Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä käsitelty jo Nina Mikkosen törkeä blogikirjoitus?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ketju. Millähän nimellä mahtoi olla?

Vierailija
2/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ennen en ole ollut lähelläkään Mikkosen ajatusmaailmaa, mutta tässä kohtaa joutuu toteamaan, että ymmärrän hänen ajatuksensa.. Noin se menee, turhan usein..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä muijallakaan ole muuta ajateltavaa. Ja sitä paitsi, hän on huono kirjoittaja! Todella rasittava lukea kirjoituksiaan, jotka ovat muka viisaita ja nokkelia.

Vierailija
4/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä suomalaisia lapsia joiden kanssa esitystä ei oltu harjoiteltu kunnolla vai niitä ohjaajia (opettajia?) Ja tottakai sieltä "naapurista" oli rankattu paras porukka matkalle esiintymään.

En seuraa joka päivä av:tä

Vierailija
5/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen minäkin ihmetellyt, miksei lapseni ole soittanut yhtään mitään soitinta eskarissa - ei joulujuhlissa, ei kevätjuhlissa. Lapseni on harrastanut pari vuotta pianonsoittoa ja soittaa sujuvasti melkein mitä tahansa eteen annetaan, esim. haitaria ja rumpuja. Laulamisesta taas ei ole niin innoissaan, vaikka sekin onnistuu. Ei tosiaan koskaan ole tarjottu lapselle soitinta, pelkästään on saanut laulaa molemmissa tilaisuuksissa. Eikä lapsi sanonjensa mukaan ole koskaan sanonut, etteikö haluaisi soittaa. Kaikki muut taas ovat saaneet soittaa jotain. Ei voi kuin ihmetellä.

Vierailija
6/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitenköhän ne tiut kahtavat helistä.

Vierailija
7/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ennen en ole ollut lähelläkään Mikkosen ajatusmaailmaa, mutta tässä kohtaa joutuu toteamaan, että ymmärrän hänen ajatuksensa.. Noin se menee, turhan usein..

No mutta aika törkeetä haukkua lapsia ja heidän vaatetustaan...

Vierailija
8/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta aika törkeetä haukkua lapsia ja heidän vaatetustaan...

Vierailija
9/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavat olla yksinäisiä....

Vierailija
10/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli eturiviin pitää laittaa ne lahjakkaat (mahd. tulevat) pissikset ja takariviin sitten piiloon ne arat, joilla ei välttämättä ole sävelkorvaa?

Mikkosen mielipide on aikuisten näkökulmasta, eikä lasta taaskaan ole ajateltu ollenkaan. "Minä minä minä ja minun lapset"

Laitetaan takariviin samalla myös rumat, vammaiset, silmälasipäiset, lihavat ja annetaan kauniiden ja osaavien loistaa meidän aikuisten ilona.

Vierailija
11/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkosen mielipide on aikuisten näkökulmasta, eikä lasta taaskaan ole ajateltu ollenkaan. "Minä minä minä ja minun lapset"

Laitetaan takariviin samalla myös rumat, vammaiset, silmälasipäiset, lihavat ja annetaan kauniiden ja osaavien loistaa meidän aikuisten ilona.

Vierailija
12/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piiloon komeroon vaan kun mikkoskan omat "luonnonlahjakkuudet" esiintyvät..

Vierailija
13/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eturivissä on vähälahjaisia lapsia!

Vierailija
14/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yleensä herra Mikkonen (joka on noiden Ninan blogikirjoitusten takana) arvostaa Yhdysvaltoja, mutta tällä kertaa hän olisi toivonut neuvostoliittolaista kuria suomalaislasten kevätjuhlaesitykseen. (verrattuna virolaisen musiikkikoulun kuoron esitykseen)

Mihin katosi amerikkalaisen vapauden ja demokratian arvostus? Timpsun takki on nyt kääntynyt ainakin 480 astetta nurin.

Vierailija
15/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran kyseessä oli erikseen järjestetty konsertti, olisi todella pitänyt panostaa sekä pukeutumiseen että esiintymiseen. Koulun omassa juhlassa on hyvä että kaikki saavat esiintyä mutta konsertissa voisi olettaa että esiintyjät osaavat laulaa. Mitä pahaa siinä on että hyvät laulajat saavat esiintyä ja olla eturivissä?

Vierailija
16/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinahan on ihan tavan kotiäityli, jolla elämä pyörii... noh, tärkeäähän se on, kodin ympärillä.

En ymmärtänyt koko jutun pointtia, mutta eihän hän mikään suuri kirjoittaja ole.

Vierailija
17/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitkät on takana ja lyhyet edessä, jos kaikilla on suunnilleen samat taidot. Se ei ollut mikään varsinainen konsertti vaan iltajuhla yhdessä virolaisen ystävyyskoulun kanssa, 2e:n kahvimaksu sisäänpääsynä. Siellä luokat lauloivat niin kuin laulaat tavislapset.

Vierailija
18/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin kaikille kuuluu antaa mahdollisuus esiintyä ja toiset tarvitsevat harjoitusta enemmän kuin toiset. siin' ne innoikkammat voivat sitten harrastusten kautta päästä enemmän esiintymään ja mieli tekee. kaikille oikeudenmukaisesti mahdollisuus kasvaa siellä koulussa =)

Vierailija
19/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on että hyvät laulajat saavat esiintyä ja olla eturivissä?

mutta tällä kertaa meillä on tiedossa pelkästään Nina Mikkosen mielipide ja luultavasti juuri hänen esiintymään koulitut poikansa ovat joutuneet sinne takariviin.

Vierailija
20/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillai munaisasti?

tää mullekin tuli mieleen. Toinen mahdollisuus on tietenkin, että herr... ei kun rouva Mikkosella ei tuo oikeinkirjoitus ole täysin hanskassa.