Mistä mä löytäisin kivan kesämekon, kaupoissa ihan kamalia rättejä!
Joko yksivärisiä roikkoja tai sitten riemunkirjavia kammotuksia. viime vuonna oli paljon nätimpiä. Kävin lindexit ym peruspuljut tänään läpi, mutta ei löytynyt. Seppälän sivuilla yksi kiva, mutta sitä ei k.o kaupassa ollut :-(
Kommentit (30)
Juhlavampaa kesämekkotyyliä olisi se ekalla sivulla viimeinen.
kun pitäs elokuussa mennä, ja olen sillon ihan viimesilläni raskaana. Enkä tosiaan halua laittaa paljoa rahaa kiinni, koska pitäminen jää sitten tasan siihen yhteen kertaan, laskettu aika on 2 vkoa juhlista... Ei tarttes välttämättä olla äitiysmalli, jos on muutoin leveähelmainen.
Niin, ja pitkä sais olla...
näytti olevan kivoja.
Eihän noista halpisläävistä mitään kivaa löydykään.
kun pitäs elokuussa mennä, ja olen sillon ihan viimesilläni raskaana. Enkä tosiaan halua laittaa paljoa rahaa kiinni, koska pitäminen jää sitten tasan siihen yhteen kertaan, laskettu aika on 2 vkoa juhlista... Ei tarttes välttämättä olla äitiysmalli, jos on muutoin leveähelmainen.
Niin, ja pitkä sais olla...
Vaikka pidänkin Halosta enemmän tätimäisten vaatteiden kauppana, yllätyin todella positiivisesti kun kävin juhlamekkoja siellä katsomassa. Ihan nuorekkaita ja tyylikkäitä mekkoja! Tosin melko klassisia.
Olisi kiva käyttä töissä mekkoa, mutta kiva siinä kumarrella tai kyykistyä, kun pikkuhousut paistaa ulos asti.
Eikö ketään muuta ärsytä tuo puolireiteen ulottuva helmanpituus, joka näyttää nyt olevan in?
...lapsille vaikka kuinka, esim.nettikaupoista. Jos ei ole mahdollista satsata niihin rahallisesti, kunnon nahkakenkiin, esim.monet kangaskengät käy uutena hyvin juhliin. Esim.tällaset on tosi kivat
http://www.pikkujalat.fi/product_details.php?p=251
Olisi kiva käyttä töissä mekkoa, mutta kiva siinä kumarrella tai kyykistyä, kun pikkuhousut paistaa ulos asti. Eikö ketään muuta ärsytä tuo puolireiteen ulottuva helmanpituus, joka näyttää nyt olevan in?
maxidress?
Mä olen saanut monesta h&m-vaatteesta kehuja, myös ihmisiltä jotka kätyttävät 99 % vain kalliita merkkivaatteita. H&M:llä on paljon paskaa, mutta sellainen joka osaa katsoa materiaalin laatua voi tosiaan tehdä niitä löytöjäkin, sekä hyvännäköisiä että kestäviä. Ja kyllä mulla on oikeasti kalliitakin vaatteita, mutta joskus halpakin oi olla ihan oikeasti yhtä hyvä ja joskus parempikin.
karmeita huonosti tehtyjä rääsyjä koko liike täynnä!
Mun mielestä näyttää kyllä yöpaidalta