Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni "vähemmän" viehättävä nainen ottaa ulkomaalaisen miehen?

Vierailija
05.06.2010 |

En halua olla mitenkään rasistinen tai muuta, mutta mulle on tullut sellainen tunne, että ne miehet haluavat vaan muuttaa Suomeen paremman elämän toivossa ja sitten tekevät lapsia sellaisen naisen kanssa, joka ei ole mitenkään viehättävä.

Miksi?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monella "peräkammarin pojalla", reppanan oloisella nörtillä tai hervottomalla plösöllä suomi-pojalla on ulkomaalainen vaimo. Jos ei venakko, niin sitten thaikku tms.

Eiköhän se ole ainakin raakasti yleistäen niin, että ne jotka eivät oikein kelpaa kotimaisilla markkinoilla hakevat kumppaninsa muualta. Ja tää on siis tyly ja typerä yleistys, jossa piilee vain hentonen totuuden siemen :)

Tottahan se on. Jos ei Suomesta saa puolisoa, sitten haetaan ulkomailta, ja otetaan se joka on yleensä "parhaimman näköinen", siihen nähden, että itse ollaan melko out.

Enkä puhu nyt sellaisista suhteista, jotka ovat syntyneet itsestään,

ilman tällaisia "pakkohakemisia". Oltiin sitten suhteessa suomalaiseen, tai ulkomaalaiseen ihmiseen.

Joillakin vaan on, pakkomielteinen ajattelutapa, että eivät osaa, tai voi elää vaikka sitten yksin, jos mitään puolisoa ei ole.

Vierailija
22/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään yhtä paljon näkee rumia, yrmeitä möhömahaäijiä (yleensä ikivanhojakin vielä), joilla on kauniit, nuoret vaimot. Yleensä nää kaunottaret ovat aasialaistyyppisiä, tai sitten jostakin Venäjältä tai Virosta päin. Sitä sopii sitten kysyä, että kumpi kusettaa ja ketä? Vai saako kumpikin just sitä mitä haluaa? Toinen haluamansa elintason ehkä ja saa asua Suomessa. Toinen saa pimppaa ja kauniimman vaimon kuin naapurilla? :DD

taustalla hyvän elitason hankkiminen hinnalla millä hyvänsä!

Kyllä sivistyneen ihmisen pitäisi arvostaa muutakin kuin vain ulkoisia asioita ja tyytyä oman tasoisiinsa kotimaisiin, mutta ei!

Mitä kauempaa hakee, sitä suuremmat kulttuurierot ja vaikeudet ja valitettavasti myös lapsille!

Itsekästä touhua todella. Varmaan pinnallisten "rumien" ihmisten epätoivoista huutoa saada jotan, mitä eivät kotimaasta ikinä saisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihan se rakkaus ole vain kauniiden ja rohkeiden etuoikeus. Ja kuinka muut pariutuvat ei oikeaistaan ole kenenkaan muun asia. Jos joku ottaa oleskelulupaa himoavan ulkkismiehen niin eihan se sinuun vaikuta juuri ollenkaan.

Vierailija
24/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään yhtä paljon näkee rumia, yrmeitä möhömahaäijiä (yleensä ikivanhojakin vielä), joilla on kauniit, nuoret vaimot. Yleensä nää kaunottaret ovat aasialaistyyppisiä, tai sitten jostakin Venäjältä tai Virosta päin. Sitä sopii sitten kysyä, että kumpi kusettaa ja ketä? Vai saako kumpikin just sitä mitä haluaa? Toinen haluamansa elintason ehkä ja saa asua Suomessa. Toinen saa pimppaa ja kauniimman vaimon kuin naapurilla? :DD

taustalla hyvän elitason hankkiminen hinnalla millä hyvänsä!

Kyllä sivistyneen ihmisen pitäisi arvostaa muutakin kuin vain ulkoisia asioita ja tyytyä oman tasoisiinsa kotimaisiin, mutta ei!

Mitä kauempaa hakee, sitä suuremmat kulttuurierot ja vaikeudet ja valitettavasti myös lapsille!

Itsekästä touhua todella. Varmaan pinnallisten "rumien" ihmisten epätoivoista huutoa saada jotan, mitä eivät kotimaasta ikinä saisi?

Mikä pakko se on suomalaisen kanssa olla, vaikka väkisinkö? Minulle suomalainen mies on yhtä outo ja liian erilainen kuin sika kissan kumppanina, joten ei kiitos! Enkä ole ikinä ollut lihava tai epätoivoinen, mutta ei kiinnosta vaalea / suomalainen mies, niin en todellakaan väkisinkään yrittäisi.

Vierailija
25/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erosin siitä, hyvistä syistä, esim väkivallan takia.

olin mummotunnelissa ja yks turkkilainen tuli höpöttämään mulle (olen mutismagneetti) ja ilmoitin, että sori poika, olen juuri päässyt yhdestä turkkilaisesta eroon, en halua uutta.mies sanoi mulle, että hän ei ikinä usko, näytät ihan mallilta, joten kaikki ei oo rumia ja läskejä...

Vierailija
26/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihan se rakkaus ole vain kauniiden ja rohkeiden etuoikeus. Ja kuinka muut pariutuvat ei oikeaistaan ole kenenkaan muun asia. Jos joku ottaa oleskelulupaa himoavan ulkkismiehen niin eihan se sinuun vaikuta juuri ollenkaan.

Jos joku himoaa oleskelulupaa, niin onko se sitten rakkautta?

Vierailija
27/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkivaltaisiakin, mulla on siitä kokemusta. Mutta näissä avioliitoissa ulkomaalaisten kanssa voi olla sekin ongelma, että mitäs teet jos avioidut, teet lapsia, hän ottaa lapsen ja häipyy lapsesi kanssa kotimaahansa. Paikkaan, josta ei pystytä jäljittämään missä edes on. Suomen lain mukaan se on väärin, mutta niin kauan kuin lasta ei tuoda takaisin Suomeen tai ei jää kiinni muualla, schengen-sopimusmaissa, häntä ei voida palauttaa Suomeenkaan.

Vierailija
28/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkivaltaisiakin, mulla on siitä kokemusta. Mutta näissä avioliitoissa ulkomaalaisten kanssa voi olla sekin ongelma, että mitäs teet jos avioidut, teet lapsia, hän ottaa lapsen ja häipyy lapsesi kanssa kotimaahansa. Paikkaan, josta ei pystytä jäljittämään missä edes on. Suomen lain mukaan se on väärin, mutta niin kauan kuin lasta ei tuoda takaisin Suomeen tai ei jää kiinni muualla, schengen-sopimusmaissa, häntä ei voida palauttaa Suomeenkaan.

Suomalainen on sen verran laiska, ettei halua lasta viedä, vaan tappaa sekä äidin että lapset..

Vierailija
29/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turkkiin babansa kanssa, takaisin tulivat, ja lähtevät kuukauden päästä uudestaan kuukaudeksi.

olisi varmaan jo ekalla kerralla jättänyt jos aikomus.

mutta elämä täällä, oma bisnes, joo pizzeria, mutta joka tapauksessa ja lapset.

helpompaa täällä elämä kun turkissa...

Vierailija
30/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taustalla hyvän elitason hankkiminen hinnalla millä hyvänsä! Kyllä sivistyneen ihmisen pitäisi arvostaa muutakin kuin vain ulkoisia asioita ja tyytyä oman tasoisiinsa kotimaisiin, mutta ei! Mitä kauempaa hakee, sitä suuremmat kulttuurierot ja vaikeudet ja valitettavasti myös lapsille! Itsekästä touhua todella. Varmaan pinnallisten "rumien" ihmisten epätoivoista huutoa saada jotan, mitä eivät kotimaasta ikinä saisi?

Pieneen paahan ei paljon mahdu.

Minun mieheni on oikein kaukaa minut hakenut. Kulttuurieroja ei ole ja lapset menestyneet erittain hyvin ilman mitaan vaikeuksia. Miksi olisin "tyytynyt" kotimaiseen kun paljon parempiakin oli tarjolla.

Vierailija
31/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin perustuu mielipiteesi? En tosin tunne sadottain ulkomaalaiste kanssa avioituneita naisia, mutta ehkä silti muutaman tusinan: kolme saksalaisen, kaksi itävaltalaisen, kolme englantilaisen, kaksi turkkilaisen, yksi kreikkalaisen, yksi egyptiläisen, neljä amerikkalaisen, 2 ranskalaisen, 1 espanjalaisen.

Ja kaikki nuo naiset ovat mielestäni enemmän kuin hyvän näköisiä. Mutta ehkä tuttavapiiriini kuuluu sitten vain hyvännäköisiä - ei vaiskaan, on siellä rumiakin, en minäkään ole kauneimmasta päästä, vaikka mieheni on ihan tavallinen suomalainen uusmaalainen.

Vierailija
32/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen on sen verran laiska, ettei halua lasta viedä, vaan tappaa sekä äidin että lapset..

Kun suomalainen perusmäntti tietää, että joutuisi hoitamaan lapsensa itse.

Ulkomaalainenhan kuskaa ne äitinsä, siskonsa, tätinsä tai tädintädin hoidettavaksi. Sikäli hänellä on turvattu asema, että ei joudu vaihtamaan vaippoja eikä kuuntelemaan lasten märinöitä, kunhan saa ne vaan ulos maasta.

Vierailija
33/33 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tassa taas haetaan tyyliin afrikka-turkki-suomi-pareja?

Mulla ei ole naista em. kokemuksia, mutta omassa tuttavapiirissa nainen on yleensa lahtenyt miehen perassa maailmalle ja saanut kylkiaisena paremman elintason kuin Suomessa.

Mitka oli mun syyt avioitumiseen ulkomaalaisen kanssa...No, mua ei oikein kiinnostanut suomalaiset miehet. Ei vain sytyttanyt, eika kemiat kohdanneet, vaikka Suomessa hyvia miehia olikin. Ja on edelleen. Mua on vain aina -lapsuudesta asti- viehattanyt kansainvalinen elamantyyli ja se elama, jota halusin elaa, ei kovin helposti olisi toteutunut suomalaisen miehen kanssa.

Jostain syysta monet suomalaiset miehet pelkasi mua, vaikka sain osakseni paljon myos kehuja ja kannustusta. Yksi suomalaisista ihastuksen kohteistani sanoikin suoraan, etta olen liian raiskyva ja etta se pelottaa hanta. Mita se "raiskyvyys" sitten on...kenties temperamenttia, kenties kunnianhimoa, kenties seikkailun halua.

Mutta kohdatessani mieheni, kaikki vain loksahti kohdalleen. Parisuhde on ollut antoisaa ja sujuvaa, ihanaa. Miehellani on kansainvalinen ura ja olen edustusvaimo ja kotiaiti. Mulla on hyva koulutus ja mielenkiintoinen ura taustalla. Ulkonakooni olen tyytyvainen. En ole kaunotar, mutta ihan viehattavan ja hyvinvoivan naisen nakoinen ja muotoinen ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi