Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä?

Vierailija
07.04.2005 |

up

Kommentit (650)

Vierailija
621/650 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni alkoi kiehnätä juuri ennen sänkyyn menoa kyljessäni ja huomasin hänellä seisokin. naureskelin hänelle, etten ole tottunut siihen, että hän haluaa arkiviikolla ja komensin hänet harjaamaan hampaansa (selityksenä, että minä haluan meillä useammin, miehelle riittäisi kolme-neljä kertaa viikossa). kohta hän tulee takaisin vessasta, seisoo vieressäni tuijottamassa seisovaa penistään ja sanoo surkealla äänellä, että "kyllä sun nyt vain on annettava minulle, kun tää ei mene pois." =D

annoinhan minä, kun lopulta naurultani pystyin.

Vierailija
622/650 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim:"laitetaanko pissivehkeet yhteen ja täristään" "laitetaanko melaa mekkoon", "anna ees vähä", "setä vähä kokeilee".

Kaikki saman eksän suusta. Ei ollut kovinkaan hyvä seksielämä meillä:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/650 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohtimaan sitä että töissä on varmaan kiireinen päivä kun sataa ja oli jotkut festarit (vaikuttaa epäsuorasti hänen työhönsä), ja pohti onkohan töissä joku joka saa pullonpalautuskoneet toimimaan jos kura haittaa niitä. Helpottuneena sitten muisti että siellä on semmoinen henkilö joka osaa homman hyvin. Jatkoipa sitten huojentuneena hommiaan mutta minun mielialani oli tiessään.

Ja mies siis ihan tavallinen rivityöntekijä, ei mitenkään vastuussa ko koneiden toimivuudesta vapaapäivänään. Oli hirveä kiusaus alkaa seuraavalla kerralla itse pohtimaan saavatkohan vanhempani sen pensasaidan istutettua vai jääkö tältäkin vuodelta tekemättä...

Vierailija
624/650 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko synnyttänyt? Ehkä miehesi on kokenut vain väljiä ennen sinua. Siis sinun lisäksesi. Sekin on ihan mahdollista.

Mieheni ei ymmärrä yhtään, hänen mielestään olen täysin normaali, taviskokoinen pimpistäni. Tämän olen häneltä pusertanut ulos ja olenkin varmaan ainoa nainen, joka ilahtui kuullessaan, että vaginani on täysin "tavallinen":DDD

Vierailija
625/650 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kerran yhdenillan juttu ja ruvettiin siinä hommiin enkä ehtinyt edes miehen pippeliä nähdä kun hän jo reippaasti oli laittanut kortsun päälle. äijä tuli päälle makaamaan ja puhisi hetken ja sanoi "vittu tää oli hyvä pano!"

En edes huomannut, että olisi pippeli käynyt sisällä.

Aaamulla kun herättiin niin huomasin, että sellanen peukalon kokoinen pippelihän äijällä oli. Kun se heräs se sanoi "otetaanko uusiksi, kun teki niin hyvää eilen?" Sanoin, että "hirvee krapula, pakko mennä oksentamaan!" ei todellakaan otettu uusiks!

Vierailija
626/650 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex sanoi kerran seksin jälkeen, että "hitto nyt tulee paskat housuun kun joutu pidättämään panon ajan!"

YÖK!

Vierailija
627/650 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten peukalon kokoisessa pysyy kortsu päällä?

Ehkä "vähän "liioittelit. Taisi olla kokoa 13/4.

enkä ehtinyt edes miehen pippeliä nähdä kun hän jo reippaasti oli laittanut kortsun päälle. Aaamulla kun herättiin niin huomasin, että sellanen peukalon kokoinen pippelihän äijällä oli.

Vierailija
628/650 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko peukalon kokoinen löysänä vai täydessä stondiksessa?

Aaamulla kun herättiin niin huomasin, että sellanen peukalon kokoinen pippelihän äijällä oli. Kun se heräs se sanoi "otetaanko uusiksi, kun teki niin hyvää eilen?" Sanoin, että "hirvee krapula, pakko mennä oksentamaan!" ei todellakaan otettu uusiks!

Vierailija
629/650 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukko kysyi kerran kesken leikin et saako panna peppuun. ei saanut eikä saanut muutakaan moneen kuukauteen.

Vierailija
630/650 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena teininä ensimmäinen seksikokemus:

Olimme seurustelleet vähän aikaa ja kosketelleet toisiamme, sitten tuli seksin aika humalassa bileissä.

Poika työnsi pari kertaa tohkeissaan ja sanoi: joko sä sait?

minä kiimaisena teininä totesin : joooooooh

Vierailija
631/650 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen poikaystäväni kysyi ekan yhdessä vietetyn yön jälkeen, että " ottaako huora puuroa?" Huumorilla tuo kuitattiin. Tosin olisipa tuosta kommentista voinut aavistaa minkälainen macho oli kyseessä, mut eipä sitä silloin kokemattomana ja rakastuneena jaksanut pohtia pikkuasioita.

Ei haloo??? Jos joku esittäisi minulle moisen "kohteliaisuuden", niin en kauan katselisi. Muutenkin taitaa tuo miesten huumori erota naisten vastaavasta aika tavalla. Missä on kunnioitus?

Vierailija
632/650 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nyt suvaitsevaisuutta ja hävettää sun miehesi puolesta kun on noin tossun alla. Miehet kunniaan me kestetään teidän oikkuja ihan tarpeeks ja te oikeesti oletatte että me nieltäs ne ihan tosta noin vaan. Usko akka unelmiis

Vierailija
633/650 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Panettaa ihan kamalasti, hih

ja sitten tehdä mitä ihmeellisempiä ilmeitä & katsahtaa suuntaani toiveikkaasti. Kädelle tuollaisesta joutuu!

"Voinks mä saada... edes pikkasen..." jne, joskus väkisin tunkee mun kättä housuihinsa, kiehnää ja pyöhnää vieressä ja luulee olevansa kovinkin suloisen näköinen kun räpsyttelee ripsiään, lipoo huuliaan sekä hieroskelee itseään kaikkialta = näkee kilsan päähän että pillua pitäisi saada. Hyh.

Vierailija
634/650 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös seksin aikana. Usein ehdottaa seksiä hölmön näköisesti virnuillen ja kysyen, että "kelpaiskos äitille tänään kuuma kyyti?", ja seksin aikana/jälkeen saattaa julistaa, että "sä oot sitte tiukka mamma!"

Ja mun mieheni vielä ihan oikeesti ja tosissaan ihmettelee, mistä johtuu, kun mua ei kauheesti aina sytytä. Vaikka olen sen seitsemänsataa kertaa kertonut, etten tykkää kun hän kutsuu mua äidiksi, koska en ole hänen äitinsä, ja että jos ei voi seksin aikana olla käyttämättä tuota äiti-termiä, niin pitäisi edes turpansa kiinni.

Vierailija
635/650 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...avokkini kanssa sekstaillessa aloin hermostuksissani höpisemään jotan kouluaikojen parhaasta kaveristani XD (en enää muista mitä, saati niitä kaikkia muita juttuja...)

Avokki tuumasi että jaahas :D ja jatkoi touhuja.

Muistaa yhä kuittailla mulle mokomasta XD

Vierailija
636/650 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hrrr....

Vierailija
637/650 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex otti kiinni munasta ja hyrisi ännäänänännnän ( laittioi ikänkuin ykköstä pesään)

änänännään (kakkosta pesään)

ja sitä jatkui tovi onneksi elettiin 80 luvun loppua ja autoissa ei ollut kui 4 vaihdetta niin eksyi se muna sitten suuhunkin jossakin välissä

nykyään voisi jo into laantua ennekuin olisi kelattu 6 ;s vaihteelle

Vierailija
638/650 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku vanhus joka kiroaa ja puhkuu.

Vierailija
639/650 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun perse haisee.

Vierailija
640/650 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto en ymmärrä näitä pelejä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi