Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä?

Vierailija
07.04.2005 |

up

Kommentit (650)

Vierailija
581/650 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
582/650 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomieheni oli saamassa orgasmin ja siinä tullessaan huusi:"Alma-rakas", vaikka nimeni on Anna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/650 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on tapana olla "leikkisä" sängyssä. Samalla kaavalla aina itse kovana ja seksinhaluisena herättelee, kun sytyn, vitsailee "etpäs saakaan patukkaa", "okei nukun nyt", "en anna ottaa suihin (?!)" ja todella hyvät naurut päälle, on onnessaan, kun ajattelee olevansa aina vastustamaton ja hauska. Ei kuitenkaan jätä rauhaan, jos en jaksa pitkän työpäivän ja 2 h yöunen jälkeen mennä vitseihin mukaan. Tällaista kun jatkunut aika pitkään, alkaa tuntua seksielämä epäromanttiselta vaikka muuten yhteiselo toimii hyvin.

Vierailija
584/650 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kävi miehen kanssa pieni vahinko ja tulin vahingossa raskaaksi. Itkut itkettyäni ja päätöksen keskeytyksestä tehtyäni meni pari päivää kun mies ehdotti yhdyntää. Suostuin siihen mutta kyllä jälkeen päin alkoi kaduttaa kun kesken aktin mies kysyy nostatko jalkojasi enemmän niin saadaan äpärältä henki helpommin pois. En siitä tiedä mikä tuli mutta 2 päivän päästä alkoi keskenmeno, stressiä varmaan.

Sama mies on letkautellu muutakin kuten että Sun perse näyttää isolta kun olet noin ratsastamassa. Ai että Sun rinnat on nätit ku ne hyllyy. Tiesiksä et Sun nännit on ku silmät ja ne tuijottaa mua. Piereskelly on sängyssä ja röyhinyt. Nauraa mulle kun pidän ääntä saadessani. Ei nyt muuta tule mieleen. Pahemmin en ole loukkaantunut kuin ensimmäisestä ja edelleen yhdessä ollaan.

Vierailija
585/650 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo usein naidessaan tissejäni isin pikku possuiksi. Ällöä, yäk.

Vierailija
586/650 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jätkä pomppas ylös sängystä ja alko pyörittelee veltostunutta pikkukikkeliään nauraen innostuneesti "Helikopteri!"

Säälihymy oli paras mihin siinä pysty ja kyllä hävetti. Seksikin oli huonoa.

Vierailija
587/650 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan seurusteltu ja asuttu yhessä jtn kaksi vuotta, ollaan kaksikymppisiä. Mun mies on haluttomampi kuin minä, johtuu kai kokemattomuudesta. Koittaa sitten peittää sitä epävarmuuttaan "leikimällä" "tyhmää"....

SE ON NIIN ÄRSYTTÄVÄÄÄ!!!!

Mä kysyn illalla sängyssä: Mitä sä haluisit tehä?;)

Mies: emmä tiiä, syödä.

Mä: ai, must ois kiva tehä rakkautta.

Mies: mist sitä tehään? mitä sä nyt teet? (ja blääh blääh blääh)

Sit se kysyy koko ajan jos ja kun ollaan pääsemässä aktiin et mitä se nyt vois tehä?, entä nyt? nyt? nyt?!

Sit kun sanon et se vois vaik suudella mua, ni se työntää kielen suuhun tai ALKAA NUOLEMAAN!!!!!

Sit se puhelee jostain mitä on päiväl tehny tai mitä tekee huomen, kesken "rakastelun". Yhtä pelleilyä.

Ihan ku siltä lähtis puolet AÖstä kun se tulee sänkyyn.

Voi jeesus se on rasittavaa, ihan ku opettais jotain 2-vuotiast pukemaan vaatteit pääl uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Maailman yksinkertaisin ja luonnollisin homma, mutta niin SAATANAN VAIKEAAAAA!!!

Välillä suljen korvat ja teen mitä täytyy ja ajattelen samalla entistä miestäni joka osasi homman enempiä kyselemättä;)

Vierailija
588/650 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHO! Sori, väärä reikä...

Opettelis ees suunnistaa.

Vierailija
589/650 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko jaksat vielä katsella tuota? Oma vikasi, ellet tajua jättää tolloa.

-tosimies

Ollaan seurusteltu ja asuttu yhessä jtn kaksi vuotta, ollaan kaksikymppisiä. Mun mies on haluttomampi kuin minä, johtuu kai kokemattomuudesta. Koittaa sitten peittää sitä epävarmuuttaan "leikimällä" "tyhmää"....

SE ON NIIN ÄRSYTTÄVÄÄÄ!!!!

Mä kysyn illalla sängyssä: Mitä sä haluisit tehä?;)

Mies: emmä tiiä, syödä.

Mä: ai, must ois kiva tehä rakkautta.

Mies: mist sitä tehään? mitä sä nyt teet? (ja blääh blääh blääh)

Sit se kysyy koko ajan jos ja kun ollaan pääsemässä aktiin et mitä se nyt vois tehä?, entä nyt? nyt? nyt?!

Sit kun sanon et se vois vaik suudella mua, ni se työntää kielen suuhun tai ALKAA NUOLEMAAN!!!!!

Sit se puhelee jostain mitä on päiväl tehny tai mitä tekee huomen, kesken "rakastelun". Yhtä pelleilyä.

Ihan ku siltä lähtis puolet AÖstä kun se tulee sänkyyn.

Voi jeesus se on rasittavaa, ihan ku opettais jotain 2-vuotiast pukemaan vaatteit pääl uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Maailman yksinkertaisin ja luonnollisin homma, mutta niin SAATANAN VAIKEAAAAA!!!

Välillä suljen korvat ja teen mitä täytyy ja ajattelen samalla entistä miestäni joka osasi homman enempiä kyselemättä;)

Vierailija
590/650 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitorista näprätessään mies teki korkealla falsettilla "tiditiditiditidi" -ääntä

Vierailija
591/650 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JES SÖÖÖÖR !!!!

TÄNK JYYYY SÖÖÖÖR !!!

Ja rummutellut pakaroita samalla.

Vierailija
592/650 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo.. toi ois kiva kuulla ilman tota painopistettä edessä.. Samoin " sulla ihanan tiukka"

mitä helv.... Onko sitä pakko mainita AINA kun on tositoimet käynnissä??

Homman päätyttyä (jos ilta ja ollaan nukkumaan menossa) mies kääntää selän ja tokasee " kiitti ja öitä"

Siinä jää hiukka monttu auki !

Vierailija
593/650 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tänne kehtaa miestään haukkua, eivät miestään edes ansaitse!! Älkää vaan kaikki näitä lukevat miehet luulko, että jokainen vaimo täällä miehensä toilailuja levittelee.

Just näin! Meillä ainakin on moniakin edellä viestiketjussa kerrottuja "mokia" sattunut, ja aina mennään huumorilla. Mutta ne jossa verrataan entisiin panoihin, niitä ei sanota, siinä ei enää varmaan huumori auttais.

Jotta ottakaa huumorilla, yleensä fiksut ihmiset (ja normaalitkin!) mieluusti sietää sentään jotain, ja juttelevat että mikä on kivaa mikä ei.

arska

Vierailija
594/650 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

satuin iskemään ravintolasta yli nelikymppisen miehen, jonka kanssa sitten päädyttiin hotellihuoneeseen hommailemaan...

Olin itse siis 18 v... setä oli varsin innokas ja jyysti innoissaan, kunnes yhtäkkiä tarttui kiinni käteeni ja työnsi sen jalkoväliini...

Ja sanoi "sinähän voit samalla roplata ihtees"...

Kyllä mullakin puolison kanssa menee kivammin jos hän samalla vähän hieroo itseään. Ihan riippumatta onko ollut hyvä vai tavallinen esileikki. Ehkä hän halusi sulle vähän paremman session?

Arska, myös 40v.

Vierailija
595/650 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen(olimme konttausasennossa) irrottautuessaan teki kuormaautojen perusäänen, tuu tuut tuut,......

Vierailija
596/650 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi up!

Vierailija
597/650 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kiihkeänä koko illan ja kun viimein ukkeli pääsi aloittamaan hommat suuseksillä niin kertaalleen lipaistuaan nosti päänsä sieltä reisien välistä ja tokais: Mennäänkö ensin suihkussa käymään...... Aaaaaaargh! Silloin olisin halunnut painua maan alle! Ei menty suihkuun, ei, hommat loppui siihen!

Mies suuttui tästä saamattomuudestaan niin että kertoi minusta ikäviä juttuja ympäriinsä Onneksi ei tajunnut kertoa sitä ainoa tosi-juttua: Että minä olin maistunut ja haissut PAHALLE! :D

Tuotanoin.. Ai sinun mielestä MIES on saamaton jos et ite hallitse alapesun alkeita? Tyypillinen nainen..

Vierailija
598/650 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin oltu yhdesä n. puoli vuotta ja hän sanoi, että niin minäkin tykkään susta. Suutin ja hän aneli seksiä, johon manelun jälkeen suostuin "sovinnon merkiksi". Hän pani mua todella lujaa, niin että sattui, ja pyysi miut päälleen. Suostuin päälle, koska ajattelin, että nytpä näkee naisen, jota rakastaa, mutta ei vain uskalla sanoa sitä ääneen. Mies katseli minua n. minuutin hymyssä suin ja luulin, että sanoo " niin minäkin rakastan sinua", mutta yhtäkkiä nauroikin röhönaurua katketakseen ja senoi, ettei ole nähnyt mitään koomisempaa kuin minä onnessani ja rakastuneen ratsastamassa hänen päällään niin etteivät pikkutissit edes heilahda tahdissa.

Vierailija
599/650 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päällä ja mieheni katseli minua rakastuneesti, virnistin ja kysyin mitä hän tuijotti. Odotin tietysti jotain kamalan söpöä niin mies totesi että "Ei ku aattelin vaa et jos nukuttais välillä..."

Vierailija
600/650 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran pettänyt miestäni ja sänkyyn mennessämme tämä mies housujani pois ottaessaan tokaisi "oho, onpas sulla karvainen tuhero". Fiilikset meni, mutta siitähän sain, kun kerran petin =/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän