Mitä sinulle tulee mieleen kaupungista nimeltä Forssa? Siis mielikuvia/totuuksia...
Kommentit (251)
No, kiitos mielenkiinnosta - minä en henk.koht. tunne yhtäkään näistä tyypeistä, joista täällä on puhuttu, mutta kun kouluja samaan aikaan käydään - EI VOI OLLA TUTUSTUMATTA. Yhtä lailla teinivuosina kierreltiin samoissa paikoissa discoissa ym. Itse olen kyllä ihan vetävän näköinen ja hyväpalkkainen ja tasapainoinen ihminen, kuten varmaan muutkin kirjoittelijat täällä. Se on vaan pikkukaupungissa vaikea olla tuntematta/tietämättä ketään saati kiinnostumatta. :D:D
Vierailija:
kuullostaa kyllä niin kauhealta paikalta!!!!ihan edelleen mielenkiinnosta, olisi kiva nähdä teidät " livenä" ,
ketkä tunnutte tietävän kaikki murhajaat/alkkikset, että
miltä näytätte:)
Oliks tieto vai veikkaus, että vkonlopun jälkeen saa taas lukea iltiksestä? Tapahtuiko Nick Havannan avajaisissa jotain järisyttävää? Paikalliset näytti taas kerran vieraileville julkkiksille, kuka on kingi?
Täällähän on oikeet Forssa keskustelut! Enpä olis uskonut että näin pienestä kylästä näin moni kirjottaa täällä!
Yks uus ilmottautuu mukaan.
Ollaan etsimässä omaa asuntoa Hämeen seudulta ja Forssasta saa, ihme ja kumma, halvalla. Ei kiitos, en muuttaisi kuuna päivänä asumaan...
Oliko kukaan Havannan avajaisissa? Ite vatsataudissa enkä päässyt. Onneksi tuli toi Sedun paikka, ettei aina tarvi käydä siinä teinihelvetissä. Irlannin Setteri on hieno mesta seurusteluun, joka sopii tällaiselle iäkkäämmälle(-70)ja Sedun paikka siinä naapurissa.
Eikö enää tapahdu mitään, kun ei kukaan laita viestiä?!
On ollu hauska seurata tätä ketjua.. Lisää viestejä/juoruja!!
ikäisiä lapsia teillä on forssalaiset? Ei tarvii tarkkaa ikää sanoa jos ette halua, otetaan vaikka ikähaitari 0-2, 2-4, 4-6, vai 6->
Meillä tohon ensimmäiseen väliin sijoittuva.
täällä on hauska asua ja rellestää! jos ei ite muista mitä tuli tehtyä niin kyllä siitä kuulee muilta....
eli jos kapakas jonkun kans juttelet, niin huomenna teillä on suhde. Ollaan vkonloppuna tulos sinne, mihis kandeis suunnistaa? Ollaan päälle 27...ettei mihinkään " tarhaan" sit...
Koskenniskassa käy vanhempaa väkeä, Nick Havanna on uudistunut (soitetaan myös suomimusaa, voi olla hyvä - ei oo kokeiltu..), Irlannin setteri pubiin alottelemaan.. Bar 54 ei suositella max ikäraja 17v!
Ennen vanhaan 54:ssa kävi kaikenikäisiä. Ja Laajis oli ovella. Onko siitä nyt tehty teiniluola? Kierrän kaukaa..Onko Smitti vielä pystyssä? Noi jotkut täällä olevista baareista on mulle uusia. Pakko käydä katsomassa, kunhan tulen sinne. Sedun baareissa olen kyllä muilla paikkakunnilla käynyt, ja aina tykännyt.
ne soittaa toivebiisejä, eli suosittelen yli 20.lle!!!Se hurttapubi on ihan jees, alkuillan starttipaikaks ja viimeseks tunniks Koskenniskaan notkumaan!
.. omistaja sama, eli restel-ketju. Samoin pikku pete koki uudistuksen ja muuttui irkkupubi parnelssiksi. Ehkä meno on molemmissa hieman rauhoittunut vanhoista ajoista... Juu, ei 54:ssa oo vanhempaa väkeä muuten kuin jos on joku esiintyjä esim. Menneisyyden vangit!
Hauskaa illan viettoa teille ihanassa kaupungissamme! Kerro sit kuinka meni...
tunnu miltään, huokaus. Tai sit tuntee ulkonäöltä foken narkit ja diilerit, eikä jaksa niitä baaris kattella.Koskas siel järjestöjentalolla niitä eläkeväentanhuja on; ).Ei vaiskaan; mäkin suasittelen Havannaa tai Koskenniskaa, ei tunne itteään niin ikälopuks.
Vierailija: