G: Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä?
Kommentit (650)
nussi kerran mua takaapäin ja vähän ennen kuin sai kysyi, että saisiko kerrankin heittää sisään, ei siinä mitään vastasin et ei voi ja äijä tähän tosesi, et no voi vittu sun kanssa ei koskaan saa laukee ku selälle, no mä totesin kysyvästi, että ai mun ja mies tähän samalla ottaen ulos ja vemputtaen, että joo kyllä naiset tykkää kun mä anna lastini heille ineen.... Okei sen jälkeen se törkkäs puokattä sisään ja sano et niin mä tykkään pilluista kai sä ymmärrät. Arvatkaa vaan loppuko meijän juttu siihen jqa lenskö äijä pihalle samantien ja partsilta vielä heitin sen rotsin sillä....
Oli antanu mulle talousrahaa päivemmällä.
Se latistaa joskus hetkeksi viilinkit mutta onneksi huumorilla senkin osaan ottaa..tosin en ymmärrä yleensäkään sitä miksi miehiä pierettää niin kauheesti!
Olin toista kertaa elämässäni sängyssä miehen kanssa (eka kerta myös saman miehen kanssa). Muuten ihana tyyppi, mutta kun hän pani minua takaapäin ja töksäytti tuon, niin jotenkin meni maku koko tyypistä..
Tuli emätin pieru suhteen alussa...arvaa nolottiko!? en tiedä kumpi nolotti enemmän, omat huonot " käytöstavat" vai miehen sivistymättömyys ts.kokemattomuus...yritä siinä sittten paniikissa kasvot tulipunaisina alkaa selittelemään mikä se oikein oli...Kummallakin meni halut sen jälkeen. Todella eksä..!!
Nykyinen kysyi kesken kaiken että " koska oot viimeks käyny suihkussa!?" joo ei kyl enää hirveesti haluttanu sen jälkeen (meni suursiivous sen verran pitkäks ettei suihkuu uskaltanu enää mennä naapureit häiritäkseen..)
Yks mikä ärsyttää on kun nykyistä tekee mieli niin joskus heittää et " anna pesää" , ei kovin romanttista ja toinen on(kun meillä pienet lapset niin puuhastelut siirtyy nukkumamenoaikoihin ja mies kun aamuyöstä jo töihin lähtee) kun esileikkiä täytys niin saattaa heittää et " ei täs koko yötä oo aikaa" ja " haluutsä tulla vai voinks mä tulla jo...!?!" Joopa-joo, senkus vaan...
Miehet...
Harmi kun en itse muista yhtään jaettavaksi.
Olimme juuri sekstaillut ex-hoitoni kanssa hän lähti sit aktin jälkeen kai juomaan tai jotain. Olimme siis ystäväni luona. Itse olin lähtenyt tupakalle, kun hän nolona tuli ilmoittamaan ettei hän löydä kortsua mistään. Hän kysyi sit multa että onko se kortonki teitissä. Vastasin siihen että ei, jonka jälkeen hän varmisti vielä kysymällä oletko varma. No sen jälkeen etsimme sit porukalla akdonnutta kortsua joka onneksi löytyi ystäväni vanhempien makuhuoneen matolta. Onpa tälle jutulle naurettu myöhemmin, silloin oli kyllä poika aika nolona.
Vierailija:
Ja sitten laskenut pitkän naukuvan pierun (siis patongin ollessa messuhallissa)
Mun exä oli kerran tyytyväinen kun sai kuulemma kassit tyhjennettyä...
=D Niiiiin hyvät naurut!! Ai ai ai... Voisin kuvitella että meilläkin isi tulis joku kerta baarista kotiin yhtä huonomuistisena... =D Hyvä että kotiinsa löytää!
Ei kuitenkaan ihan kesken hommien, mutta kun on ukolla tapana puhua unissaan. Parhaat juttunsa on unissaan kertonut... Siinä vieressä nukkui, kun alkoi sitten kertomaan miten panee jotai pleikka 2 pelin muijia! Tiiä sitten miten tollaseen suhtautuu, ootko mustis vai nauratko reppanalle, kun ei tuu koskaan tapahtumaan...
nukahdin, ikävä kyllä varmaan aika pitkäksikin aikaa. Oli uusi vuosi ja löysin baarista 18-vuotiaan pojan, joka ei ollut vielä elämässään seksiä harrastanut siinä oikeassa sanan tarkoituksessa. No minä olen sen verran jo vanhempi, että monenlaiseen tottunut ja yleensä juuri siihen, että mies menee sisään, 3 sekuntia ja that´s all. No, tämä nuori komistus ei varmaan jännityksissään saanut tulemaan. Sen muistan, että aikaa kului ja kului, minä tulin varmaan jo 15. kertaa sinä yönä, kun sitten vaan yhtä äkkiä heräsin ja kello olikin jo kolme tuntia enemmän kun silloin viimeksi kun silmät siihen osuivat... Jos ette tiedä mitä on seksi eka kertalaisen miehen kans, kokeilkaa...
niin ja siis poitsuli siinä edelleen ähräsi kimpussani vaikka olin täysin unessa ollut jo pitkään! Miten se ei muka sitä voinut huomata...
Esileikin jälkeen siis
Todella latisti tunnelman!
Mulla tää proppuongelma. Arvaa siis kuka ei enää tykkää pussailusta =(
Ex jo nykyään.
Itse saatan kyllä miehelleni sanoa, et ai mua rupes pierettään, se aina totee et no PIERASE, en oo vaan viel kehdannu.
153 sulla on tosi säälittävä ja lapsellinen " mies"
...makaat vaan ja katot vaikka telkkaria. No, öh, JOOO! Kuulostaapa hyvältä! ;)
Sanoo mies kun tutkii alapäätäni. Joo,en ois välttämättä halunnut tietää et huonosta veskipaperista on jäänyt jotain karvoihin kiinni.
Se on kans aika oksettavaa kun mies joskus sanoo päälle tullessaan että *Ei setä pahaa,setä vaan vähän kokeilee..* Todella oksettavaa =(
Eikä sekään jaksa enää naurattaa kun mies on ollut taas edellisenä iltana baarissa ja seuraavana päivänä sohvalta kyselee onko jotain pippelijuttuja..Jättäis baarissa juoksemisen vähemmälle niin voiskin olla niitä juttuja!!
kesken kiihkeimmän rakastelun " who' s your daddy?" ...
Touhut loppu siihen ;) ja tää ihmetteli et mikä nyt tuli...