Miten te teette alapesun uimahallissa yms yleisissa paikoissa? Levitatteko jalat ja oikein tarkkaan kadella huljuttelette vai hutaisetteko ...
Otan sitä päistä kiinni ja sujautan toisen jalan sen yli ja sitten hoidan pesun edestakas pesintä vetelemällä. On kätevää kun ei tarvitse käsin koskea värkkiinsä ja toisaalta pesin peittää strategiset paikat uteliaitten katseilta (olen huomannut että juuri minua tuijottavat).
Kommentit (411)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö jo etukäteen pesis kotona/wc-suihkulla pahimmat, niin tarttee sitten vain muodon vuoksi sutaista.
Tämä se olisi varmaan paras, sen voisi tehdä myös bideellä uimahallin vessassa. Muuten hätäisesti pengon ja kaivelen haaroväliä vilkuillen olen yli, onko juuri sillä hetkellä ketään näkösällä. Jos oikein keskittyy ja tekee asian huolellisesti, niin näyttää silti, että olen päättänyt tyydyttää itseni kesken uimareissun suihkulla ja sormin.
🤣
Jynssään juuriharjalla. Mäntysaippualla.
Kyllä lähtee munkin "matto" puhtaaksi.
Aina riittää katselijoita.
Anteeksi mutta 150 vastausta aivan mielettömälle asialle. Ketä oikeesti kiinnostaa levitättekö haarat vai miten pesette.
Yksinkertaista kansaa täytyy todeta taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta 150 vastausta aivan mielettömälle asialle. Ketä oikeesti kiinnostaa levitättekö haarat vai miten pesette.
Yksinkertaista kansaa täytyy todeta taas kerran.
Tosikko. Mee pois.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lihava pitää olla, että jalat pitää jotenkin erikseen vielä levittää, että jalkovälin saa pestyä kunnolla?
No jaa, en mä kovin lihava varsinaisesti ole, mutta sellainen persevä ja reitevä. Kyllä, reidet myös hankaa toisiinsa kävellessä ja aiheuttaa farkkujen kulumista ja mekkoja käyttäessä kesällä inhottavaa hankausta.
Kyykkyvatkauksen opin tältä palstalta ja se on helpottanut elämää. On se värkki ennenkin tullut pestyä, mutta kyykkyvatkaus on tosiaan helpottanut ja nopeuttanut asiaa. Eläköön vauvapalsta! Ja vatkaus!
Ja uimahallissa varkaan häpeilemättä.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi ketään tämäkin asia kiinnostaa??
Niin. Vastauksenhan saa tietää kun katselee umpärilleen uimahallin suihkussa. Itse ainakin katselen, ja siksi tiedän että suurin osa ei pese alapäästään erityisesti uimahallissa. Kai ajattelevat että peseytyy altaassa itsestään.
Mummot ja minä vatkaamme kunnolla. Kyykkyyn en kehtaa mennä, kotona teen senkin.
N40
Kyllä sitä soisi, että miehetkin sen vehkeensä pesisivät. Ei olisi kivaa uida sissijuuston seassa.
en pese ollenkaan, altaassa puhdistuu
Eiköhän tämä ole jonkun pervon miehen tekemä alotus. Hekumoi siellä pervoine ajatuksineen kun ei siellä miehen pienessä mielessä muuta liiku kuin pimperoisen ajattelu. Ei sitä miehen aivot juuri muuhun kykene.
Saippuoin kunnolla ja sitten pesen puhtaaksi altaassa.
Kyllä se römpsä altaassa puhdistuu, niinku joku ylhäällä totesi.
Kysyn siivoojalta, josko letkua saisi hetkeksi lainata. Tämän jälkeen lämpötila 32,7 ja paineet täysille.
Herran jumala näitä kysymyksiä. Toivottavasti kukaan ei myöskään suorita alapesuja jonkun ikkunan edessä, jos siis kylppärissä on ikkuna
Eikö joku sanonut että peseytyy altaassa samalla kun ui ja polskii. Kuuluu siihen ryhmään jotka ei käy suihkussa ennen tai jälkeen uimista.
Minä pesen alapääni aina uimahallin vessassa. Mulle yhteissuihkut on kiusallisia ja saan alapääni pestyä paremmin istualteen muutenkin.
Nyt kyllä nauroin oikein vedet silmissä näille vastauksille :DD
Tämä vanha ketju oli hyvä juttu, päivän piristys!
Voi zsiisus näitä pösilöitä.
Eikö nykynainen edes osaa pestä intiimiosia, miten te sen kotona teette? Kysyttekö neuvoa viisaammilta?
Ottakaa katuharja tai juuriharja mukaan seuraavalla kerralla.
Eikä ole kokemusta ko työvälineistä, mutta jos te uusavuttomat kerran pesette ko välineillä, ehkäpä opitte. Ainakin katu lähtee puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi zsiisus näitä pösilöitä.
Eikö nykynainen edes osaa pestä intiimiosia, miten te sen kotona teette? Kysyttekö neuvoa viisaammilta?
Ottakaa katuharja tai juuriharja mukaan seuraavalla kerralla.
Eikä ole kokemusta ko työvälineistä, mutta jos te uusavuttomat kerran pesette ko välineillä, ehkäpä opitte. Ainakin katu lähtee puhtaaksi.
Tämä on ihan vaan huumoria. Älä ihan oikeasti usko kaikkia juttuja, joita luet. Mitä villimpi tarina, sen parempi.
Kannattaa rassata vampulla myös sisäpuolelta huolellisesti niin pitkään että verinen vaahto tursuaa jokaisella työnnöllä.
Mikä ettei, jotkuthan laskee vessassakin lavuaariin vettä jotta mahdolliset kuulijat luulevat että pesee kätensä. Lienee kädet pesty jo etukäteen kotona...