Mitä sinulle tulee mieleen kaupungista nimeltä Forssa? Siis mielikuvia/totuuksia...
Kommentit (251)
Joku kyseli mitä tälle häiskälle kuuluu...
tuskin mitään maata järisyttävää, hah kuka oikeesti välittää jostain narkkareista, jos luulet että hän välittää susta, olet täysin väärässä!!!!!!!!!!
Ko henkilö on samanlainen kuin aina ennenkin.. nyt makaa työttömänä,elää sossun rahoilla, miettii mistä saisi ainetta taas...ja kaveripiiri, sarjassamme tappoja, murhia, varkauksia yms...on varmaan helkutin mukavaa elämää...ja mistäsä sen tiedät, mitä tauteja kullakin on..löytyy hepatiittia,HIV-tä, yms...
asuin aikoinani siellä, nytten alon jo muutaman vuoden asunut pääkaupunkiseudulla, mutta käyn aina välillä baareissa siellä.Kyllä sen tuntee kuka on narkkari ja kuka ei.. Forssan pojat ainakin erityisen hyvin..
Kaikesta huolimatta hyvää joulua kaikille!!!
tosi kulunut biisi jo toikin ja jotenkin raivostuttava, uh..täällä paljon puhuttu yhestä miekkosesta, onko oikeesti noin suosittu tyyppi vai toistenko elämä vaan kiinnostaa.itse en näe mitään jumalaista tässä miehessä jos kaikki edellämainitut asiat pitää paikkansa...koettakaa sitten päästä eroon jo, saatte vain samanlaisen leiman..
Tunnelmallista joulua Forssaan... Viimehetken ostoksille :D
en yhtään ihmettele että K jäi mieleesi, on minunkin mieleen jäänyt ja nyt koettanut päästä irti koko henkilöstä...
Pari kertaa hymyillyt niin valloittavasti, mutta tainnut siis olla pöllyssä koko kaveri... :( Harmillisia kohtaloita monella muullakin teinivuosien kaverilla / ihastuksella...
jep kaveri kyllä osaa hymyillä ja puhua, mutta siihen se jääkin..toivoisin kyllä hänellekin parempaa kohtaloa kuin mitä yleensä narkeilla on..mutta sille me emme voi mitään jokainen meistä valitsee oman tiensä, ja jokainen meistä tulee aikanaan sen tiän päähän minkä on valinnut, toiset aikaisemmin ja toiset myöhemmin...
hei, kenent tämä il*onen tappoi, olen ihan pihalla näissä jutuissa. entäpä tämä valkama...
uskokaa tai ette , mutta kyllä kolmaskin juttu tulee vielä...just samasta maailmasta..
kaikille kaikesta huolimatta, mä palaan joulun jälkeen, lähden illalla ajaan vanhempieni luo ja heillä ei ole konetta että pääsis keskusteleen..palataan joulun jälkeen taas..
joulut kaikille. Nyt lapsille välipalaa... mieskin tulee kohta. Joulu alkakoon :)
vaan, että vissiin aika tylsä ja mitäänsanomaton pieni paikka, koska en koskaan ole kuullut siitä mitään, enkä varsinaisesti edes tiedä missä se sijaitsee. Onko jossain Hämeenlinnan suunnalla?
paikkakuntalaisista en ole saanut kovin hyvää kuvaa...
siis ilmeisesti mika? mitä toi upittaa tarkoittaa? forssassa parhaat ja nopeimmat juorut saa kun kysyy muutamalta hieman juoruiluun taipuvalta portsarilta. ainakin siltä, joka aina kikattaa ja taputtaa selkään.
Mä en saa mitään mieleen:( Pitänee mieheltä kysyä.
Yöelämää taas odotellessa,ehkä alkukuusta vois mennä:)
kuullostaa kyllä niin kauhealta paikalta!!!!
ihan edelleen mielenkiinnosta, olisi kiva nähdä teidät " livenä" ,
ketkä tunnutte tietävän kaikki murhajaat/alkkikset, että
miltä näytätte:)
yksi parhaista suomen maratoneista
Kamala kuollut pikkukaupunki kamaline 70-luvun ankeine kerrostaloineen. Ahdistusprosentti nousi heti sataan.
Jep jep sama tyyppi.Niin pikkuveli pelaa jotakin,mutta on siis lyhkäsempi kuin itse tämä ko henkilö.Kyllä ihan teini-iästä asti narkannút, että parempi jos heti unohdat ko tyypin.Tunsin aikoinani hänet, ja välillä parempia kausia milloin kaikki meni hyvin, mutta sitten iski huonompi kausi, ja taas vedettiin aineita enempi ja pahempia..
Vierailija: