Olin viime viikonloppuna baarissa tämä mekko päällä:
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35305&produc…
Kyllä riitti vientiä!
Kommentit (15)
ilman tuota mekkoa ei olisi flaksi käynyt?
Olitko jossain sokeitten tansseissa?
kapea vyötärö jota voi korostaa. Mut sopii varmaan kivasti tasapaksulle kropalle?
mutta makuja on monia. Kiva jos sä löysit siitä itselles suosikkimekon!
näyttää ihan paidalta! Ei ihme jos miehet pörrää ympärillä kun ilman housuja on liikenteessä...
Kivan näköinen, tyylikäs mekko. Käytitkö legginsien tms kanssa?
ulottuu melkein polviin asti. Ja säärissäni ei ole mitään hävettävää. 10cm korkkarit oli jalassa :) ap
eipä ellokselta voi muuta odottaakaan..
ulottuu melkein polviin asti. Ja säärissäni ei ole mitään hävettävää. 10cm korkkarit oli jalassa :) ap
Hieno löytö sitten siinä tapauksessa! Itselleni monet vastaavat tahtovat olla ihan liian lyhyitä ja on pakko kehittää jotakin lisäratkaisuja. Tai sitten vaan kolhittu itsetuntoni ei kestä liian lyhyen käyttämistä... ;)
Ehkä se huomio kohdistui suhun enemmän niiden korkokenkien ja säärien vuoksi kuin tän mekon ansiosta...?
meillä on erilaisia makuja ja ymmärrän, että joku tuosta pitää.
Mutta en ymmärrä - että miehet siitä pitävät! Minun mieheni olisi kysynyt, miksi sinulla on yöpuku päällä. Olen aina myös luullut, että miehet tykkäävät tyköistuvista vaatteista.
niin viekää samantien hoitoon...!
Kaipaisin hyvää rättiä autonkiillotukseen. Viitsitkö lähettää mulle ton postissa?
erilainen kuin naisten? Juurihan jossain oli artikkeli niistä mitä naiset kuvittelet muodikkaiksi (esim. ugg-saappaat), mutta miehet kammoavat. Jos tässä menee toisinpäin. :)
Ihan kiva.
nanso-rätti