Piltti-purkin kansi tipahti lapsen sormille!!!
Kommentit (238)
mutta näin makeasti en ole nauranut pitkään aikaan, kyyneleet valuu silmistä :)
pestään kannet ja käytetäänn niitä liima-astioina
siis askarrellessa.
Eihän reimatecille voi liimoja antaa sehän menee ihan kuukupille siitä!
LAitoin vahingissa piltti-purkin kannen bona-purkipäälle. Miten mä selviin tästä?
Ehkä se helpottaa kun kakkakupin ticket to heaven mallisto tuli! Mä oon niin taivaissa kun kevätripulitkin tulee taas!
ressu on ihan väsynyt, nukkuu ja itkee ja välillä syö. Pitäiskö mennä lääkäriin? Kun ei ole autoa käytössä, ja bussilla on hankala mennä, kun ne on aina täynnä vaunuja?
Vähän hankalahan se on mutta niin käytännöllinen ja pääasia, että on muodissa mukana. Siteet on ihan out.
Vierailija:
Vähän hankalahan se on mutta niin käytännöllinen ja pääasia, että on muodissa mukana. Siteet on ihan out.
**Olenkin miettinyt, miten niitä purkkeja voisi käyttää? Muita vinkkejä?
Ps. kannattaa ehkä käyttää niitä pienimpiä purkkeja tuohon ;=)
lapselle puhelimen. Pujota naru kansien läpi ja aaah, typerä puhelin on valmis. Lapsi kyllä ihmettelevät mikä se on mutta mitäs siitä...
Piltti
Semper
Bona
Tutteli
Elovena
Musta Semper ja Bona on jotain ihan kauheeta ja erikoisuuden tavoittelua. Hirveet nimet YÄK!!!!!!!!
Olen yrittänyt lahjoa uusilla Reimateceillä ja syöttää Pilttiä, varsinkin mangopilttiä, mutta pilluilkiö vain jatkaa räyhäämistä! Tarkoittaako tämä nyt sitä, että pilluilkiö pitäisi keittää yhdessä Piltti-purkkien kansien kanssa? Vai vauvaperunoiden? Vastatkaa nopeesti! Eikä sitten mitään jsap-vastauksia!
Nyt mun poikaystävä sai tietää eikä suostu enää ottaan pilttiä ollenkaan. Onneksi lääkäri ultrasi ja sanoi että se olikin ollut Semperiä. Huh helpotus! Onneksi en uhrannut sinivalkoista pilttiänä. Mä kerron sit huomenna miten mun bf tähän suhtautuu.
Mun lutunen olisi pehmeää mangoa! Hih!
***tuako muitten pilttipurkin kannet teille kuuluu. Tää on niin tätä. Hankkikaa elämä - hankkikaa pilttiä!!
jk. mitä teillä syödään jussina? (ei kai pilttiä? eihän?)
Lapsellani (8kk vanha Nico-Jamppa) todettiin tänään Piltti-allergia!!! Mitä teen? Miten voin valmistaa lapselleni sellaista ruokaa, ettei siinä varmasti ole yhtään pilttiä joukossa? Ainakaan mitään eineksiä pikku lapsiraukkani ei enää voi syödä, koska niihin lisätään ihan hirvesti pilttiä. Minun lapsellani tämä piltti-allergia esiintyy siten, että aina kun hän saa ravinnosta vähänkin pilttiä, niin hänelle tulee masu hirveän kipeäksi ja hän oksentelee rajusti Piltti-purkin kansia.
Sehän on painavaa terästä varmaankin. Mitäs nyt tehdään?
Muistithan varmasti keittää sen kannen ennen kuin annoit ruokaa lapselle?
pestään kannet ja käytetäänn niitä liima-astioina
siis askarrellessa.