Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolotti kun olin aivan ylipukeutunut lapsen kevätjuhlaan

Vierailija
05.06.2010 |

Mulla oli musta halterneck-mekko, trikookangasta mutta malli oli tosi siisti. Sit oli semmoset mustat "hihat". Korkkarisandaalit ja punaiset varpaankynnet, kaulassa nätti koru.

Muut olivat siellä arkivaatteissa. Osalla jotain vähän siistimpää paitaa tms. mutta pääasiassa ihan tavisrytkyjä. Tuntui että kaikki tuijottaa mua, erotuin todellakin porukasta. Mä kun luulin, että juhlaan pukeudutaan juhlavaatteisiin eikä arkivaatteisiin.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarina Suonperä(???sukunimi) sanoi jossakin, että parempi ylipukeutua juhliin kuin mennä liian arkisissa vaatteissa.

Vierailija
22/59 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ole huoletta, näytit ihan samalta kuin muutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ts. kaunis juhlamekko, sen päällä laadukas jakku, juhlakengät, sukkahousut, koruja ja hiukset laitettu.

Osa kyllä tulee sinne farkuissa ja vähän kulahtaneessa t-paidassa. Kukin kait tavallaan. Itselle on tärkeää pukeutua juhliin hyvin, kuuluu myös tyyliini, olen aika naisellinen ja tykkään muutenkin laittautua.

Vierailija
24/59 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin herranjesta mitä niillä muilla onkaan ollut.

:-(

Vierailija
25/59 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarina Suonperä(???sukunimi) sanoi jossakin, että parempi ylipukeutua juhliin kuin mennä liian arkisissa vaatteissa.

Mulle käy AINA niin että ennen juhlia stressaan vaatteiteni olevan liian arkisia, epäjuhlavia jne. mutta sitten itse juhlissa tunnen olevani täysin ylipukeutunut :)

Esim. kun lähden baariin (varsinkin nykyisin kun niin harvoin käyn) haluan pukeutua jotenkin erikoisesti, asusteet huolella valitut, tukka kuosissa jne. Ja sitten siellä kuitenkin suurimmalla osalla on farkut ja musta toppi. Silloin välillä ahdistaa, tulee sellainen "joulukuusi"- olo :D

Vierailija
26/59 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa oli pukeutunut erittäin juhlavasti, osa siististi, ja osa oli tavallisissa vaatteissa. Ei kukaan ihmetellyt tai katsonut toista kummeksuen.

Kukin tavallaan, eikö niin?

Vierailija
27/59 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannataisiko muuttaa sieltä kauhulähiöstä ihmisten ilmoille?

Minusta sinä olit aivan normaalisti pukeutunut kyseiseen tilaisuuteen. Ja mulla on kevätjuhlia takana jo 13 kappaletta.

Vierailija
28/59 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy AINA niin että ennen juhlia stressaan vaatteiteni olevan liian arkisia, epäjuhlavia jne. mutta sitten itse juhlissa tunnen olevani täysin ylipukeutunut :)

Esim. kun lähden baariin (varsinkin nykyisin kun niin harvoin käyn) haluan pukeutua jotenkin erikoisesti, asusteet huolella valitut, tukka kuosissa jne. Ja sitten siellä kuitenkin suurimmalla osalla on farkut ja musta toppi. Silloin välillä ahdistaa, tulee sellainen "joulukuusi"- olo :D

En usko että kukaan osaa kuvitella alipukeutuvansa baariin jos laittaa farkut ja topin :)

eihän siellä pimeessä ees nää onko sulla farkut vai legginssit......

Vierailija
29/59 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lasten koulujuhliin pitää alkaa meikata, kun ei muutenkaan sitä tee!

Vierailija
30/59 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap puhunut meikkaamisesta vaan pukeutumisesta. Kommentoikaa sitä, misä on puhe. Muuten kommenttinne on argumentatum "olkinukke".

Vierailija
31/59 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman juhlavampi mekko, korkkarit, kaulakoru ja sopiva meikki sekä hiukset laitettuna. Lapsilla uudet ja kauneimmat mekot mitä löysin. Myös lapsilla hiukset laitettuna. Ei meitä 'pukeutuneita' siellä paljoa ollut. Suurimmalla osalla farkut, shortsit, mökkihame, t-paitaa, hiukset laittamatta. Tosin itseäni ei tilanne nyt niin haitannut, pukeudunkin aivan omaksi ilokseni niinkuin haluan. Ja kieltämättä, kyllä se on mukava joskus tuntea niitä miesten katseita selässään, vaikka ei tarkoituksena ollutkaan ;)

Vierailija
32/59 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Vierailija
33/59 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oli juuri oikein pukeutunut, juhlavasti.

Ihan kamalaa kun ei yhtään eroteta arkea ja juhlaa ja tullaan pihasortseissa ja trikoopaidoissa...

Olin itse lastemme päiväkodin kevätjuhlassa AINUT äiti, jolla oli huulipunaa! KAtsoivat että mikä ihme tuo oikein on olevinaan.....

En tasan usko, että "ne muut" katsoivat juuri sinua sillä asenteella, että "mikä tuokin on olevinaan". Korkeintaan ovat saattaneet katsoa, että onpa tyylikäs kokonaisuus tms. ja sinä heti ajattelit, että saamasi katseet viestittivät jotain pahaa sinusta heille. Ilmeisesti et vain ole tottunut saamaan osaksesi katseita, jos pelkkä huulipunan käyttö lapsen kevätjuhlissa oli sinulle noin voimakas kokemus.

Vierailija
34/59 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa oli pukeutunut erittäin juhlavasti, osa siististi, ja osa oli tavallisissa vaatteissa. Ei kukaan ihmetellyt tai katsonut toista kummeksuen.

Kukin tavallaan, eikö niin?

Toisinaan käytännön syyt sanelevat pukeutumisen...

Itse jouduin perjantaina olemaan lapsen kevätjuhlissa arkivaatteissa, koska menin sieltä suoraan töihin. Vaatteiden, saati kenkien vaihtomahdollisuutta minulla ei ollut. Lapsen koulussa on onneksi sen verran rento meininki, ettei siellä viilata pilkkua vanhempien pukeutumisesta tai katsella toisia nenänvartta pitkin supisten ja arvostellen. Meistä jokainen oli paikalla lastemme takia.

Jos tilaisuus olisi ollut vasta tänään, olisin kyllä pukeutunut juhlavammin.

Vierailija
35/59 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ope

Vierailija
36/59 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pukeudun aina koulun juhlissa parempiini

t. ope

Vierailija
37/59 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pohjanmaalta. Muista etta kaikki vanhemmat pukeutuvat pyhavaatteisiin koulunjuhliin eli miehilla puku ja naisilla natti mekko/ hame+sukkahousut+korkkarit kombo.

Me asumme nyt ulkomailla, mutta suomessa ollessa lasten paivakodin juhlissa huomasin saman pukeutumisen.

Asumme USAssa nyt ja valitettavasti kouluissa ei ole mitaan juhlallista kevat/joulujuhlaa. Esitys on johon vanhemmat saapuvat tukka pystyssa ja lahtevat heti kun oma lapsi on esiintynyt.

Vierailija
38/59 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/59 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
40/59 |