Lue keskustelun säännöt.
Lapseni kevätjuhlaan "kutsutaan ensisijaisesti 6.-luokkalaisten vanhemmat"
04.06.2010 |
tilanpuutteen vuoksi. Saanko silti mennä sinne? Voin vaikka jäädä takaseinustalle seisomaan, en tarvitse istumapaikkaa. Lapseni on tokalla.
Kommentit (2)
Vanhemmat ovat sitten sen juhlan jälkeen tervetulleita luokkiin mutta aikaa ei osattu sanoa.
Aika vaikeeta mutta odottelen salin ulkopuolella ja menen sitten luokkaan toditusten jakoa katsomaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
järkyttävää, ettei ekaluokkalaisten vanhemmille ole tilaa, sehän on se tärkein kevätjuhla koko kouluajalla!!