Epäilen, että mieheni petti minua muutama viikko sitten
Pidimme naapureille grillibileet. Tänne saapui myös yhdet naapurimme, sellainen nuorehko nainen (olisiko 35 kieppeillä) miehensä kanssa. Epäilen, että tämän naapurin naisen kanssa mieheni petti minua. Todisteita minulla ei juuri ole, paitsi että olen huomannut mieheni katselevan tätä naista useasti aika pitkäänkin. Ja mikä ettei katsellessa, minua nuorempi nainen (itse olen miestäni vanhempi) ja ihan kivannäköinenkin.
Lähtivät jossain vaiheessa iltaa (mieheni ja tämä nainen) musiikkia laittamaan meille sisälle. Kummasti touhu kesti. Takaisintullessaan olin huomaavinani jotain outoa, en osaa tarkemmin sanoa että mitä, mutta jotenkin vaistosin jotain? Ja nyttemmin sen jälkeen mieheni on käyttäytynyt jotenkin oudosti. Toisina päivinä on ihan ajatuksissaan ja jopa vihamielinen minua kohtaan, toisina päivinä yltiöpäisen huomaavainen. Ei normaalia. Kun kysyin mieheltäni, vaivaako häntä jokin, että ihan kuin grilli-iltana olisi tapahtunut jotain, mies vastasi heti että ei vaivaa, miten niin, mutta kehonkieli jotenkin viestitti jotain muuta. En minä tiedä... Tämä asia painaa minua. Mutta kun todisteita ei ole.. mistä tietää, milloin vaisto on oikeassa ja milloin kuvittelen turhia?
Kommentit (47)
Luit vain sen erään grillialoituksen ja sulla oli tylsää. Joo, miehesi petti sinua. Sen grillin kanssa.
ensin olet muka se nuorempi nainen ja nyt petetty
olisit vaihtanut kirjoitustyyliä
mielenkiintoinen jatkis, koska miehen versio tulee ulos?
Mä en usko että ap oot tosissasi. Mutta siis jokunen aika sitten tänne kirjoitti nainen, joka oli silloin muka sekstaillut naapurin miehen kanssa. Musiikinhakureissulla bileissä. Ja sillä miehellä on vanhempi naisystävä/vaimo.
Mutta senhän jutun varmaan jo tiesitkin. :-)
antakaa nyt hemmetti soikoon linkki tuohon avaukseen tai jokin hakusana jolla hakea!!
ap
Kaikki mammat kuule kieli pitkällä toivoo, ettet sä olisi provo, mutta kukaan ei sitä kyllä usko. Aivan sama, missä se juttu nyt on, sillä jos sä ET ole provo, niin me voidaan kaikki täällä kertoa sulle, että sun miehesi tosiaan petti sua sen naapurin pimatsun kanssa sillä musiikkiretkellä.
mutta voihan se olla että jokin heidän välillään sykähti.
Voi olla ohimenevää, tai ei. Riippuu ihan teidän suhteen lujuudesta?
enkä itsekään usko että kyseinen nainen olisi täällä asiasta avautunut, ei kai kukaan olisi niin tyhmä että kertoisi pettäneensä? Tosin totuus on tarua ihmeellisempää? Jos ette muista otsikkoa tai jotain sanoja joilla voisin hakea, kertokaa mahdollisimman paljon mitä muistatte?!
ap
miten päivämäärällä etsitään aloituksia?
ap
että tämä "vanhempi" nainen avautuisi täällä vauvapalstalla =D joo en minäkään uskonut sitä ensimmäistä grillibiletarinaa, tätä vielä vähemmän.
Tässä linkki: http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1171920/pieskaa_mua_…
Koska tämä linkki nyt kuitenkin katkeaa niin tein siitä myös tinyulrin: http://tinyurl.com/375l5js
Olen pahoillani jos olet oikeasti tämä petetty vaimo eikä kyseessä ole porvoossa asuvasta naapuriparista.
ei tässä muutakaan tekemistä ole, niin aloittaja kertoi olleensa grillibileissä, ja lähteneensä hakemaan musiikkia tai jotain semmoista naapurin miehen kanssa, johon oli ollut ihastunut ja arveli että mieskin oli häntä katsellut, siellä reissulla sitten panivat ilman ehkäisyä ja mies taisi vaihtaa paidan. Olivat laitelleet viestejä, joissa mies sanoi ettei katunut, mutta nainen toivoi, ettei mies kerro kellekään. Nainen arveli, että mies ei tosiaan kerro, koska hällä oli vaimonsa (tai avovaimon, en muista) kanssa uusi omakotitalo. Kai siinä jotain muutakin luki.
ja nyt mietin vaan että kuulostaa kyllä niin samalta, mutta ei kaikki ihan täsmännyt, esim. tuon ketjun pettäjä-akka sanoi että heidän grillibileensä eivät olleet tämän miehen kotona jonka kanssa petti, vaan jossain muualla naapurustossa!!
entiedä, muuten kyllä niin samanlainen tapaus, mua alkoi ahdistamaan ja sormet on ihan nihkeät ja kankeat ja kirjoittaminen tuntuu vaikealta, voiko olla sama, voihan se nainen olla muutellut totuutta vai olisiko kuitenkin vain liipannut läheltä, en minä tiedä, nyt tarvitsen ryypyn
ap
Nää jutut täällä on kyllä ihan sika hauskoja.. On viihdettä draamaa ja kaikkea siltä väliltä.. Jokuhan vois vaikka tehä leffan näitten juttujen perusteella.. ;D