Mitä sinulle tulee mieleen kaupungista nimeltä Forssa? Siis mielikuvia/totuuksia...
Kommentit (251)
että onko tämä ko henkilö oikeasti sitä porukkaa, niin voin kertoa että kyllä on!!!!!!!!!!!! Moni kakku päältä kaunis jne....Vaikka hän välillä kävisikin esim salilla, niin se on vaan harhautusta..uskot tai et, niin voin kertoa että olen nähnyt hänen polttavan pilvee, piikittävän itseään...
Ei mitn mukavaa katseltavaa...
eräs mies, jota tapailin hetken aikaa pari vuotta sitten. Hän oli " paljasjalkainen" forssalainen. Itte en ole koskaan teidän kaupungissanne edes piipahtanut ;D Olen varmaan menettänyt paljon, tämän ketjun juttujen perusteella...
VORSSA ON KANTAHÄMETTÄ!! EIKÄ SIELLÄ TODELLAKAAN PUHUTA MITÄÄN HELSINKIMONGERRUSTA!!!
Itselle tulee narkista lähinnä joku epäsiisti luihu tyyppi mieleen, mutta ihan eri maailmasta näyttäis olevan tuo. Huoh, pitänee varmasti unohtaa. Näin tämän tyypin viimeksi eilen, ja en tiedä mikä siinä on, mutta joltain osin tekee vaikutuksen.. Höh.
missä näit tämän tyypin..? Olin kans hänestä pitkään kiinnostunut ja jonkin aikaa pyörittiinkin yhes, mutta...itsellä kuitenkin toisenlaiset arvot elämässään. siinä miehessä on kyllä jotain, mutta ehkä parempi näin....
Vierailija:
Itselle tulee narkista lähinnä joku epäsiisti luihu tyyppi mieleen, mutta ihan eri maailmasta näyttäis olevan tuo. Huoh, pitänee varmasti unohtaa. Näin tämän tyypin viimeksi eilen, ja en tiedä mikä siinä on, mutta joltain osin tekee vaikutuksen.. Höh.
hän onkin toisten mielestä hirveän sosiaalinen yms kun joka päivä jotain ottaa..ei päivääkään ettei pilvessä olisi...tai jossain muissa aineissa
Joku pilvenpoltto silloin tällöin tuskin ketään kovasti haittaisi (tosin itse en ole tupakkaa voimakkaampaan kamaan koskaan koskenut), mutta tuntuu valitettavasti, että liian kaukana ovat maailmat. :( Ihme homma vain on, että mikä siinä tyypissä kiehtoo, vaikka on yleisestikin ottaen kovasti eri tyyppiä kuin nk. ihannemiestyyppini :)
mutta maailmat ei vaan kohtaa.Eikä vois hänen kanssaan edes suunnitella mitään perheen perustamista mitä yleensä tehdään ns meidän normaalissa maailmassamme.Noh, toivotaan että jonakin kauniina päivänä meidänkin elämään astuisi joku normaali mies, niin unohtuisi nämä epänormaalit tyypit.Minä ainakin toivon sellaista...
suhteita on kyllä päättynyt viime vuosina... Oikein onnellista uutta vuotta toivottelen sinulle ja muille forssalaisille.
Näin on..hyvät uudet vuodet myös sinulle!!!!!!!!!!
Kyllä meillekin vielä paistaa se aurinko...
Vierailija:
suhteita on kyllä päättynyt viime vuosina... Oikein onnellista uutta vuotta toivottelen sinulle ja muille forssalaisille.
En voisi uskoa... sen verran kun tunnen (aika pintapuolisesti). Ja sille, joka kirjoitti baarikyselyn: en osaa sanoa, minne kannattaisi mennä... Pikkujoulujen jatkoilla olin Koskenniskassa joskus käynyt 54:n nk. suomipuolella, mutta harvoin tulee käytyä FRS:ssa ulkona. Itseäkin kiinnostaisi mitä uutena vuotena. Olen eronnut ja lapsi lähtee isänsä luo ja itse vapaalla... Eipä oikein ole seuraakaan varmistunut uudeksi vuodeksi.. joten saas nähdä.