Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oltiin kaverin kanssa uimahallissa ja jäin kyllä katselemaan nuorta naista, oli luultavasti 20-25 ja vartalo näytti

Vierailija
18.03.2005 |

Kommentit (359)

Vierailija
141/359 |
15.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaan myös perseinen käsi-ketjua

Vierailija
142/359 |
15.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen rannalle, menen uimaan ja nauttimaan aivan muusta kuin toisten vartaloitten tuijottamisesta ja haukkumisesta! On köyhät varustuksetpääkopassa niillä jotka toisia haukkuu. Ja vielä kehtaavat ihmetellä kuka kehenkin kotona koskee. Aika usein selluliittikroppasilla, pikkurintasilla ja löllömahasilla on itsevarmuutt pljon enemmän, kuin epävarmoilla läpipaskoilla!!!! koittakaahan aikuistua inisijät!!! Toivottavasti teillekkin raskausarvet näyttävät vielä " tuhojaan" ja rinnat rupsahtavat. jospa sitten ymmärtäisitte hieman enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/359 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeestihan ihan kuka tahansa pystyy ilkeilemään vittumaisesti - siihen tarvitaan vain tarpeellinen määrä sitä vittumaisuutta ja sitten keskinkertaiset kirjallisen ilmaisemisen kyvyt. Monilla vain ei ole siihen sellaista tarvetta, ja siitä voi sitten jokainen päätellä mitä haluaa.

Keskinkertaista suurempaa sinnikkyyttä, uskoa omaan asiaansa ja elämänsisällön köyhyyttä (ainakin hetkellistä) vaaditaan siltä, joka näin uskollisesti kuin tämän ketjun ap jaksaa päivystää provonsa äärellä ja lyödä vettä kiukaalle. Tähän mennessä yhtä sinnikkääksi olen havainnut ainakin aika ajoin esiintyvän " asiallista keskustelua" epätoivoisesti peräävän " onnellisen lapsettoman" .

Vierailija
144/359 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus voi johtua monista eri seikoista!

Ja varmaan AP:kin on joskus 14-vuotiaana halunnut näyttää 20-vuotiaalta ja näyttänytkin, että on saanut tupakkaa, kaljaa pä päässyt raflaan..

Miksei siis saisi jokainen näyttää aivan juuri siltä kuin haluaa ja sellaisena kuin on..?!?!?

Kyllä minäkin olisin kyyryssä, jos lauma muijia vahtaa vieressä!

Vierailija
145/359 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun on siirrytty kesäksi rannoille!

Edelleenkin jaksan ihmetellä miten naiset ( ja miehet totuuden nimissä myös) päästävät itsensä moiseen kuntoon.Helpompi varmaan moninkertaisesti olisi laihduttaa pois 10kg kuin että on kertynyt ja useita kymmeniä kiloja ylimääräistä.

Varmaan on näillä helteillä raskasta kun kuuma ja läkähdyttävä olo on ihan normaalipainoisillakin, huh.

Mutta, kait se on todella jokaisen oma asia, kuten täällä niin monet ovat toitottaneet, säälittää vain. :(

Ap

Vierailija
146/359 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaat varmaan, mitä sitten kävi. Huono itsetunto jo valmiiksi, enpä mennyt uimaan. Ja (tiedän, tekosyy, mutta osittain sun aikaansaamas) samalla jäi muutkin hieot päätökset. En ole laihtunut yhtään, itse asiassa surullisena herkutellut lisää...

No, en ole silmiesi kiusana rannoillakaan, mutta kyllä harmittaa, että tämmöinen palstailu vaikuttaa muhun näin paljon!

Vierailija
147/359 |
17.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

593, miksi kyseinen elämänkohtalo kosketti sinua niin syvästi, että etsit ko. ketjua?

nee aina pildeen vettä, jos ui ilman uimapukua ja muutenkin. Kuulemma esim. tamponi kastuu läpimäräksi. Eikä tarvitse olla synnyttänytkään, että niin käy. Hän oli aivan varma asiasta, vaikka muut olivat hieman eri mieltä.

Vierailija
148/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä te naiset sitten olette ainaisella laihdutuskuurilla ja yritätte kiinteytyä, jos miehenne kerta tykkäävät puristella pullukka-vaimojaan? Käsittämätöntä. Miehet EIVÄT todellakaan tykkää lihavista. Pari extrakiloa varmaan ok, mutta silmä käteen- onko LIHAVA (puhutaan siis 10-->kg) KAUNIS? Näyttäkää mulle yksi sellainen mies joka todella valitsisi lihavan vaimon normaalipainoisen sijasta niin uskon. Enkä puhu mistään FatLovers-fanaatikoista.

Onko täällä ylipäätään ketään, jonka mies olisi joskus sanonut " Rakas, olisit viehättävämpi jos olisit hoikempi!" . Ei. Eihän ne miehet uskalla sanoa totuutta! Lopettakaa itsepetos ja katsokaa peiliin!

Vierailija
149/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan ap:n vain käydä uimassa niin tulee Suomen valtiolle vähemmän psyykelääkekorvauksia....

Vierailija
150/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOIN KERTOO ET MIES ON JOKA KOSKEE AIKA HARVOIN TÄLLAISEN LÄJÄÄN EIKÄ TULIS MIELEENKÄÄN MENNÄ UIMAHALLIIN ESITTELEEN NÄITÄ ARPISIA KOHTIA.JOSKUS EREHDYIN MENEEN MUTTA TUIJOTUKSEN TAKIA EI KANNATA JOS EI HALUA MASENTUA ENTISESTÄÄM

Vierailija
151/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ihmiset ovat erilaisia. Haukkuisitko samalla lailla pyörätuolissa istuvaa????

Vierailija
152/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vaikka askettain synnyttanytkin, tulitko ajatelleeksi? Joillain, nuorillakin aideilla, kertyy paljon painoa ja raskausarpia raskauden aikana. Joka tapauksessa hirveaa arvostella toisia naisia noin.

Vierailija
153/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS MULTA KYSYTTIIN NIIN SATUN OLEN TÄLLAINEN AP:N KUVAUKSEN MUKAINEN EIKÄ KYL OLE HIENOA KUN MUUT TUIJOTTAA JA SILLÄPÄ EN ITSE LIIKU NIIN ET TARVIS ESITELLÄ YLEISESTI ITTEENSÄ.

Vierailija
154/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA MENISIN KYLLÄ LEIKKAUTTAAN NÄÄ ONGELMAT JOS RAHAA OLIS.MUN PUOLESTA HALLEISSA SAA KUKA TYKKÄÄ KUNHAN EI KYSELE MIKSI ET KÄY HALLISSA LASTESI KANSSA,NIINKUIN AIKA USEIN KÄY.ETTÄ ITSEVARMAT VOIS KANS OLLA KYSELEMÄTTÄ MUILTA

Vierailija
155/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä ulkonäöllä niin merkitystä. Yleisesti ottaen ihmisten tuijottelu on rumaa ja epäkohteliasta.

Vierailija
156/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko sillä ulkonäöllä niin merkitystä. Yleisesti ottaen ihmisten tuijottelu on rumaa ja epäkohteliasta.

Vierailija
157/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 400-vuotias. Mietis sitä ennen kuin arvostelet toisten vartaloita. Pään sisältöäkin katsos voivat toiset arvostella, sinun.

Vierailija
158/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä yritetään opettaa lapsille, ettei ulkonäkö merkkaa mitään. itse olen 25v ja kahden lapsen äiti... olen ollut yli 100kg ja ja 50kg... Nyt siltä väliltä... En ole ollut sen onnellisempi/surullisempi kummassakaan olomuodossa, ja samana ihmisenä pysynyt.

Vierailija
159/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näyttäkää mulle yksi sellainen mies joka todella valitsisi lihavan vaimon normaalipainoisen sijasta niin uskon.

Tällainen valintatilanne on siis mahdollinen vain silloin, kun miehen on mahdollista valita sama nainen normaalipainoisena tai lihavana. Minun on vaikeata uskoa, että kukaan järkevä mies pitäisi vaimon valinnassa tärkeänä kriteerinä vaimon painoa.

Jos ottaa vittumaisen, tyhmän ja hoikan vaimon, se voi aina lihoa, ja sitten onkin nalkissa vittumaisen, tyhmän ja lihavan vaimon kanssa. Jos taas ottaa ystävällisen, viisaan ja lihavan vaimon, voi saada vain ekstraa, jos vaimo sattuisikin laihtumaan.

Vierailija
160/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kuuluu aina olla laiha ollakseen viehättävä. Naisen kuuluisi olla viehättävä, jotta mies voisi hänestä pitää.

Tässä ei oteta lainkaan huomioon sitä, että miehiäkin on erilaisia... Ap:n ajatusmaailmassa ilmeisesti plösö mies ansaitsee timmin naisen samoin kuin timmi mies ansaitsee timmin naisen. Naisen tehtävä on olla upea, oli mies millainen hyvänsä. Plösö mies voi ilman muuta odottaa, että nainen vastaa hänen unelmiaan vaikka mies olisi kuinka kaukana naisen itsensä ihannemiehestä.

Ap, ei elämä mene noin. Kaikki ovat tasan yhtä hyviä, ja toisia vain sattuu kiinnostamaan itsensä treenaaminen ja esitteleminen. Toisia ei, ja he keskittyvät elämässään muihin asioihin, eläen silti aivan taatusti vähintään yhtä täyttä ja tyydyttävää elämää.

On paljon miehiä, jotka haluavat normaalin naisen vaikka sitten lisäkiloilla. Bodarit ehkä vaativat tiukkaa persettä naiseltaankin, mutta entäs sitten? Kaikki naiset eivät halua sellaisia miehiä miellyttää, koska treenaajat eivät vastaa näiden naisten miesihannetta in the first place. Kaikkien elämä ei pyöri ulkonäön ympärillä ja hyvä niin, sillä muuten tämä maailma olisi aivan sietämätön ja entistäkin pinnallisempi. Kaikkien ei tarvitse pitää kaikista - sinä, ap halveksut ylipainoisia ja minä puolestani noin rajoittuneita ja suvaitsemattomia henkilöitä. Tasoissa ollaan, eikä minua tippaakaan kaivele mitä mieltä satut minusta ja kaltaisistani olemaan. Ole mitä olet, kunhan et minun elämääni sekaannu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän