Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mulla on omituinen tunne, että kaikki ei mene hyvin synnytyksessä

Vierailija
05.06.2010 |

tai jotenkin tämän vauvan maailmaan tuleminen ei tunnu todelliselta eikä mahdolliselta. Laskettuaika on käsillä ja en oikein vieläkään usko, että meille muka tulisi vauva.

Minulla on entuudestaan kaksi lasta ja heistä ei näin hassua tunnetta ole ollut. Heihin olen ollut valmis jo aikaisessa vaiheessa. Nyt tuntuu, että tämä vauva ei ole todellinen tai että jotain tapahtuu. Näen painajasimaisia unia ja koskaan niissä minulla ei ole vauvaa sylissä. Olen synnyttänyt, mutta vauvaa ei ole missään.

Voikohan tämä myös johtua siitä, että lapsen sukupuoli on eri kuin miltä minusta tuntuu. Jotenkin sekin vaikeuttaa tähän lapseen kiintymistä kun tuntuu koko ajan kuin mahassa olisi "väärä" lapsi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän sen näkee kun lapsi alkaa tunkemaan itteensä tähän maailmaan. Turha murehtia, ja vaikkei lasta tuliskaan eli se kuolis niin no hätä! Niitä saa esim Afrikasta uusia.

Vierailija
2/3 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytys on ihmeellinen tapahtuma. Huolehdi siitä, että olet ajoissa sairaalassa niin olet luotettavassi käsissä.

Itselläni ei kaikki mennyt "putkeen" viimeisen kanssa, mutta onneksi oltiin sairaalassa riitävän ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei synny autoon :)

ap