Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oltiin kaverin kanssa uimahallissa ja jäin kyllä katselemaan nuorta naista, oli luultavasti 20-25 ja vartalo näytti

Vierailija
18.03.2005 |

Kommentit (359)

Vierailija
121/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko nyt tyytyväisiä?

-AP-

Vierailija
122/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on mun itoli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....UIMAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
124/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä tasoisia vastauksia saat ;)

Vierailija
125/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-AP-

Vierailija
126/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen joutunut pulittamaan jo kahden vuoden terapiamaksut. Ja miksi? Koska näin lihavan ihmisen kaupan kassalla. Kyyristeli siellä kassan takana... Sitä ei hoikka nainen terveenä kestä.

Vierailija
127/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko julkaista sukututkimuksesi sitten kun se on valmis? Olet niin kiehtova persoona että haluaisin pureutua historiaasi tarkemminkin.

Toivottavasti suvustasi ei löydy läskejä :0

Vierailija
128/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi kuski itsekin hävetä, sillä yritti kyyristellä ohjauspyörän takana

Vierailija
129/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti-vauvajumpassa oli pelkkiä läskejä äitejä, yrittivät piileskellä jumppamattojensa takana mutta kyllä minä heidät näin. Ambulanssilla minut kiikutettiin mielenterveystoimiston akuuttiosastolle.

Vierailija
130/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Äiti-vauvajumpassa oli pelkkiä läskejä äitejä, yrittivät piileskellä jumppamattojensa takana mutta kyllä minä heidät näin. Ambulanssilla minut kiikutettiin mielenterveystoimiston akuuttiosastolle.

Vierailija
131/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vasta viime vuonna, kuinka läski isäni oli. Hän kuoli kymmenen vuotta sitten. Mutta nyt se iski. Jouduin katselemaan koko lapsuuteni ajan niitä läskejä.

Vierailija
132/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveet ei tee tälläisiä aloituksia, henkisesti sairas olet ap, tai ainakin mieletäsi.

Vierailija
133/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos vastaan tulee vaikka invaliti taikka somaali?

Vierailija
134/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Rakas vaimoni on kirjoittanut tämän viestiketjun aloituksen. Kerrottakoon myös, että tämä on ensimmäinen kerta, kun edes vaivaudun lukemaan näitä täysin tyhjänpäiväisiä juttujanne otsikkoa pidemmälle. Sen kuitenkin haluan sanoa, että missään tapauksessa en olisi uskonut suomalaisen naisen pystyvän tälläiseen itsepetokseen, johon suurin osa kirjoittajista syyllistyy.

Suurin virhe, minkä ihminen voi itselleen tehdä, on valehdella itselleen niin, että myös alkaa itse uskomaan omaa valettaan. Se on kyllä totta, että naisella pieni muutaman kilon ylipaino ei ole sen katastrofaalisempaa kuin meillä miehilläkään, mutta kohtuus kaikessa. Kaikkein pöyristyttävintä on kuitenkin kuulla naisten jatkuvasti hokevan täällä sitä " miehet tykkää pullukoista" -fraasia siten kuin se perustuisi johonkin tutkimukseen. Suurin osa miehistä pitää hoikkia naisia ehdottomasti seksuaalisesti viehättävimpinä, osa pitää toisista miehistä, osa pullukoista, mutta mahtuu joukkoon myös pedofiilejäkin.

Laihduttaminen on tahdon asia...

Minun mies vaihtoi 165cm/49kg naisen, tällaiseen läskiin=minä 175cm/124kg. Ja on kuulema onnelisempi kuin koskaan!!!!

Hmmm, siis sinun mielipeteelläsi ei ole mitään väliä!

Vierailija
135/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen josta voi ottaa kiinni!

Vierailija
136/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tapahtuma on kuitenkin tosi ja oikeasti olin, sanotaanko nyt sitten, hämmästynyt, tuon nuoren naisen kunnosta.

Ja tuohon ei kyllä liittynyt minun, eikä myöskään kaverini osalta naureskelua taikka muuta irvailua.Todellakaan.

Laittoi vain ihmetyttämään ja sen vuoksi ajattelin, että tästä saisi " hyvän" aiheen tänne.Saisi kunnon mielipiteitä...

Ja vieläkin toivoisin ihan omia kokemuksia, MIKÄ ON VAIKUTTANUT NOIDEN KILOJEN KERÄÄNTYMISEEN?

Olen aidosti kiinnostunut.=)

-AP-

Tosi vaikea sanoa....olisko liiallinen syöminen.Itse ainakin voin todeta syöneeni itseni lihavaksi.Siinä sinulle tuhtia tietoutta lihavalta ihmiseltä.

Vierailija
137/359 |
22.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistatella ne vaan osaa, kun eivät muuta sanottavaa keksi.

Laita jollekkin toiselle palstalle, niin saat vastauksia.

Laihdutuspalsta vois olla oikee osoite.

Vierailija
138/359 |
22.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mun mielestä kans ap oli ihan asiallinen koko ketjun ajan, ehkä aloitus oli tökerä, mut muuten vastas ihan mukavasti kaikille.Ei alentunu haukkumaan ketään, kuten toiset =(

Vierailija
139/359 |
22.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa säälisi oli turhaa.

Vierailija
140/359 |
15.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla ihanaa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi