Tuleeko muilla virus-ilmoituksia koko ajan näillä sivuilla?
Missään muilla nettisivuilla ei tule, mutta täällä lykkää joka välissä tietoa, että kone laittaa sen ja sen viruksen karanteeniin.
Kommentit (44)
sinun koneesi omiin käyttötarkoituksiinsa, siis lähettämään roskapostia ja saastuttamaan toisia koneita. Kivaa eikö totta!
Mutta joo, AP:n kysymykseen vastatakseni: ei tule ilmoituksia, tosin mulla on Mäkki.
sinun koneesi omiin käyttötarkoituksiinsa, siis lähettämään roskapostia ja saastuttamaan toisia koneita. Kivaa eikö totta!
Mutta joo, AP:n kysymykseen vastatakseni: ei tule ilmoituksia, tosin mulla on Mäkki.
Minulle on yhdentekevää mitä virus tekee koneellani. Jos jokainen ottaisi tämän asenteen. Viruksien merkitys vähenisi ja lopulta niitä ei enää tehtailtaisi.
Minulle on yhdentekevää mitä virus tekee koneellani. Jos jokainen ottaisi tämän asenteen. Viruksien merkitys vähenisi ja lopulta niitä ei enää tehtailtaisi.
muttei todellakaan yhdentekevää muille ihmisille, jotka voivat sinun välinpitämättömyytesi takia saada viruksen. Oletko tullut ajatelleeksi, että vaikka sinulle tietokone on vain puhtaasti viihdekäytössä, toiset tekevät kaiken työnsä ja esim. opiskeluun liittyvät kirjoituksensa tietokoneella, joka voi saastua sen takia, että sua ei vaan kiinnosta?
Tulee kyllä näistä viesteistä mieleen, että taidan olla pikkuisen tyhmä, tai sitten vaan helvetin tietämätön.
voiko joutua edesvastuuseen siitä, jos antaa koneensa levittää viruksia toisille koneille? Eikö se olikin rikos?
Snaijaatko? Anna rahaa pelkuri. Tai anna ees tunnari sun tietoturvaas että pääsen käyttään sitä. Emmä ainakaa ala ostelee mitää 159e hintasia tietoturvia teidän iloksi vitun pällit. Nii pällit (pyöriikö silmät päässä hä? ku kuulitte tän )
Ihan sama, mua ei virukset lannista. Tulkaa perkele.
T: punkkari äiti
muttei todellakaan yhdentekevää muille ihmisille, jotka voivat sinun välinpitämättömyytesi takia saada viruksen. Oletko tullut ajatelleeksi, että vaikka sinulle tietokone on vain puhtaasti viihdekäytössä, toiset tekevät kaiken työnsä ja esim. opiskeluun liittyvät kirjoituksensa tietokoneella, joka voi saastua sen takia, että sua ei vaan kiinnosta?
Tulee kyllä näistä viesteistä mieleen, että taidan olla pikkuisen tyhmä, tai sitten vaan helvetin tietämätön.
voiko joutua edesvastuuseen siitä, jos antaa koneensa levittää viruksia toisille koneille? Eikö se olikin rikos?
Köyhyys on siis rikos. Miks köyhille annetaan sitten nettiyhteydet? urpo
Snaijaatko? Anna rahaa pelkuri. Tai anna ees tunnari sun tietoturvaas että pääsen käyttään sitä. Emmä ainakaa ala ostelee mitää 159e hintasia tietoturvia teidän iloksi vitun pällit. Nii pällit (pyöriikö silmät päässä hä? ku kuulitte tän )
Ihan sama, mua ei virukset lannista. Tulkaa perkele.
T: punkkari äiti
Nämä turhakkeet menee mukaan markkinointiin ja maksaa turhaa tietoturvista. Onhan niillä hynää maksella ( tai niiden miehillä on ).
Nämä turhakkeet menee mukaan markkinointiin ja maksaa turhaa tietoturvista. Onhan niillä hynää maksella ( tai niiden miehillä on ).
Jos säkin tekisit koneellas muuta (esim. töitä) kuin pelaat pasianssia ja käyt Vauvan sivuilla, niin et todellakaan mitään viruksia sinne haluaisi.
Onko täällä jotkut idioottien, täysin mitään mistään tietämättömien kokoontumisajot meneillään vai mitä? Onko pää ollut perseessä viimeiset 10 vuotta, vai mistä tää pälliys johtuu? Jos ei halua hommata virusturvaa, niin sitten kannatta hankkia sellainen käyttöjärjestelmä, jolla sitä ei tarvitse.
Vai ootteko te niitä samoja, jotka harrastavat tuntemattomien kanssa suojaamatonta seksiä?
lisää kirosanoja lauseisiin enemmän.
Jos säkin tekisit koneellas muuta (esim. töitä) kuin pelaat pasianssia ja käyt Vauvan sivuilla, niin et todellakaan mitään viruksia sinne haluaisi.
Onko täällä jotkut idioottien, täysin mitään mistään tietämättömien kokoontumisajot meneillään vai mitä? Onko pää ollut perseessä viimeiset 10 vuotta, vai mistä tää pälliys johtuu? Jos ei halua hommata virusturvaa, niin sitten kannatta hankkia sellainen käyttöjärjestelmä, jolla sitä ei tarvitse.
Vai ootteko te niitä samoja, jotka harrastavat tuntemattomien kanssa suojaamatonta seksiä?
Ubundua oon kokeillut jo. Siinä on vaikea saada äänet toimimaan. Ehkä liian vanha kone?
vähän semmoista Psykis-fiilistä havaittavissa. onkohan se muuttanut jo luhtitaloon?
Psykomamman?
huii
aistinko nörtin tässä keskustelussa??
että te, jotka ette tee töitä tietokoneella, että myöskään joudu ottamaan selvää asioista. Mä en ole todellakaan mitenkään erityisen kiinnostunut tietokoneista, tai edes tiedä niistä erityisen paljoa, mutta totta kai tietyt perusasiat pitää olla hallinnassa, kun työvälineestä puhutaan.
En pelkää viruksia, koska mun ei tarvitse. Käytössä on sellainen käyttöjärjestelmä, joka ei ole virusmagneetti. Ja jos joudun Windows-konetta käyttämään, niin totta kai koneella on oltava joko toimiva virustorjunta taikka sitten se ei ole netissä.
Milloin tietämättömyydestä ja typeryydestä on tullut sellainen hyve, jolla ylpeillään?
Snaijaatko? Anna rahaa pelkuri. Tai anna ees tunnari sun tietoturvaas että pääsen käyttään sitä. Emmä ainakaa ala ostelee mitää 159e hintasia tietoturvia teidän iloksi vitun pällit. Nii pällit (pyöriikö silmät päässä hä? ku kuulitte tän ) Ihan sama, mua ei virukset lannista. Tulkaa perkele. T: punkkari äiti
sinun koneesi omiin käyttötarkoituksiinsa, siis lähettämään roskapostia ja saastuttamaan toisia koneita. Kivaa eikö totta! Mutta joo, AP:n kysymykseen vastatakseni: ei tule ilmoituksia, tosin mulla on Mäkki.
muttei todellakaan yhdentekevää muille ihmisille, jotka voivat sinun välinpitämättömyytesi takia saada viruksen. Oletko tullut ajatelleeksi, että vaikka sinulle tietokone on vain puhtaasti viihdekäytössä, toiset tekevät kaiken työnsä ja esim. opiskeluun liittyvät kirjoituksensa tietokoneella, joka voi saastua sen takia, että sua ei vaan kiinnosta? Tulee kyllä näistä viesteistä mieleen, että taidan olla pikkuisen tyhmä, tai sitten vaan helvetin tietämätön.
Käytätkö nettipankkia koneestasi? Jotkut nettipankit käyttävät vielä vanhanaikaisia ei kertakäyttöisiä salasanoja. Jos sinulla käy niin huono tuuri, attä käytät moista pankkia, niin vakoiluohjelma saa selville salasanasi (ja kaiken muunkin, mitä tietokoneestasi kirjoittelet) ja pystyy tyhjentämään pankkitilisi. Tosin sinun tapauksessasi tekijä ei varmaankaan tee kovin suurta tiliä tempullaan, toisten tapauksissa ehkä suuriakin summia ...
että te, jotka ette tee töitä tietokoneella, että myöskään joudu ottamaan selvää asioista. Mä en ole todellakaan mitenkään erityisen kiinnostunut tietokoneista, tai edes tiedä niistä erityisen paljoa, mutta totta kai tietyt perusasiat pitää olla hallinnassa, kun työvälineestä puhutaan.
En pelkää viruksia, koska mun ei tarvitse. Käytössä on sellainen käyttöjärjestelmä, joka ei ole virusmagneetti. Ja jos joudun Windows-konetta käyttämään, niin totta kai koneella on oltava joko toimiva virustorjunta taikka sitten se ei ole netissä.
Milloin tietämättömyydestä ja typeryydestä on tullut sellainen hyve, jolla ylpeillään?
Vai työskenteletkö virusturvalle?
Tavallinen ihminen ei tarvitse virusturvaa koneelleen jos käy normaaleilla sivuilla.
Vai työskenteletkö virusturvalle?
Tavallinen ihminen ei tarvitse virusturvaa koneelleen jos käy normaaleilla sivuilla.
koska mulla on sellainen käyttöjärjestelmä, jonka kanssa semmoista ei tarvitse. Mä olen kuule aivan eri alan ihminen, teen esim. käännöstöitä. Ehkä sä et pysty ymmärtämään, että jotkut ihmiset todella käyttävät konetta työkseen, eivätkä todellakaan voi ottaa sitä riskiä, että työväline menee vituroilleen jonkun viruksen takia. Katsos toiset meistä ovat yksityisyrittäjiä, jotka joutuvat ihan itse hoitamaan kaikki työvälineisiinsä liittyvät asiat. Idiootti on se, joka ei viruksista huolehdi.
Tsiisas mitä pellejä täällä pyörii...
Näitä oireita on windows 95 järjestelmässäni ollut paljon. Hitautta ja muuta kivaa. Se ei haittaa kunhan pääsen vauva.fi sivustolle ja kirkkocafeelle chattailemään. Aivan sama jos joku lukee juttujani. Onpahan seuraa.
Minua ei myöskään huoleta tiedostot sillä ainoat tiedostot koneellani lienevät tyttäreni paint piirrokset joista on otettu tulostuskopiot. En todellakaan pelkää tietokoneviruksia. Enemmän pelkään aitoja viruksia.
Virusohjelmat ovat rahastusta. Epäilen että virusohjelmien tekijät ovat itse kehittäneet virukset jotta saavat turhia ohjelmiaan myyntiin.