Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa keitetyn veden ohje!! Nopeesti!!

Vierailija
04.03.2005 |

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
31.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alettaisko mailaileen? Kaipaan ystävää, vapaa-aikaa jää niin paljon kun on toi vedenkeitin ja pullolapsi. (maito ei noussut rintoihin sektion vuoksi).

Vierailija
2/97 |
31.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistuu paremmin viileänä. ON muuten hyvä ripuli juomaoksennus/ripulitaudissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
03.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hyi minua..*

Vierailija
4/97 |
03.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä iso kattilallinen vettä kerrallaan, niin ei tarvitse kuin sitä lämmittää seuraavalla kerralla.

Vierailija
5/97 |
03.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on opetettu että sähkölaitteisiin ei saa mennä vettä tai laite rikkoutuu. Oletteko todella NIIN hyviä vedenkeittäjiä että ei YHTÄÄN roisku yli. Itse en edes uskalla testata sähköliedellä, puukäyttöisellä vain.

Vierailija
6/97 |
03.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saa ihan hyvin esim. teetä.

Hysteeriset ylihygieenikot!

Vierailija
7/97 |
03.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiiksi keitettynä!! Siinä esimerkillistä huolenpitoa seuraavista sulupolvista!

Vierailija
8/97 |
03.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi pienet kirjoitusvirheeni. Tässä ketjussa esitetty vihjaus perunankeittämisestä sai minut hieman pois tolaltani... perunankeittäminen... siihen tarvitaan kyllä jo molemmat anopit!

Vierailija
9/97 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oli muovipussi mukana, laskin sen täyteen vettä ja pakastin kotona. Tästälähdin käyn aina hakeen veteni sieltä..

Vierailija
10/97 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika vaikeaa löytää kauppa, missä noita helloja myytiin ja kaikki se hankkimisrumba, mutta nyt meilläkin on hella ja oon oppinut keittämään vettä (Jes!!!) joten ei tarvi enää hakea sitä yliopistolta.

Vierailija
11/97 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjälp!

Vierailija
12/97 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kattilan siihen alle, mutta ei sieltä mitään tullut..Yritin haarukallakin kaivella.. Oiskohan se jotenkin rikki?

t:93

Vierailija
13/97 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siinä hellan yläosassa sen luukun yläpuolella on niitä vipstaakeja, mistä voi pyörittää, niistä jokainen käynnistää yhden pyörylöistä, siis levyistä. Niissä on yleensä kuvakin, mikä vipstaaki käynnistää minkäkin levyn. Mutta voi olla aika vaikeaa hoksata niitten kuvien perusteella.

Itse tein niin, että laitoin ekalla keittämiskerralla joka levylle kattilan ja testasin, mikä kiehuu. Ja huom! Huom! Pitää kääntää vain yhdestä vipstaakista kerrallaan, koska muuten on vaikea tietää, mikä niistä vaikuttaa mihinkin levyyn. Sitten seuraavalla kerralla tarvii laittaa enää kolme kattilaa ja kääntää jostain toisesta vipstaakista. Näin voi oppia kaikkien vipstaakien vaikutukset!

Loppujen lopuksi voi keittää vettä ihan millä tahansa niistä levyistä, vain yhdellä kattilalla ja kääntämällä vain yhtä vipstaakia! Kätevää, eikö totta?!

Tein aiheesta (siis kuinka voidaan saada selville, miten voidaan tehostaa veden keittämistä päättelemällä kehittelemäni metodin avulla, mikä kattila kannattaa laittaa millekin levylle, ja mistä vipstaakista tämä levy saadaan päälle) jopa gradun yliopistolle! Oli kyllä aika pitkä gradun otsikko, täytyy myöntää. Mutta sitä suorastaan ylistettiin, ja tutkimuksestani saatu oppi otettiin välittömästi käyttöön tiedekunnan kahvihuoneissa ja julkaistiin alan kansainvälisesti arvostetuimmassa julkaisussa :)

t. 93

Vierailija
14/97 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi saada veden tulemaan. Mutta kannattaa olla varovainen, jos vääntää väärään suuntaan, voi tulla alkuun tosi kuumaa vettä!

Useimmiten oikealle kääntämällä tulee kylmää. Tai ootas, käyn tarkistamassa, kuinka päin se menikään...

t. 94

Vierailija
15/97 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se roiskii vettä ku yritän lähestyä sitä. ONKOHAN SE ELÄVÄ HANA!?!? Ehkä se o vihanen ku yritän keittää sitä vettä. APUA!! HANA HYPPII SILMILLE!

Vierailija
16/97 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskaltanut niitä väännellä ettei mene säädöt sekaisin.. Ja Stockkallakin tulee vesi kun käden alle laittaa.

t:93

Vierailija
17/97 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saa lisätietoa vipstaakien ja levyjen valintaan. Laittakaa vaan sähköpostiosoitteenne, niin pistän lisätietoa tulemaan. Siinä gradussa on myös aika pitkä lähdeviitelista, jossa on muunmuassa artikkeli siitä, minkä kokoinen attila kannattaa valita minkäkin kokoiselle levylle. Todella hyödyllistä tutkimusta, sanon ma!

t. 94

Vierailija
18/97 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kylmiltään tosiaan alkaa tuollaisia vääntelemään. Mutta ehkä voisit hakea Stockmannilta sen veden? Sieltä ainakin oot ennenkin saanut veden tulemaan hanasta!

Vierailija
19/97 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nappi. Pitäisköhän siitä napista jotenkin painaa? Mä yritin netistä etsiä hanan käyttöohjetta, mutta on ilmeisesti niin vanha malli ettei Googlesta löytynyt :( Voi että, mä sanoin miehelle, kun me tämä asunto ostettiin, että ton kanssa tulee ongelmia. Onneksi sain sieltä yliopistolta sitä vettä, ei jäädä ihan ilman keitettyä vettä!

t: 93

Vierailija
20/97 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi toi sen mulle syntymäpäivälahjaks, kun kerran jouduin sille keittää vettä kun se oli käymässä.

Vähän mua kyllä nolottaa tää juttu, mut tunnustan silti; käytän mä sitä aina välillä, varsinkin kun anoppi on kylässä. En kehtaa olla käyttämättä kun se on sen kuitenkin antanu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän