
Olipa ihana nukkua.. toisaalta mulla on maailman ihanin mies, joten olisin saanut nukkua jokatapauksessa ;)
Ja ihanaa kun aurinko paistaa, juon aamulahvin ja lähden autonpesu ja vahausoperaatioon.
Tääsäpä mun iloni tälle aamulle, eipä sitä muuta tarvia, vaikka ei olis haitannu jos olis eilen tullu lottovoitto ;D
4 lapsestani ja kissasta ja tietysti miehestäni =)
hän on luotettava,oikea nallukka juuri se oikea minulle :) aurinkoista kesää kaikille!!
uudesta aamusta ja siitä että tänäänkin saan kiittää ja ylistää Jeesusta, Herraani.
uudesta aamusta ja siitä että tänäänkin saan kiittää ja ylistää Jeesusta, Herraani.
Hienoa! Minä ylistän kaikkia jumalia / jumalattaria, enkeleitä, ylösnousseita mestareita, luonnon-olentoja..kaikkia noita ihania, mitä tuolla onkaan.
että minulla on perusasiat kunnossa. Hyvä mies, ihanat lapset ja lämmin koti. Tänään olen erityisen iloinen siitä, että olen saanut nukkua pitkään aamulla eikä ole mihinkään kiire.
normaaleista asioista. Sai nukkua pitkään, muksu on todella hyvällä tuulella, näkee pitkästä aikaa siskon (asuu toisella paikkakunnalla) ja mikä ihaninta, laskettu aika senkun lähenee (rv 39+3) =)
Miehestä joka paraikaa kokoa vauvaa varten kaappia ja pinnasänkyä.
Aurinkoisesta kesästä ja isosta talostani.
Mä iloitsen tällä hetkellä:
- eilen oli tosi kiva baarireissu pitkästä aikaa
- ulkona on tosi kaunista
- metsälenkki koirien kanssa, ne totteli ja oli ihania
- en mä keksi enää, mut on tosi hyvä olo!
Huomasin peiliin katsoessani, että naamallani oli kaunis rusketus ja pisamia nenänvarressa ja vaa'alle hypätessäni paino näytti normaalilukemia ensimmäistä kertaa vuoteen. Jee!
Meillä on koti ja välitämme toisistamme.
Nuo ovat minulle tärkeimpiä tällä hetkellä.
- tarkkaavaisuushäiriöinen esikoinen paransi todistustaan upeasti, erinomaista ja hyvää, muutama kohtalainen :)
- kuopuksen kanssa lötköteltiin aamulla peiton alla ja nauraa rätkätettiin
- rauhallinen aamukahvihetki
- siisti koti (ainakin hetken)
- kohta pääsee remontoimaan
juuri tuossa keittiössä itsekseni ajattelin näin työttömänä kolmen lapsen lähihuoltajana :) että minulla on tulossa varmaan paras kesä IKINÄ!!
*Olen ylpeä ekaluokkalaisestani, joka sai hyvästä käytöksestä stipendin!
*Olemme käyneet tälle kesälle jo Flamingossa sekä IKEAssa missä lapset saivat itse päättää pari kivaa sisustusjuttua huoneisiinsa. (Asumme siis keskellä Suomea...)
*Kesällä vielä odotettavissa lapsien uimakoulu sekä viikon tuettu loma kylpylään/hiekkarannoille :D.
*Ja on äidillekin yksi viikonloppu tulossa ilman lapsia. *Mukava näin vanhempanakin tavata uusia ihmisiä, joskus jopa ystävystyä :) että kiitos vaan uudelle ystävälle kutsusta!
Ei voi muuta sanoa, Elämä vaan ON ihanaa, kun sen oikein oivaltaa :)
Aurinkoista päivää kaikille!