Oltiin kaverin kanssa uimahallissa ja jäin kyllä katselemaan nuorta naista, oli luultavasti 20-25 ja vartalo näytti
Kommentit (359)
Jos käyttäytyvät niin kuin äiti on opettanut eli haukkavat kaikkia jotka on erinäköisiä.
" Eläköön mielipiteenvapaus"
jonkun painoa, se on henk.koht asia!!!!! Herää pahvi........
että tämä löllöpyllyinen synnyttänyt äiti ihminen oli kenties siellä uimahallissa kiinteyttämässä itseään ja urheilemassa...Vai pitäisikö pullukoiden urheillakkin piilossa? Mitä helvettiä luulit sen sielä uimahallissa tekevän...?
ei haisevat ryssät saisi tulla uimahalliin!!!!!!!!!!!
näin.
Sama minua ihmetyttää silti, miksi naiset päästävät jo nuorena itsensä tuollaiseen kuntoon.Ts. 10-30kg taikka enemmän ylipainoa.
Mutta, ehkä se on sitten niin, että ovat tyytyväisiä olotilaansa.Voihan se olla tietysti niinkin. .
Itse vaan en voisi kuvitella kantavani tuollaista ylimääräistä kuormaa mukanani, mutta tähänhän te vastaatte, että anna jokaisen kantaa omat kilonsa =))))
uimaliikkeitä..
Mutta, jumppasi ehkä vesijumppaa veden alla???
Hyvä niin, jos näin teki.=)
-AP-
Olen kohta 40 ja vartalo on kuin 25-lla!
Kieltämättä, suomalaiset nuoret naiset OVAT LIIAN LIHAVIA!!!!
Ps. En ole suomalainen
Itse ainakin olen kaiken asiaan liittyvän sanottavani sanonut.
-AP-
ylipainoisia!Selluliittia 14-15-vuotiailla tytöillä...
miksi ihmeessä sitten kommentoit täällä toisen ihmisen ulkonäköä? Se on henkilökohtainen asia
että se siitä. Terveisin hoikka,jolla sellua,bmi 20.
Ajattelin kun sinulla 4 lasta. Ihan mielenkiinnosta kysyn
sit läskejä tai ei. Missä teidän isänmaallisuus???
tämä nainen. Joku pervo venakko kytänny ja nauranu kaverin kans
Siperiassa tilaa on , ap. Mene sinne. Ai niin, helpompi Suomes loisia, eihän Venäjällä ole mitään
myös sairaudesta, esim, kortisonihoidot aiheuttavat lihomista
Vierailija:
40-kymppiseltä.=(
Maha ja tissit riippuivat, olivat raskausarpia täys, pylly löysää, tärisevää..
Muutenkin 30 kiloa ainakin ylimääräistä..Mahtaa olla naisellinen olo!
Tuntui kyllä itsekin häpeävän itseään, yritti hartiat lysyssä pestä itseään ja sitten äkkiä pyyhkeen sisään ja pukuhuoneeseen..=)Huh..
löysätoosainen ryssä????