Epäilen, että mieheni petti minua muutama viikko sitten
Pidimme naapureille grillibileet. Tänne saapui myös yhdet naapurimme, sellainen nuorehko nainen (olisiko 35 kieppeillä) miehensä kanssa. Epäilen, että tämän naapurin naisen kanssa mieheni petti minua. Todisteita minulla ei juuri ole, paitsi että olen huomannut mieheni katselevan tätä naista useasti aika pitkäänkin. Ja mikä ettei katsellessa, minua nuorempi nainen (itse olen miestäni vanhempi) ja ihan kivannäköinenkin.
Lähtivät jossain vaiheessa iltaa (mieheni ja tämä nainen) musiikkia laittamaan meille sisälle. Kummasti touhu kesti. Takaisintullessaan olin huomaavinani jotain outoa, en osaa tarkemmin sanoa että mitä, mutta jotenkin vaistosin jotain? Ja nyttemmin sen jälkeen mieheni on käyttäytynyt jotenkin oudosti. Toisina päivinä on ihan ajatuksissaan ja jopa vihamielinen minua kohtaan, toisina päivinä yltiöpäisen huomaavainen. Ei normaalia. Kun kysyin mieheltäni, vaivaako häntä jokin, että ihan kuin grilli-iltana olisi tapahtunut jotain, mies vastasi heti että ei vaivaa, miten niin, mutta kehonkieli jotenkin viestitti jotain muuta. En minä tiedä... Tämä asia painaa minua. Mutta kun todisteita ei ole.. mistä tietää, milloin vaisto on oikeassa ja milloin kuvittelen turhia?
Kommentit (47)
Aika pelottavan samanlaiset tarinat!
ap sama noissa ketjuissa. Ei mee läpi!!
tuommoisssa tapauksissa ei panna, vaan ainakin suudellaan.
Sunhan ei pitäny osata pahemmin käyttää nettiä. Niin sanoi tämä pettäjä nainen. Ja muista, sun mies pitäs olla 180 cm, ja pettäjän mies oli kai 195cm. Vaihtoks miehes puseroo välissä?
Sori, mut selvä provo :)
ja kutsuu niihin ventovieraita naapureita tai hyvänpäivän tuttuja? Nehän maksaa nuo grillattavatkin melko paljon. Että niitä sitten vielä koko naapurustolle syötettäisiin?
Aika outoa, etten sanois!
"Missäpäin yksityishenkilöt järkkää grillipileitä
ja kutsuu niihin ventovieraita naapureita tai hyvänpäivän tuttuja? Nehän maksaa nuo grillattavatkin melko paljon. Että niitä sitten vielä koko naapurustolle syötettäisiin?"
Itse olen ollut tuntemattomien grillijuhlissa, olipa vielä grillaajana ravintolan perustaja. Nam, hyviä oli lammaskyljykset. Mutta tää juttu muuten on provo.
Varmaan lähes jokainen meistä muuttaa tiettyjä asioita kirjoittamistaan teksteistä niin että heitä ei voi tunnistaa 100% varmuudella.
Minäkin muutan mm. lapsilukumäärää ja heidän sukupuoltansa aina jos on tarve. Tietenkin teen sen vain jos se ei haittaa vastaustani/kysymystäni muuten. Jos kysyn taas jotain spesifiä lapsiin liittyvää niin sitten muutan asumisolosuhteita, kaupunkia tmv.
Jos tuo muuten kuulostaa tapahtumana ihan samanlaiselta kuin missä olit mutta muutama yksittäinen detalji on muutettu niin kyllä se valitettavasti on mielestäni sama tapaus. :(
Minä lähtisin selvittämään ehkä asiaa niin että lukisin ajatuksella tuon viestiketjun läpi ja pohtisin mitä vain tämän pettäjäpariskunnan tietämiä asioita tuosta selviää joilla voit kokeilla jäätä.