Miten te teette alapesun uimahallissa yms yleisissa paikoissa? Levitatteko jalat ja oikein tarkkaan kadella huljuttelette vai hutaisetteko ...
Otan sitä päistä kiinni ja sujautan toisen jalan sen yli ja sitten hoidan pesun edestakas pesintä vetelemällä. On kätevää kun ei tarvitse käsin koskea värkkiinsä ja toisaalta pesin peittää strategiset paikat uteliaitten katseilta (olen huomannut että juuri minua tuijottavat).
Kommentit (411)
Minä rumputan vessaharjalla altaassa ja lopuksi työnnän varsi edellä anukseeni.
Pitkin rauhallisin vedoin hinkkaan saippuoitua puolijäykkää vehjettäni edestakaisin ja katselen vieressä suihkuttelevaa insinööri-perheenisää silmiin huuliani nuoleskellen ja silmää vinkaten.
ope kirjoitti:
jos on runsaasti valkovuotoa, se ei ole normaalia vaan viittaa esim. hiivatulehdukseen.siihen viittaa myös kutina. suosittelen hoitamaan värkin kuntoon ennen kuin tulee uimahalliin, sillä hiiva tarttuu. ja saippuaa ei ole hyvä käyttää koska se kuivattaa limakalvot ja lisää kutinaa. on olemassa erityisiä värkin pesuaineita esim. lactacyd ym. periaatteessa mitään pesuaineita ei tarvita. gynet suosittelee pesemään vain vedellä. turhat noloudet metsään tässä asiassa.
Täysin normaalia on, että toisilla valkovuotoa on runsaasti:
Valkovuodon tehtävänä on pitää emätin puhtaana, kosteana ja voideltuna. Normaali valkovuoto muodostuu kohdunkaulan limasta, maitohappobakteereista ja limakalvon epiteelisoluista.
Alkukierrossa kuukautisten jälkeen valkovuoto on maitomaista ja se paksunee kohti keskikiertoa. Ovulaation aikana se on geelimäistä ja muistuttaa raa’an kanamunan valkuaista. Kierron loppupuolella ovulaation jälkeen vuoto niukkenee ja muuttuu sitkeäksi.
Valkovuodon määrä on yksilöllistä ja toisilla se voi olla hyvinkin runsasta.
ei helvetti mitä aiheita!!! ootteko imbesillejä vai mitä
Vierailija kirjoitti:
Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.
Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.
No onhan se selvää, että jos jatkuvasti treffeille juoksee ja aina samantien antaa, niin hirveä cocktail - sanan varsinaisessa merkityksessä siellä muhii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.
Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.
No onhan se selvää, että jos jatkuvasti treffeille juoksee ja aina samantien antaa, niin hirveä cocktail - sanan varsinaisessa merkityksessä siellä muhii.
Jaoit siis joka treffiukolle paljaalla, hyvä että hajusta huomaakin moiset.
Vierailija kirjoitti:
ope kirjoitti:
jos on runsaasti valkovuotoa, se ei ole normaalia vaan viittaa esim. hiivatulehdukseen.siihen viittaa myös kutina. suosittelen hoitamaan värkin kuntoon ennen kuin tulee uimahalliin, sillä hiiva tarttuu. ja saippuaa ei ole hyvä käyttää koska se kuivattaa limakalvot ja lisää kutinaa. on olemassa erityisiä värkin pesuaineita esim. lactacyd ym. periaatteessa mitään pesuaineita ei tarvita. gynet suosittelee pesemään vain vedellä. turhat noloudet metsään tässä asiassa.
Täysin normaalia on, että toisilla valkovuotoa on runsaasti:
Valkovuodon tehtävänä on pitää emätin puhtaana, kosteana ja voideltuna. Normaali valkovuoto muodostuu kohdunkaulan limasta, maitohappobakteereista ja limakalvon epiteelisoluista.
Alkukierrossa kuukautisten jälkeen valkovuoto on maitomaista ja se paksunee kohti keskikiertoa. Ovulaation aikana se on geelimäistä ja muistuttaa raa’an kanamunan valkuaista. Kierron loppupuolella ovulaation jälkeen vuoto niukkenee ja muuttuu sitkeäksi.
Valkovuodon määrä on yksilöllistä ja toisilla se voi olla hyvinkin runsasta.
Tuossa puhuttiin vaan sen laadusta. Määrä on eri juttu. Runsaus tarkoittaa mikrobiepätasapainoa. Kannattaa syödä maitohappobakteereita ja käyttää niitä jotain puikkoja. Ja pestä kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen huomannut. Sitt vielä jos peset aina alapään saippualla niin vaginan ph menee sekaisin siitäkin. Asiantuntijat suosittelee usein pelkkää vesipesua vaginalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No periaatteessa huomaa joo. Jos sillifile tuoksahtaa niin joku toinen on hiljattain käynyt siellä tökkimässä. Käyttäkää kortsua.
Vierailija kirjoitti:
ja kotona loput.
Meilla on siis yhteissuihkut miehille ja naisille, kuten jo mainitsin jossain toisessa ketjussa.
Tuo on kyllä kätevä - saa sisäpesun samalla.
En kehtaa niin perusteellisesti pestä uimahallissa kuin kotona. Alapään haisee aina todella pahalle ja joudun oikeasti pesemään syvältä slaavikykyyssä tai jalka seinällä että puhdistuu. Uimahallissa pakko vaan mennä likaisella vitullla uimaan kun ei kehtaa pestä niin hyvin. :(
Desinfiointi suihkeella pukkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä miksi kaikkien miesten nesteet piti sisälle päästää? Kondomikin kun on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä miksi kaikkien miesten nesteet piti sisälle päästää? Kondomikin kun on keksitty.
Jos se fjösä maistuu tai haisee miehen mielestä pahalle, niin kannattaa ehkä tarkastella omaa seksuaalisuuttaan - kaikille meistä ei tyttöjen kanssa touhuilu sovi ollenkaan
Vaahdotan rämemajavanani kookoksenhajuisella shampoolla niin, että se alkaa valumaan kitkanhelpotuslimaa reisilleni. Kyykkään niin perssheeni vilkkuu altaan puolelle. Satunnaisesti myös ääntelen samalla häiritsevästi.
Sitten huomaankin olevani miesten puolella suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Naistenlääkärit varoittavat, että sitä pimpulaa ei kannata edes pestä saippualla, ei tee hyvää. Värkki puhdistaa itse itsensä. Miesten vehkeestä en tiedä.
Tottakai täytyy ulkoiset osat pestä kunnolla. Lääkärit tarkoittaa että vettä ei tarvitse suihkuttaa sisään ja pestä sieltä.
Ulkoiset osat sitten saippualla tai pesunesteellä. Jotkut käyttävät vain vettä jatkuvasti, mielestäni ei tule puhdasta ja on epähygieenistä .
Moni jättää pesemättä kun ei ilikiä. Sen takia pitäisi olla yksityisyyttä suojaavat suihkut tai ainakin seinät.
Vulva eli ulkosynnyttimet pestään saippualla! Niin on virallinen ohjeistus.
"Use plain, unperfumed soaps to wash the area around the vagina (the vulva) gently every day.
The vagina will clean itself inside your body with natural vaginal secretions (discharge).
"During your period, washing more than once a day may be helpful," says Dr Elneil, who points out that keeping the perineal area between the vagina and anus clean is important, too.
"Good perineal hygiene is necessary by washing that area at least once a day using your normal bathing routines."
"All women are different," says Professor Lamont. "Some may wash with perfumed soap and not notice any problems.
"But if a woman has vulval irritation or symptoms, one of the first things you can do is use non-allergenic, plain soaps to see if that helps."
Kaikki jotka muuta väittävät ovat varmasti aikamoisia bakteeripesäkkeitä.
Karhupumpulla lutkutan ja suihkusuuti toosan sisälle niin lähtee äijien jämät pois.