G: Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä?
Kommentit (650)
jäi viestit 616, 617, 618 619 ja 620???
" Naiset - olette perseestä!
Kun luin tämän ketjun niin ihmettelen miksi joku viitsii ylipäätän naisten kanssa olla. Silleen.
Kaikki mitä mies sängyssä sanoo tai tekee näemmä ON AINA VÄÄRIN. " Menee fiilikset, lemppasin sen" jne. jne.
Vitun mimoosa-ämmät!
- Olettepas te niin ihmeellisiä VIRHEETTÖMIÄ olioita että. Voi-voi."
Tässäpä oikea tosiuros. Ei tietysti kannata katsoa peiliin koskaan.
Olen itse vakituisessa parisuhteessa oleva lesbo ja eksyin tänne puolivahingossa, kun ei noita lapsiakaan ole siunaantunut. Anyway, olisin kauhuissani, jos oma seksielämäni olisi samanlaista kuin se vaikuttaa monien miesten kanssa olevan! Missä on kaikki toisen huomioon ottaminen - tiedän kyllä, että keskustelun aihe vääristää kokemusten kirjoa, mutta silti. Täysin uskomaton ajatus missään tilanteessa koskaan kenenkään kanssa, että toinen vain kääntäisi kylkeä tai että pissa-kakka-huumori olisi hauskuuttaja nro 1... Todellakin toivon, että heteronaisetkin uskaltaisivat vaatia parempaa eivätkä etenkään antaisi säälipillua - mitä se sitten onkaan :) Jotenkin jäi sellainen mielikuva, että nämä nimenomaiset miehet - tiedän, pieni otos siis - ovat aika lapsellisia. Koetan etsiä jonkun " mieheni on maailman paras" -ketjun tämän vastapainoksi :)
Enkä siis tarkoita, että mitään ääliömäisyyksiä ei koskaan tulisi itse sanottua mutta jotkin jutut ovat aika käsittämättömiä...
->
se honk honk-juttu on meillä tuut tuut, sanojana minä... taidanpa lopettaa sen...
PS: Kiehtovia nämä teidän heterosuhteet, jotenkin niin eksoottisia! :D
" koitetaanko kusivärkkejä yhteen"
HYI HELVETTI! No rupesin hommiin kuitenkin kun niin harvoin saan. Silmät kiinni ja kuvittelin olevani hommissa ihan jonkun muun kanssa...
ei kyllä pääse eroon, niistä on jäänyt varmaan ikuinen trauma.
Nuorena usemman kerran kävi niin että tyttö vei kotiinsa, kyllästyi sitten jutteluun ja sanoi että mene kotiisi. Ihmettelin aina että mitä tässä nyt olisi pitänyt tehdä. :)
Kerran oli pitkän piiritetty, itseaäni 7v. nuorempi pikkujulkkis alla ja olin hiukan epävarma tilanteesta, tyttö kun oli/on nimittäin liiankin " päällikköainesta" . Halusi hirveästi suuseksiä, mutta ilmoitti että hän ei kuitenkaan suihin ota. Nain (olihan tätä pitkään rakennettu ja 19 v. stärä tyttö) aikani ja sanoin että en jaksa enää. Aamulla menimme tapaamaan sen sukulaisia ja sitten hävisin teilleni. Ottaa satunnaisesti yhteyttä, luulen että jäi traumoja... en oikein tiedä mitä asialle voisin tehdä. En haluaisi olla ilkeä mutta en jaksa oikein noita oikuttelujakaan. Täyttää kohta 30, ehkä ei tarvii enää minulta tukea..? Jos tunnistaa itsensä niin ymmärtäköön hienoutensa! Yhtään en väheksy häntä, vaikka en jaksa lähteä mukaan hänen juttuihinsa.
Yhdelle exälle tuli sanottua että olet nätti, mutta et sellaista missityyppiä. Arvaa **t*tt**ko nykyisin. Aivan A1 ihminen sinänsä,
oli vaan nuori tuolloin. Minä myös.
Yhdelle tytölle sanoin " kiitos" saatuani. Naurettiin, oli minun pomoni (ja naimisissa).
Useampi tyttö on sanonut että ei halua lapsia, ilmeisesti ajatellut että nostattaa miehen halua... (Itselläni ei ole lapsia ja siksi raakkaan " jatkosta" kaikki tytöt jotka eivät halua lapsia). Seksin saaminen ei pk-seudulla ole loppujen lopuksi hirveä ongelma.
Luultavasti olen monenkin tytön mielestä aivan perseestä, mutta en mä nyt vaan jaksa aina arvuutella mitä kukakin haluaa. Nykyään jo sentään ymmärrän, mitä se tarkoittaa jos tyttö illan päätteeksi kutsuu kotiinsa. :)
Miehilläkin menee aikansa oppia mitä milläkin oikein tarkoitetaan. Tässäkin ketjussa on tullut ilmi, että aivan erilaisia haluja esiintyy.
' t'
Vierailija:
Kerran oli pitkän piiritetty, itseaäni 7v. nuorempi pikkujulkkis alla ja olin hiukan epävarma tilanteesta, tyttö kun oli/on nimittäin liiankin " päällikköainesta" . Halusi hirveästi suuseksiä, mutta ilmoitti että hän ei kuitenkaan suihin ota. Nain (olihan tätä pitkään rakennettu ja 19 v. stärä tyttö) aikani ja sanoin että en jaksa enää. Aamulla menimme tapaamaan sen sukulaisia ja sitten hävisin teilleni. Ottaa satunnaisesti yhteyttä, luulen että jäi traumoja... en oikein tiedä mitä asialle voisin tehdä. En haluaisi olla ilkeä mutta en jaksa oikein noita oikuttelujakaan. Täyttää kohta 30, ehkä ei tarvii enää minulta tukea..? Jos tunnistaa itsensä niin ymmärtäköön hienoutensa! Yhtään en väheksy häntä, vaikka en jaksa lähteä mukaan hänen juttuihinsa.
' t'
Eihän tytön nimi vaan alkanut Tanjalla ;) Kuvaus ainakin sopisi pilkulleen.
jälkeen(olimme konttausasennossa) irrottautuessaan teki kuormaautojen perusäänen, tuu tuut tuut,......
kertokaas näitä juttuja lisää :D
En ymmärrä! Olen siis itse tähän ketjuun vastannut jossakin vaiheessa ja nyt se vastaus puuttuu o_O
Ex-mieheni tapasi tokaista sängyllä vieretysten maatessamme kysyä että olenko jo valmis. Hän halusi aina että kostutan itseni valmiiksi niin että hän voi tulla vaan sisään. Ja kun tästä en sitten syttynyt niin hän totesi minulle etten ole ollenkaan seksuaalinen ihminen... Ikäväähän se on kun ole aina valmiina.
Onneksi uuden kanssa ei olla käyty samoja keskusteluja ;-)
Kun olin noin kuusitoista vuotias, silloinen juhannuspokani sanoi ennen sammumistaan, että " on sulla ainakin isot rinnat" . Voi että kun nolotti :) Silloin yritin aina peitellä isojani...mutta nyt reilu 15 vuotta myöhemmin, musta olis ihanaa kun joku sanoisi samalla tavoin...
Ei se mitään, en mäkään...
Tämä fiksuus pääsi itseltäni, kun olin parikymmentä vuotta sitten teininä asettelemassa kalua alahuulille.
Toinen sen ajan romanttisuus:
Mul on menkat.
Tosimies ajaa kelillä kuin kelillä...
Eikä rehellisyyskään ole aina parasta:
Voit sä nuolla mua?
Voisin mä muuten, mutta se haisee niin pahalta
Eikä suuren rakastajan maine tainnut kasvaa silloinkaan, kun nuolin tosi karvasta pillua sillä seurauksella, että yskin äänekkäästi karvoja pois kurkusta lopunyötä.
Vaimoni luki työpapereita sängyssä seuraavan aamun kokousta varten. Minun teki kovasti mieli ja kysyin että mitenkäs olisi? Vaimo sanoi, että kyllä muuten mutta kun hänen on pakko saada nää luettua. Minä siihen, että kyllä sä voit mun puolesta lukea samalla. Voitte arvata, että hetken päästä sain vedellä keskenäni käteen vaimon jatkaessa lukuja.
nääö on ihan sairaan hyviä!! laittakaa lisää!!! ens kerralla vois laittaa vastaavan pinon että mitä olette itse sanoneet epäromanttista sängyssä?
Enpä voinu muuta, ku nauraa... :)
mun mies vetää munansa esiin "leiki sillä mutta elä telo ihtees".................huoh
voi ei!!!! hih hih hiiii... :D Paras juttu tähän mennessä.. Hulvattoman älytön muutenkin, mutta lisäksi aloin kuvitella omaa miestäni kesken kuuman puuhan peukku pystyssä... Hih hih hih hiii...