Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piltti-purkin kansi tipahti lapsen sormille!!!

Vierailija
02.03.2005 |

.

Kommentit (238)

Vierailija
181/238 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me aateltiin tehdä juhannusvauva, kun se ois joteski niin södee, mut jos aatto on alkuviikosta, niin sehän on sit tylsä vanhempana, kun ei pääse oikeena synttäripäivänä bilettään.

Vierailija
182/238 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. kuukautta ennen, kuin alettiin harkitsemaan piltin ostamista.

Pelkästä ajatuksesta lihoin n 15kg, apua, mitähän painan, kun piltit löytyy kotoa????!!!! Onx kukaa laihduttanu sillä apteekin nutriletillä????

PLIIS, kertokaa, miltä ne maistuu!

((((( =0 ))))))))) VIRTUAAAALIHALEJA teille ja kiitos kun jaksoitte lukea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/238 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö multa maine kauaksi aikaa? Auttakaa, pliis.

Vierailija
184/238 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän maasta se on? Mitä se merkkaa kun sen sängyn alla on keksinmuruja?

Vierailija
185/238 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kun torstain kunniaksi söin kaksi lautasellista Atrian hernerokkaa, kyytipoikana piimä ja uunituoreet ruispalat niin pari tuntia tän jälkeen mä tunsin ne! Ihan varmasti piltti siellä potkiskeli, sellaista kuplimisen tunnetta tuntui masussa, iiihana tunne! Oi ihanaa odotusta sullekin, joko mä voisin ostaa mammahousut?

Vierailija
186/238 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks testasinkin ja plussahan sieltä tuli. Mut meidän Entte Rilsa oppi numerotkin jo puolen vuoden ikäisenä, et se on ollut hirveen varhaiskypsä aina.

Mutta se johtuu varmaan siitä, että mulla ei ole ollut mitään asenneongelmia äitiyden suhteen. Oon etukäteen jo tiennyt että rankkaa tulee olemaan, niin ei oo sit tarvinnut valittaa että on vaikea laps. Ekat 2 viikkoo oli kyllä rankkoja, kun Entte heräs kaksikin kertaa yössä. Mut tosissaan, mä olin varautunut siihen jo etukäteen ja sen jälkeen onkin sit ollut helpompaa. Mä en ymmärrä äitejä, jotka valittaa, että lapsi on vaikea. Kyllä se on ihan omasta asennoitumisesta kiinni.

Vierailija
187/238 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tulee kotidoidontuki?

Vierailija
188/238 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon imettänyt 3 kuukautta 3 minuutin välein. Ja joka sormea erikseen. Auttakee kanssasiskot! Ja voimahaleja kohtalotovereille!

Vierailija
189/238 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meidän lapset syö ja kakkaa monta kertaa päivässä ja ne pitää laittaa nukkumaankin.Auttakaa,en kestä enää.Lapsilisien tuloonkin on vielä monta viikkoa enkä ehtinyt katsoa Kauniita ja Rohkeita.

Onneksi on sentään kantoliina.

Vierailija
190/238 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva ei osaa vieläkään käydä potalla vaikka on jo 8 kk!!!!!! Voi ei!

Vierailija
191/238 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun nopean kaupassa kipasemisen takia pitää sulkea P-i-l-t-t-i-e-n kannet ja raijata mukana kauppaan. Ihan hyvin vois jättää ne autoon siks aikaa, mut ajatteleeks ihmiset et oon välinpitämätön?

Entä onks ookoo kuljettaa niitä autossa kansi menosuuntaan, vai pitääks olla pohja eteenpäin? Mihin autoon mahtuu kolme P-i-l-t-t-i-ä takapenkille?

Vierailija
192/238 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sanonut milloin tulee, eikä vastaa edes kännykkään. Varmaan jotain vieraita Pilttejä maistelemassa. Kaapissa olis ollut Pilttipakki kotonakin.

Vierailija
193/238 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti syömään pilttiä naureskellen ja jätti mut yksin pilttipurkki peräreiässä. En saa tota purkkia pois, vaikka yritin auttaa kakkakupillakin. Mitä mä teen ihan oikeesti?!?!?!?!?!

Vierailija
194/238 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokos lapslisät meni?

Vierailija
195/238 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mull on jääkaapissa pilttiä, pilttiä, pilttiä ja pilttiä. Saiskohan niistä jotain hyvää aikaseks? Entä jälkkäriks? Mulla ois kaapissa pilttiä, pilttiä ja sit....joo pilttiä. Ja pakastimessakin on sitä pilttiä.

Vierailija
196/238 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pari kuukautta sitten purkillisen sitä 8kk sosetta, mut hiljalleen rupee sose loppumaan. Jokohan vois siirtyä siihen 1-3v soseeseen? Vai loppuuks se sit ennen 3 ikävuoden täyttymistä kesken? Onks parempi et sinnittelen sillä 8kk purkin jämällä siihen asti et tyttö täyttää 1v ja voidaan korkata 1-3v sose, vai et lopetan sit vähän ennen 3v synttäreitä syöttämisen kokonaan?

Oonkohan syöttäny ihan liikaa kun nyt jo loppuu kesken... Noloa jos ne neuvolassa huomaa et tyttö on lihonnut.

Onks muilla käyny niin et sose loppuu ennen 1v synttäreitä ja joudutte korkkaamaan 1-3v soseen aiemmin? Kertokaa kokemuksista!

Vierailija
197/238 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enmää tuosta pilttihommasta tiedä ku se täysimettää ja KOKO ajan!! siis välillä se keittää ne meijerit, siis steriloi; sen täytyy ku se on sektioäiti, mutta mää oon kans sektioisä ku mun kivekset leikattiin pienenä...mää niitä kans keittelen sillä jämävedellä ja sit loput pakkaseen! pakastimessa kyllä vähän ahdasta jo..pitäis sulatella muutamat reimat pois sieltä..tuo meidän P-i-l-t-t-i on muuten 0-1v. onko ketään muita sektioisiä??

Vierailija
198/238 |
05.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuutonta!

Vierailija
199/238 |
05.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahan alku ja juuri! Naapurimme erosivat, kun mies löysi sängyn alta Pilttipurkin kannen. Ei auttanut, vaikka vaimo vannotti, että se on Bonapurkista, hyvä mies, BONAPURKISTA! Ukko lähti ja nyt vaimo on yksin kotona, eikä kellään ole enä kivaa. Teppo-Taavetillekaan ei enää maistu muu kuin rintamaito ja täysimetystä vaatii jatkuvasti.

Vierailija
200/238 |
05.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsekkaamassa, missä mies luuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi