Mikä v**un golispaita?
Golispaita, golitsi, kollari, kollege, golleke jne. Se on college! Mikä ihme siinä on niin vaikeaa?
Kommentit (36)
on pakko käyttää plisheehametta sillä fliiizehousut kutittaa mun glitorista.
ne on
coretekst
gollake
flease
Ei vaikeeta edes koti äidille kun, vaan vähän keskittyy. seuraavaksi opetan teille pilkkusäännöt, ja yhdys sanat.
Jännää, että sulla oli sectiossa kolitziasu.
Mulla oli peessi bleizeri ja gabrihousut. Päässä irogeesikampaus.
Vierailija:
ne on
coretekst
gollake
fleaseEi vaikeeta edes koti äidille kun, vaan vähän keskittyy. seuraavaksi opetan teille pilkkusäännöt, ja yhdys sanat.
nyrkki sääntönä voi pitää sitä että missä kohti lausetta vetää hengeä laitetaan pilkku, ikään kuin henkähdys tauko. Paisti jos on oikein isot keuhkot voi pilkut jättää pois.
Tällä säännöllä olen hyvin pärjännyt agateemisessa maailmassa tosentiksi asti.
Mää tykkään. Pasta POLONEESE on kans hyvää. Jälkiruuaks otan yleensä EKSPRESSOA.
et toi ei ole ihan niinku lookista.
niin pidin itsestään selvänä, että kyseessä on jonkinlainen tuomarinpaita :D
Kylläpä hymyilytti kun avasin ketjun.
Ei siis tuomarin vaan maalivahdin. Sorry, tuli pieni ajatuskatkos :)
- Ja nukkumaan!
kaunareitten nimiä aika ihanasti, päällimmäisenä jäi mieleen ' Sepastine' .
Samainen rouva jätti pojalleen aina aamu/välipalaa ja viestin keittiönpöydälle. Poika sai myös kolikoita gabuziinoon ja pixzcaan. (cappuccinoon ja pizzaan) (ja tää kirjoitustapa ei ole keksitty juttu, näin itse niitä lappuja :))
Vierailija:
kaunareitten nimiä aika ihanasti, päällimmäisenä jäi mieleen ' Sepastine' .Samainen rouva jätti pojalleen aina aamu/välipalaa ja viestin keittiönpöydälle. Poika sai myös kolikoita gabuziinoon ja pixzcaan. (cappuccinoon ja pizzaan) (ja tää kirjoitustapa ei ole keksitty juttu, näin itse niitä lappuja :))
Lapsi syntyi naistenglinikalla pätevän gynegologin avulla, mutta koska mulla ei ollut varaa pitää sitä kodinhoidontuella niin annoin adobtioon.
Nyt mulla on taas varaa matkustella vaikka Thaimaaseen.
Munkin läägäri JUCCA sanoi et se segtio oli pakko tehdä sen takia kun mun airobigg oli liian raskasta.
Teppanakin on vanhentunut ja Rooke se vaan lapsia pukkaa. Ritke sais jo lopettaa sen pelleilyn.
siis minä käytän purperria ja etketeraa, lapsilla epsrittiä ja sillee. ja meillä on teutoonian yhtistelmä vaunut, isot ilmakumi pyörätki o.
tykkäättekste muuten enempi tamppooneista vai guu kupista?
meillä oli just ruuvaksi spaketti polocnesea. muutenkin usein syödään makaroonia esim. ravioolia
jota girurgin poika käyttää silloin, kun fleeshet ovat pesussa.