Mikä v**un golispaita?
Golispaita, golitsi, kollari, kollege, golleke jne. Se on college! Mikä ihme siinä on niin vaikeaa?
Kommentit (36)
ostin miehelle sellaiset housut kuin clamdiggersit, tosi maceet. Itselle olen ajatellut gabreja tai sit gargoja tai sit niitä pootkut lahkeisii.
tekemistä noiden bush-up rintaliivien kanssa?
Onks ne puutkutit nyt muotii vai ei? On vaikeeta, mä ostan kanss ehkä kabrit. Sopiiks mustat vai valkoset tsantaalit paremmin kesällä?
Ja tänään oli ihan parasta kun olin rantsussa bichinit päällä.
jossain kekkereissä pikku ziin (pikku g) ja bamb fank em ziin....
Ja yks tätyli kerran maalasi huussin oveen kirjaimet XZ ja luuli tosissaan siinä lukevan WC...
scottiruutuliitsit tulee takas muotiin..
Mikä paras materiaali lisä imuun: rotee, lanelli, liis, migroliis, pampu vai mikä? Jotan seepraakin on, onko se hyvää?
kannattaako mennä diblomigosmetologille vai riittääkö ihan tavallisen gosmetologin taidot siihen?
ja juon Glenfiddis viskiä kun kotiin pääsen. Avaan siinä samalla läptopin ja surffaan vähän palstoilla.
aattelin laittaa itselle Reepokin vliiissihousut ja tollasen paksumman Abidaksen gollidtsi-paidan, mutta lapselle en tiedä olisko toi upouusi aivan ihana luumunpuna-pinkki-juustonkeltainen Reimategh vielä liian lämmin. Oon niin malttamaton että haluisin jo laittaa sen päälle. Toinen vaihto ehto on toi Jootanathan väli kausi haalari, se vaan ei oon niin kauniin värinen kun toi Reimategh. On tää vaikeata tää kotiäidin elämä kun joutuu painiin tällaisten kysymysten kanssa kaiken päivää, prrkkle!
telkkari on merkiltään skeineri, mies ajaa hyrylersliä, Joskus mentiin festareille katsomaan Campelaa (Capella), mummo sairastaa allanhemmeriä, apteekista ostaa kurkkukipuun sterpilssejä tai respilssejä... Lista voisi olla loputon. Tässä muutama mikä on jäänyt mieleen.
Meillä porsaan vileetä
beibiporkkanoita
bariisiin pottuja
jälkkäriksi panna kottaa
on monen mielestä ihana sisustusväri. Tai sit beezzi, peesi, beesschi...
Mikä auto teillä muuten on? Meillä on rysleri.