G: Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä?
Kommentit (650)
eikä porsaat jääneet pahastikaan kakkoseksi! Honk honk!
REPS! :D:D:D:D:D:D:D:D
Lisää näitä, ihan hulvaton mieninki! :D
:) OIKEESTI EKAN KERRAN TÄÄ EI OLLU HAUSKAA, nykyään jo lähes traditio.,.. se vaan " lipsahtaa" sanoo mies.. no, me nauretaan vaan..:)
Vierailija:
:) OIKEESTI EKAN KERRAN TÄÄ EI OLLU HAUSKAA, nykyään jo lähes traditio.,.. se vaan " lipsahtaa" sanoo mies.. no, me nauretaan vaan..:)
" joskus vaan on niitä poimuja niin hankala erottaa.."
kuulemma..: hahahahaaa...
t:63
Täällä haisee perävakohiki! Kyllä oli kauan ilman.
Vierailija:
Täällä haisee perävakohiki! Kyllä oli kauan ilman.
Ikä minulla oli 22 ja en ollut edes tehnyt vielä yhtäkään tenavaa.. Sanomattakin selvää miksi on ex..
Saattaapi tulla muuten elokuvasta
[color=red]Ace Ventura-Luonto kutsuu[/color]
Siinä Carrey tekee silleen honkhonk piirtoheittimeltä näkyvälle kuvalle, samoin kun pari muuta hulvattoman hauskaa juttua. Suurin osa miehistä on nähnyt tuon leffan ja rakastavat just sellaista huumoria..
T: Monikin sanonut honk honk ja asiasta kysyttyäni ovat kertoneet syyksi tuon ko. leffan..
ja exä ei ollu ollu suihkussa viikko kausiin
...(ja minä kun vielä kävin kierroksilla ja pyysin lisää) käänsi vain kylkeään ja sanoi " hoitele ittes" .
Uskomatonta mutta totta, luulin että tuollaiset miehet ovat kaupunkilegendaa, vaan ei. Vieläkin kiukuttaa, etten heti lempannut, vaan vasta myöhemmin prkl. Oli muutenkin täys paska.
olettekste ollu kaikki mun eksän kans????
ja lisäks sillä oli tapana ku mä tulin kotiin niin en kerenny takkia saada päältä pois kun jo kuulu: " minnuu panettaa... tänäänki pitäny jo kolmesti vetää tumppuun!"
Mun yks eksä totesi aikanaan, että " räplää ittes märäks ni mä käyn paskalla!" Joo, voitte arvata, että en räplänny!!
Ja yksi tyttökaveri oli ollut sängyssä yhden baarista bongaamansa kundin kanssa ja jälkeenpäin nauroi meille likkaporukassa, miten se kundi oli hokenu koko ajan, että " ei näin hyvää pillua oo kellään, mä tuun ihan liian pian!" Juttu ei muuten naurata, mutta meikäläinen eksyi saman miehen kanssa sänkyyn kuukautta myöhemmin ja arvaa mitä se hoki??!! " ei näin hyvää pillua oo kellään, mä tuun ihan liian pian!" Arvatkaa jäikö hommat kesken kun repesin niin täysin kun honasin, että kyseessä on se sama kundi josta kaveri oli kertonut...
Ei jaksais aina tota samaa virttä kuunnella.
Mun yks eksä totesi aikanaan, että " räplää ittes märäks ni mä käyn paskalla!" Joo, voitte arvata, että en räplänny!!
Vierailija:
Sen jälkeen en ole pystynyt miestä suutelemaan ajattelematta joka kerta haiseeko henki. Ei varsinaisesti paranna seksielämää.