Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oltiin kaverin kanssa uimahallissa ja jäin kyllä katselemaan nuorta naista, oli luultavasti 20-25 ja vartalo näytti

Vierailija
18.03.2005 |

Kommentit (359)

Vierailija
221/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapsellista, toivottavasti et opeta lapsillesi omia tapojasi.

Vierailija
222/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on sun värkkis ap väljistyny jos 4 alatiesynnytystä. Äijäs ei vaan kehtaa sanoa. Terv. Yhden synnyttänyt, hieman pullukka tiukkapillu!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia arvoja välität lapsillesi? Onko ulkonäkö ym. ulkoiset asiat todella näin tärkeitä sinulle?

Odotan vastausta.

Vierailija
224/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

perästä ja jos vetää perässään 40kg ylimääräistä.

Ja juu, olen ap:n kanssa samaa mieltä, läskit on yöööök!

Vierailija
225/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole pullukka vaan ihan hyvässä kunnossa paria raskausarpea lukuun ottamatta eikä tulis helkkari mieleenkään kytätä ketään uimahalleissa. Todella outo muija!

Vierailija
226/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

282 odottaa vastaustasi.

Vierailija
227/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös tuon seuran toimitsijana.

Teen sukututkimusta, juu, niistä venäläisistä sukujuurista juuri..=))

Kuskaan lapsia harrastuksiinsa.

Käyn töissä, koulutusta 8 vuotta tähän ammattiin.Eli en todellakaan " loisi" .=))

Eli kyllä, elämääni kuuluu paljonkin muuta kuin vain ulkonäöstäni huolehtiminen.Olen onnellinen äiti ja vaimo.=))

-AP-

Vierailija
228/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä kotikaupungissani menin ja ostin kuukausikortin salille, kun kiloja oli kertynyt n. 20kg liikaa. Menin sitten jumppaan, ja kas, minulle naurettiin päin naamaa. Naurajina olivat juuri tuollaiset AP:n kaltaiset suvaitsemattomat rasvattomat naaraat. Jopa jumpan vetäjä nauroi. Yritin sinnikkäästi pari kolme kertaa, mutta huonon kuntoni takia hengästyin tietysti helposti ja kun puhkuin ja puhisin ja YRITIN tosissani pysyä mukana, niin mitä sain? Naurua ja ivaa, eikä edes mitenkään peitellysti.

Olin silloin vielä niin arka, etten uskaltanut avata suutani, vaan lopetin jumpan, menetin rahat jotka olin sijoittanut enkä parantanut kuntoani.

Mieheni meni naimisiin kanssani vaikka olen sen 20-30kg ylipainoinen. Ja rakastaa minua edelleen...

Nyt löysin salin, jossa minulle ei naureta, ja olenkin tyytyväisenä pudottanut useita kiloja kannustavassa seurassa.

Ap, sanoit että kerroit vain oman mielipiteesi. Kirjoituksesi kuitenkin henki täydellistä halveksuntaa kyseistä naisparkaa kohtaan, ja meitä muita " heikon luonnon" omaavia kohtaan.

Ylipaino voi myös johtua sairaudesta.

Läski ei mielestäsi ole kaunista. No selvä on, sulje silmäsi kun näet jotain rumaa. Joudut kulkemaan koko ajan silmät kiinni...

Vierailija
229/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin salille kiinteytymään, en laihtumaan.

Vierailija
230/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole ap, mutta kylläkin aivan samaa mieltä!

Vierailija
231/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osus ja uppos!

Vierailija
232/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt olen ollut tämän nykyisen salin jäsen jo kohta vuoden, kunto on kohonnut ja kilotkin hieman karisseet. Saan myös ruokavalioon neuvoja ja vinkkejä, ja vetäjät ja muut jäsenet ovat todella ihania.

Vieläkin on pudotettavana yli 10kg...

Juttuni pointti oli siis se, että AP:n tapaisten suvaitsemattomien ihmisten takia monet ylipainoiset eivät tosiaan USKALLA lähteä liikkumaan, varsinkaan uimaan. Vaikka uiminen on ylipainoiselle parasta liikuntaa...

Ja moni ylipainoinen tarvitsisi sitä henkilökohtaista ohjausta, koska liikunnan ALOITTAMINEN ja harrastuksen YLLÄPITÄMINEN voi olla yksinään ylivoimaista. Mutta se ylipaino voi olla tosi arka paikka, kuten se minullekin oli.

Nyt jos joku tuijottaisi tai tulisi märisemään ulkonäöstäni, käskisin pistää simmut kiinni jos ei näky miellytä... En itse pidä vartalostani, mutta se miltä näytän ei ole kenenkään muun asia kuin omani.

Vierailija
233/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

SILLOIN sinä tietäisit mitä olet sanonut ja mitä et. Nyt sulla ei taida olla hajuakaan, jos noin kehtaat väittää.

Vierailija:

Enkä edes ole haukkunut ketään, ainoastaan ihmetellyt.

Ja sanonut inhoavani läskiä.

Tosiasioita ja minun mielipiteeni!

-AP-

Vierailija
234/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua, nyt mä ymmärrän, miksi oot niin tyhmä.

Vierailija:

myös tuon seuran toimitsijana.

Teen sukututkimusta, juu, niistä venäläisistä sukujuurista juuri..=))

Kuskaan lapsia harrastuksiinsa.

Käyn töissä, koulutusta 8 vuotta tähän ammattiin.Eli en todellakaan " loisi" .=))

Eli kyllä, elämääni kuuluu paljonkin muuta kuin vain ulkonäöstäni huolehtiminen.Olen onnellinen äiti ja vaimo.=))

-AP-

Vierailija
235/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi todella törkeästi kommentoida toista ihmistä joka on mennyt vain uimaan...

Vierailija
236/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

menis Siperiaan

Vierailija
237/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä naisella tuli varmaan paha mieli, mutta tuskin ap sitä mietti!!!!!

Vierailija
238/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" JOKAISELLA oikeus käydä uimahallissa. painoi sitten 35 tai 135"

- jokaisella on kyllä oikeus käydä uimahallilla, mutta isomman pitäisi maksaa useamman lipun hinta, ku väkisinkin käyttää enemmän vettä!

Toi sama sääntö pätee myös kulkemista takseissa, linja-autoissa ja mm. vastaavissa joukkokuljetusvälineissä, jossa hinta on sidottu käytettyyn tilaan.

AP:n mies

Vierailija
239/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jokaisella on kyllä oikeus käydä uimahallilla, mutta isomman pitäisi maksaa useamman lipun hinta, ku väkisinkin käyttää enemmän vettä!

Toi sama sääntö pätee myös kulkemista takseissa, linja-autoissa ja mm. vastaavissa joukkokuljetusvälineissä, jossa hinta on sidottu käytettyyn tilaan.

Vierailija
240/359 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme