G: Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä?
Kommentit (650)
perä kuin Pamela Anderssonilla, eihän silläkään iso ole....
Hahhahhaa.
ei setä pahaa tee....tai who' s you' re daddy... voi luoja sentään, luuleeko ne miehet oikeesti,että nainen nauttii,kun niille tollasia sanoo???
oli kiihkeänä koko illan ja kun viimein ukkeli pääsi aloittamaan hommat suuseksillä niin kertaalleen lipaistuaan nosti päänsä sieltä reisien välistä ja tokais: Mennäänkö ensin suihkussa käymään...... Aaaaaaargh! Silloin olisin halunnut painua maan alle! Ei menty suihkuun, ei, hommat loppui siihen!
Mies suuttui tästä saamattomuudestaan niin että kertoi minusta ikäviä juttuja ympäriinsä Onneksi ei tajunnut kertoa sitä ainoa tosi-juttua: Että minä olin maistunut ja haissut PAHALLE! :D
alkanut nauramaan kesken kaiken.
olin kerrankin ihan likomärkä, niin ukko sanoi, että sehän uppos ku vanhaan mummoon... latisti vähän tunnelmaa ja aktin jälkeen pyysin vähän tarkennusta... hyvällä oli kuulemma tarkoittanut ja oli ihanaa ja meinas ruveta itkemään ku mä kuittailin siitä ja se tarkoitti vain hyvää...
Se on kans aika oksettavaa kun mies joskus sanoo päälle tullessaan että *Ei setä pahaa,setä vaan vähän kokeilee..* Todella oksettavaa =(i]
Muut jutut olleet todella hupaisia, yritin niitä eilen töissä " salaa" lukea, muttei meinannut pokka kestää :) Loistohuumoria!
Mutta tämä 153:sen mies ei kyllä taida ymmärtää miltä tuo kuulostaa, tai sitten ei kiihkoissaan älyä pitää suutaan kiinni. Eihän sillä ole muita pedofiliaan viittaavia piirteitä???
Näin mieheni (silloin vasta poikaystävä) kommentoi kun menin selälleni makaamaan. Ja muutenkaan en rinnoistani ole ylpeä, päinvastoin :(
selkäänsä, että " mitkä ne siellä laahaa?" . Siis LAAHAA
En vaan tajua, mitä radikaalilla tavalla kamalaa on 153:n sanomisessa? Kauheeta... meillä termi on ihan jokapäiväisessä käytössä vaikkeikaan samaisessa tarkoituksessa - kätkeytyykö siihen jotain sivumerkityksiä?!?
Oi, tuntuuko hyvältä, ei kai satu? Kulta, mä en halua satuttaa sua! Ooh ihanaa, onko susta? Tykkäätkö tästä?
Jne jne.
Kuunneltuani tota seksin alusta loppuun parin viikon ajan, ärähdin itse: Pöki nyt perkele ja pidä pääs kiinni!
No, meillä ei suuseksiä sitte harrastetakkaan.
Vierailija:
Ja sitten laskenut pitkän naukuvan pierun (siis patongin ollessa messuhallissa)
möläyttelee.
Oli muuten erittäin hyvä mies sängyssä, eli tällä naisella tai olla se messuhalli:)
Me vaan tykätään kaikki eri asioista.
*pyyhkii vedet silmistään*
Paras ketju vähään aikaan.. Ja hei, kyl näistä huonoistakin kokemuksista jotain hyötyä tuntuu olevan! ;)
Vierailija:
Pöki nyt perkele ja pidä pääs kiinni!
Hiihhiihhihihihhiiii :)
keskimmäinen kappale kyllä sai ihan selkäpiit väräjämään kaameudessaan, hirveetä.
Ei ole mulla miestä ja jos ne tuommoisia on, niin apua...