Oltiin kaverin kanssa uimahallissa ja jäin kyllä katselemaan nuorta naista, oli luultavasti 20-25 ja vartalo näytti
Kommentit (359)
Lukekaahan tarkemmin.
Ainoastaan olen ihmetellyt tuon nuoren (erotan kyllä onko nainen 20vee taikka 40vee) naisen vartaloa.Siis sitä, että on päästänyt noin nuorella iällä itsensä moiseen kuntoon.
Jokainen itseään arvossa pitävä ihminen, on sitten nainen tai mies, pitää itsestään huolta!
Ja yhä edelleen, yön nukuttuanikin, en pidä hyllyvistä läskeistä.Pitäisikö tykätä?
-AP-
ylhäältä luuranko ja takapuoli iso ja löllö, mutta kun se asia ei siitä miksikään muutu mihikään suuntaa ilman erityistä vaivaa, en kyllä vaivaa päätäni sillä.
Aika säälittävää arvostella muiden ihmisten vartaloita, toisilla vaan on parempaa/tärkeämpää tekemistä kuin juosta aerobicissä tms joka ilta. Luulis että te kauniit ja kiinteät olisitte vaan iloisia kun löytyy meitä löllöjä, saattepahan kaiken huomion ja balsamia itsetunnollenne =D
Enkä kyllä jää uimahalleista pois jonkun mäntin katseiden takia, uhmallanikin vedän tänä iltana megapussin sipsejä ja ensi viikolla uimaan. Siinäpähän mulkoilette =D
Surullista totta tosiaan, mutta taidat edustaa kokoajan suurenevaa " ihmisrotua" . Sinä et siis pidä hyllyvistä läskeistä, no ok, kaikkia ei voi miellyttää. Onko kuitenkaan ihan älykästä edes keskustella moisesta asiasta? Mitä luultavammin sinun täytyy olla provoilia, muussa tapauksessa olet äärimmäisen säälittävä tapaus(ainakin tämän asian suhteen). Kommentointisi on ollut äärimmäisen huvittavaa ja lapsellista.
Toivoa sopii että elämä myös sinua opettaa nöyrymään ja kunnioittamaan muita ihmisiä, kiloista huolimatta!
Vierailija:
Lukekaahan tarkemmin.Ainoastaan olen ihmetellyt tuon nuoren (erotan kyllä onko nainen 20vee taikka 40vee) naisen vartaloa.Siis sitä, että on päästänyt noin nuorella iällä itsensä moiseen kuntoon.
Jokainen itseään arvossa pitävä ihminen, on sitten nainen tai mies, pitää itsestään huolta!
Ja yhä edelleen, yön nukuttuanikin, en pidä hyllyvistä läskeistä.Pitäisikö tykätä?
-AP-
Toivottavasti osaat pitää tyhmät mölyt mahassasi. Vai sinunko lapsesi ovat koulussa niitä muiden kiusaajia (" läski, läski, lällällää..." )?????
Nyt ymmärrän sitä vastoin amerikkalaisia! Jos tällaisia idiootti-kyttääjiä alkaa olla, aion minäkin jatkossa pitää suloni piilossa vierailta. SAIRASTA KYTTÄÄMISTÄ!!!! Muuten olen 55kg 169cm, mutta näitäkään kiloja en halua sinulle esitellä, PERVO!!!
ainakin väljä se... Monella lihavalla voi olla Sun vaginaasi tiukempi, harmi et ei vagina näy uimahallis, voitais muut taivastel sun isoa vaginaas
No kuullaan sitten varmasti taas uusimmat hirviökokemukset.
ap:n läskikin varmaan on joku 175cm ja 65kg... kun ei oo alta 57kg niin on läski tms...
vielä äitejä.haistakaa paska ja kasvakaa aikuisiks
Läskit vaan tärisee, kun tätä nostatan.
Vierailija:
Ennemmin katon läskejä uimahallilla ku ryssiä
Vierailija:
ainakin väljä se... Monella lihavalla voi olla Sun vaginaasi tiukempi, harmi et ei vagina näy uimahallis, voitais muut taivastel sun isoa vaginaas
Olemmehan täältä lukeneet, että sellainen hörppii vettä uidessa vaikka olisi uikkarit päällä. Järvessä uidessa kesäisin pitää varoa, ettei pieni ahvenparvi ui sinne sisälle.
psoriatikot, ihojtumjavaivaiset, rillipaiset, etupurentaiset, aknehtvat, AA-kupiset, pienimjunaiset miehet, vitiligoiset, arpisjet, yli 41-vjuotiaat, köyhät mjiehet.
oikeus omaan mielipiteeseensä asioista.Minä sen nyt vaan olen täällä sanonut ääneen ja yllättäen saanut melko outoja kommentteja...
Luulisi kyllä, että tällä palstalla olisi aikuisia ihmisiä, joiden kanssa asiat ovat asioita ja henkilökohtaisuudet sitten taas eivät tänne kuulu.
Lapsellisia löpinöitä, mutta minkäs teet.=))
-AP-
Oli toisinpäin, nuoren näköinen nelikymppinen???
Mäkin olen kasvoista nuoren näköinen, pelkkien kasvojen perusteella voisi veikata alle 20-vuotiaaksi. Mutta ikää kohta 30 v. ja aika hiljattain synnyttänyt niin kyllähän se maha roikkuu ja raskausarvetkin ovat vielä aika " tuoreet" . On siinä uimahallissa ihmisillä kauhistelemista, voi tyttörukkaa :-(((
Vierailija: