Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te teette alapesun uimahallissa yms yleisissa paikoissa? Levitatteko jalat ja oikein tarkkaan kadella huljuttelette vai hutaisetteko ...

Vierailija
24.03.2005 |

Otan sitä päistä kiinni ja sujautan toisen jalan sen yli ja sitten hoidan pesun edestakas pesintä vetelemällä. On kätevää kun ei tarvitse käsin koskea värkkiinsä ja toisaalta pesin peittää strategiset paikat uteliaitten katseilta (olen huomannut että juuri minua tuijottavat).

Kommentit (411)

Vierailija
221/411 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan bikinit jalkaan ja raosta päästän vettä sisään. Käyn myös saunassa ennen uintia, koska bakteeri kuolee kuumassa.

Vierailija
222/411 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räjäytä liat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/411 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän kaveria puhdistamaan ja teen saman hänelle. Helppo ja nopea homma

224/411 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä peseydyn uimapuku päällä, en varmaan kerennyt likaantua 10 minuutissa. Onko ok?

Ei ole, eikä uimapuku päällä saa mennä saunaankaan

225/411 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis natopojat eksyi vieraalle palstalle?

En usko että kukaan lämpiää teidän kahden jutuille.

Go Brandon go go!

Vierailija
226/411 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venakoilla ei ole tätä ongelmaa, sillä he eivät peseydy koskaan ennen altaaseen menoa. Olen useita kertoja lähettänyt heidät suihkuun kun tulevat pukuhuoneesta uimapuvut yllä ja yrittävät mennä pesemättä altaaseen.

Vierailija
227/411 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on dil doon kiinnitettynä pesuharjaksia ja usein myös akkuporakonekin mukana, tulee puhdasta ja tuntuu hyvältä

Vierailija
228/411 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty pesemään yleisissä suihkutiloissa etu enkä takapuolta. Äkkiä vaan uimapuku päällä suihkautan kropan, että valvoja näkee että olen "peseytynyt". Vesi altaassa pesee muualta ja uimapuku pitää sisällä alapään liat. Kotona pesen sitten myöhemmin.

Vierailija
229/411 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa on ihan tutkittukin. Kansainvälisessä, n. 35 vuotta kestäneessä tutkimuksessa paljastui, etteivät suomalaiset naiset juurikaan pese alapäätään, eivätkä pierettimiään. Luottavat pelkästään paperilla pyyhkimiseen. Vain aasialaiset naiset pesevät tutkimuksen mukaan alapäänsä kunnolla.

Vierailija
230/411 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, menkkaiset alapäät uima-altaassa

Vierailija
231/411 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kullista kiinni toisella kädellä ja toisella vedän esinahan taakse terskan pesua varten. Hieman nestesaippuaa, kunnon huuhtelu, esinahka paikoilleen ja kaikki on kunnossa. Joskus hieman kovettuu käsittelyssä vaikka nopea olenkin... 

Vierailija
232/411 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen häveliäästi, mutta olen nähnyt naisia, jotka pesevät pitkään ja hartaasti ilman mitään estoja jalat levällään. En pese niin edes kotona.

Viimeksi saunassa oli nainen, joka istui jalat lauteella polvet koukussa niin, että alapää oli kaiken kansan nähtävillä. Verkkokalvolle piirtyi synnyttäneen naisen tuhero, josta aukon halkaisija oli 20 cm ja ulos pursui kaikenlaista. Eipä tarvitse enää omaa värkkiäkään hävetä, kun on nähnyt mitä muillakin on.

Vierailija
233/411 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis minä laitan käden kupin muotoon ja koueaisen sillä itseäni ja sitten lähimpänä olevaa henkilöä.

Vierailija
234/411 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painepesurilla syntyy puhdasta jälkeä.

Vierailija
235/411 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biden käyttö suotava.

Vierailija
236/411 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina erikseen WC:ssä ja peseydyn siellä.

Vierailija
237/411 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapään pesuun ei tarvita eikä saisi käyttää saippuaa. Se vaan kuivattaa ja aiheuttaa sitten ongelmia. Pelkkä vesipesu riittää kerran, korkeintaan pari kertaa päivässä.

Vierailija
238/411 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä ensin naureskelin tälle aiheelle, mutta sitten tajusin, että en minäkään punttisalin suihkussa hinkkaa alapäätäni (kummaltakaan puolelta) aivan yhtä perusteellisesti kuin kotona. Kai siinä joku kirjoittamaton sääntö on, että jos alapään pesussa menee yli 12 sekuntia, muut suihkussa olijat pitävät automaattisesti homona. Vaikka en minä ole kyllä koskaan kiinnittänyt itse huomiota siihen, miten ja kuinka pitkään toiset itseään pesevät.

Vierailija
239/411 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vessassa ennen suihkutiloihin menoa ja pesen alapääni siellä.

Vierailija
240/411 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo pessynnä mulkkuloi ikänä, vaek mittaris on jo 75

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan