kalastajan vaimo...
voi että tuota kalastajan vaimoa! Oikeesti miten se jaksaa kerjätä tuota huomiota itselleen? niinku se ruusutapetin nainenkin.
tavallisia suomalaisia naisia ja kolmesataa lukijaa vannoo, että ne on niin ihmeellisiä että.
menee kyllä usko suomalaisen naisen älykkyyteen.
Kommentit (56)
Maija Vilkkumaakin luulee, että se osaa laulaa ja kutsuu ihmisiä kuunteleen ulinaansa. Jos multa kysyttäisiin, se ei laulaisi enää koskaan. Ja MeNaiset on nykyään paska lehti, että lopettaa se pitäis. Tai sitten me kaikki voimme valita, mitä seuraamme ja mikä meitä kiinnostaa. Sillä tavalla säästyy aikaakin ja pysyy mieli hyvänä. Kokeile!
Illan naurut, kiitos!
Ihmettelin aina miksi koko Suomi fanittaa sitä.
Laulu aivan karseaa!
sori,oli pakko saada sanottua!
Onko ihan pakko sitten lukea kyseisen henkilön blogia ja tulla sitten kasvottomana kritisoimaan yleiselle keskustelupalstalle? Kukaan ei varmasti pakota ketään lukemaan mitään vastoin omaa tahtoa. Kyllä tosiaan menee usko suomalaisen naisen älykkyyteen, kun näille keskustelupalstoille eksyy.
Kivan oloinen tyttö tuo bloginpitäjä ja juuri tuonlaista hömppää esim. vaatteista ja sisustuksesta haluan lukea. Kyllä tämä maailma on ihan täynnä Iltalehtiä sun muita, jotka suoltavat pääasiassa negatiivisia juttuja, jos niitä haluaa lukea.
Minusta blogin pitäjällä on kaikkea ihanaa, ihana koti, ihana mies, ihanat lapset, vauva on tosi söpö ja poika myös, sievä hoikka kroppa ja näkee että hänellä on varaa ostaa merkituotteita ja kaikkea ihanaa.
Itse olen ns. koukussa Johannan blogiin. Se nyt vaan on todella viihdyttävä, vaikka hyvin erilaisia ihmisiä blogistin kanssa olemmekin.
Luen säännöllisesti myös Chilen peikkokukkulalla, Alma, Kaitaliina ja Kaunis pieni elämä-blogeja.
Olen kahden pienen lapsenlapsen mummi ja kesällä miniäni innostamana tutustuin kalastajan vaimo-blogiin. Voi miten viehättävä, positiivinen, avoin ja herttainen hän on!! Luen joka viikko hänen blogiaan - ja omat lapseni ovat hänen ikäisiään! Pidän hänen vaatemaustaan, luonnollisuudestaan, vanhan ja uuden, halvemman ja kalliimman yhdistämisestä. Miten kauniisti hän kertoo perheestään, lapsistaan, symppis-miehestään, elämästään - näitä äitejä maailma tarvitsee!Vaatii vahvaa itsetuntoa kertoa elämästään noin positiivisesti ja kannustavasti. Olen muuten tehnyt hänen ideoimanaan vauvanpeiton tyttärentyttärelleni ja miniälleni lettikaulurin!
Kaikkea hyvää elämääsi ja perheellesi, Kalastajan vaimo!
mies on jotakin 31 v, luin blogista. siis nuori!
Siis ei muuten oo. Ku jotakin yli 40 v.
Luepa tarkemmin :)
ihan uusi koti tulossa! Tykkäsin kovasti uusista tapeteista ja IHANA , kun suomalaiset tapetit oli kelvannut edustuskotiin! Ajattelen nyt niitä samoja meidän olkkariin. lapset on myös niin lutuisia ja pappa :). kaikki on ihanaa Norjassa olisi kiva käydä tuolla Johanna kotona, vaikka bussimatka Suomesta kun kaiki fanittaa...voiisko järestää bussilastin Suomesta?
Löysin n. 3 vkoa sitten kalastajan vaimon blogin, ja pidän ko. blogista. Voin samaistua blogin sisältöön, vaikka ammatti eikä asuinmaa ole samoja, eikä mulla ole puolisoa tai että olisin lesbo tms. Totean, ettei ole pakko lukea sellasia sivustoja, jotka ärsyttää.
Mun mielestä on kiva kun joku ainakin näennäisesti on tyytyväinen arkiseen elämäänsä ja jaksaa jakaa tunnelmiaan muillekin. Nämä blogikirjoittelut on vaan pintaa kaikilla kosmetiikka ja muotifriikeilläkin (minulla ei tosin mitään vastaan heitäkään :)
Mä vihaan eläinrääkkääjiä ja pedofiilejä jne.
Siinä on todellista aihetta kuin esim. nälänhädässä ja muissa vakavissa aiheissa. Sen vuoksi olenkin iloinen, että on tällaista `kevytviihdettä` arjen sekaan.
Kiitos ja hyvää jatkoa kaikille!
Sillä oli kerran kuva "papasta" ja mä oikeasti luulin ensin, että se tarkoitti lapsensa isoisää/vaaria eikä sitä norjalaista miestään, jota lapsi oletettavasti papaksi kutsuu. Ehkä oli huono valokuva, mutta se näytti aika vanhalta se mies. Mies on varmaan iloinen kun on nuori vaimo. Voi vaan vaimoa alkaa vituttaa vanhempana.
eikä lainkaan hullumman näköinen.
Mutta näinhän se on, av-mamma on kateellinen - ja ehkä ihan aiheesta ;)
kun taitaa olla ihan norjan kansalainenkinXD
Hei hankkikaa oma elämä
ihmiset yleensä fanittaa jotain sellaista johon voi samastua ja jota ne ihailee.
kaikki metsuri-peran vaimot varmaan haluaisi kans tollasen karibian merellä vieheitä testailevan miehen, jonka rahoilla vois ostaa odd mollyn jos toisenkin.
mut just toi, että "tosi hienosti olet virkannut". ei se nyt niin innovatiivinen blogi ole. eikä sieltä mitään elämänohjeita saa.
mutta kun se ei ole minusta kaunis! isopäinen, huono, epätasainen pigmentti kasvoissa tai joku muu häikkä.
ja jos noi vaatteet ois jonkun muun päällä niin ei sanottais tyylikkääksi.
lesboilevaa monen lapsen vaatefriikki-äitiä.
nämä ap:n mainitsemat henkilöt löytyvät? Olivatko uudessa lehdessä?
Mikä ihme teitä naisia vaivaa , taas sama laulu ? Onko täällä joku blogien vihaaja/vainova ryhmä ? Vuoroperään avausta yhdestä jos toisestakin blogista. Menkää kotiinne ja tehkää siitä että itsestänne kauniita? Voisi sen ajan käyttää niinkin niin ei tarvitsisi täällä pelleillä.
Terv. Blogisti
ilmeisesti heidän elämänsä on varsin tyhjää ja sisällyksetöntä. Miksi muuten ihmisellä olisi aikaa ja energiaa lukea blogeja, jotka eivät kiinnosta - ja sitten vielä aikaa ja energiaa pohtia niitä ja lopulta vielä kirjoittaa niistä aloituksia tänne.
Jos tuollainen ihminen käyttäisi kaiken tuon ajan ja energian (lähinnä negatiivisen sellaisen) johonkin parempaan, vaikka omaan itseensä niin ehkä hän olisi onnellisempi eikä olisi enää aikaa ja tarvetta arvostella tuntemattomia blogeja?
Niin millaisissa blogeissa on tuollaiset säännöt ?
Tiesitkö että blogin pitäjä itse päättää mitä julkaisee ja mitä ei . Ihan samoin kun lehti saa päättää mitä yleisön osastolle julkaisee. Joten ei se ole paikka mitä saaa sanoa vaan paikka niille mukaville ja vielä vähän mukaville asioille ja kommenteille. Ei "noihin" blogeihin kaivatakaan mitään av mammoja riitaisaa asennetta.
Muuten mitä on "en tuollaiset" blogit ? Onko niitä useampiakin?