Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

crocksi -mammat ovat mauttomia

Vierailija
04.06.2010 |

miksi niitä aina näkee kaupoissa ja busseissa ?

miksi edes yleisille paikoille voi pukea jotain VÄHÄN TYYLIKKÄÄMPÄÄ ?

Itse ne kehtais lähteä yhtään mihinkään kyseisissä kengissä, tukka sekaisena ja verkkarit päällä.

Mihin jää ulkonäöstä huolehtiminen ?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman niitä en pystyisi kävelemään välillä!

Niin kipeät on kantapäät ja jalkaterät reuman takia. Crocsit on välillä ainoat niin pehmeät kengät että kärsin kävellä.

Että kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää. Kunpa voisinkin sujauttaa ne korkkarit...:(

Vierailija
22/32 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa puunata itseään, joillakin on elämässä niin paljon muutkin sisältöä, ja mulla ei ole näitä BIG C -kenkiä, mutta en kyllä ensimmäisenä katso muutenkaan mitä ihmisellä on päällä. Näen ihan muuta, kun katson ihmiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään niistä :)

Vierailija
24/32 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämähän on aivan naurettavaa että crocksien takia taas mollataan kotiäitejä tyylitajuttomiksi.. Itse en aluksi pitänyt niistä yhtään. Sanoin niitä juustoreikä kengiksi. Kunnes laitoin ne jalkaan ja totesin että ompas mukavat. Sen jälkeen olen pitänyt niitä läpi kesät. Mielestäni jokainen saa pukeutua sellaisiin kenkiin joista itse pitää.. Voihan olla että sinun kenkäsi ei miellytä minun silmää ja ihmettelisin miksi olet niillä lähtenyt kotiovea kauemmas.. Jokainen pukeutukoon niinkuin haluaa.. kunhan pukeutuu!

Vierailija
25/32 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman niitä en pystyisi kävelemään välillä!

Niin kipeät on kantapäät ja jalkaterät reuman takia. Crocsit on välillä ainoat niin pehmeät kengät että kärsin kävellä.

Että kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää. Kunpa voisinkin sujauttaa ne korkkarit...:(

Sama täällä! Jos on tullut rakot jostain niin crocksit pelastaa! :)

Vierailija
26/32 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos MÄ pidän crocseja OMASSA jalassani?

Mikähän oli J Ä L L E E N kerran alottajan motiivi? Päästä mollaan muita ja siten korottaa ittensä ja fantastista tyylitajuaan?

T A A S KERRAN ihmettelen miten tänne AV palstalle voi olal keskittynyt näin paljon tyhmiä?

Vierailija
27/32 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko pakko venyttää kauniit nahkasandaalit rikki?

Vierailija
28/32 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pistää silmään, kun (muuten ehkä tyylikäs) ihminen kävelee vastaan, mutta sillä on crocsit jalassa. Voihan se olla mukavaa, mutta ei siitä pääse yli eikä ympäri, että se on mautonta.

Ymmärrän jotenkuten crocsit kotikäytössä ja puutarhassa, mutta postilaatikkoa kauempana niitä ei tarvitsisi näkyä.

Jokainen tyylillään, mutta suotakoon minulle se kauhistelukin ;)

Vierailija
29/32 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ulkoiset seikat vaikuttaisi asioihin. Tai miettisin, mitä muut ajattelee minusta.

Ap, suosittelen kokeilemaan. Tosi vapauttavaa. Meillä on yksi ainoa elämä ja koen kahlitsevaksi jos pitää ajatella koko ajan, mitä muut minusta ajattelevat.

Kopiocrocsit ovat ihanat ja meikkiä en ole jaksanut käyttää enää kymmeneen vuoteen.

Olen kyllä onnellinen nainen.

Vierailija
30/32 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat. Mun reumalääkärini oikein suosittelee crocseja.

Vierailija
31/32 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi täälläkin haukutaan aina sellaiset blogistitkin joilla onkin ulkonäköä ja tyylitajua,

esim. kalastajan vaimo. Ei vaan kestetä sitä että joku onkin kiva ja näyttää hyvältä. Heti tulee 6 sivun ketjun haukkumiset.

ja p.s. Crocsit ihan ok ja sitäpaitsi ympäri maailmaa "muodikkaat"! Täällä se villitys tuli vaan vähän myöhään. Ja sitten yhtäkkiä KAIKILLA on crocsit, ei enää niin erikoista..

Vierailija
32/32 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista, enkä pidä crockeista. Minäkin ihmettelen välillä miksi ihmiset käyttävät kyseisiä kenkiä joka paikassa. Minusta ne näyttävät ihan puutarhakengiltä :)

En kuitenkaan kuluta energiaani asian syvällisempään miettimiseen. Annetaan crocks-mammojen ja muidenkin kulkea sen näköisenä kuin tahtovat, eikä viitsi koko ajan arvottaa miten ihmiset pukeutuvat, sisustavat kotiaan, puhuvat jne.