Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulle tulee mieleen kaupungista nimeltä Forssa? Siis mielikuvia/totuuksia...

Vierailija
27.02.2005 |

heh....ei forssassa ole yhtään mitään vikaa....

Kommentit (251)

Vierailija
1/251 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuntuu välillä että vaikka ite olin kuhalas ni osan tunsin linikkalasta ni silti tuntuu ettei kaikki nimet sano mitään=(

Muistaako ketään kuhalassa sitä matikan maikkaa se juoppo?Se lähenteli mua kerran kun oltiin forssas käymäs ja nähtii se baaris=(

Entäs lilli sitten??

Vierailija
2/251 |
22.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs vanhasta kotikaupungista riittää juttua. En oo asunu siellä kohta seitsemään vuoteen, mut välillä tulee käytyä.

Helvetin tulirotko se nyt kuitenkin on. Ei oo jääny mitenkään positiivinen kuva siitä kaupungista niiden reilun 21 vuoden aikana jotka siellä vietin. Ei mulla mitään suurempia ongelmia koskaan ollut, mut kyllä niitä hulluja ja narkkareita tuntuu siellä riittävän edelleenkin ilmeisesti. Baarit on nykyään ihan erilaisia ja niissä käy ihan erityylinen porukka. Ei oo vanhoja naamoja ovella eikä tiskin takana. Onko havaintoo mihin Monttumestari katos nepan ovelta? Vanha lierihattu haudankaivaja!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/251 |
23.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

no just

Vierailija
4/251 |
23.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vorsa

Vierailija
5/251 |
23.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuppula. Ja on kokemusta ko.kaupungista rutkasti : /

Vierailija
6/251 |
23.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu tuli ja meni ja tuli se Forssan yöelämäkin katsastettua; Haukkubar.sta startattiin ja oli ihan kiva mesta! Nepas oli teinipippalot(just niinkuin joku varoitti),Havanna oli aika täynnä ja päädyttiin Niskaan, sehän on ihan legendaarinen mesta, kivaa oli ja kesällä tullaan taas!Holjille viimeistään.

Vierailija
7/251 |
23.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeavaha on ok alue Heikka taasen jotain aivan muuta

Vierailija
8/251 |
23.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppari+Smitti tullu koluttua aikoinaan tosi ahkeraan lävitse;)

Vierailija
9/251 |
24.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa kysellä Vorssan Betonituotteelta töitä. Saivat toimitettavakseen kaikki Olkiluodon ydinvoimalan betonit. Maalaisjärjellä, vorssalainen kun olen, ajatellen sinne uppoaa sitä jonnin verran..

Vierailija
10/251 |
24.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan tulos sukuloimaan ja perjantaina olis tarkotus lähtee kierrokselle.Mihinkäs sitä kandeis mennä?ja ikkähän oli porukalla 23-28

Vierailija
11/251 |
24.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitus on IHAN OIKEESTI forssassa juhlia, jää ennemmin kotiin. Ei täällä ole kuin kakaroille tarkoitettuja paikkoja, ja vain kakarat täällä juhlivatkin. Eikä nekään kaikki käytyä alkoholia, vaan jotenkin muuten vaikuttavat sekavilta. Mutta jos on hyvä, valmis porukka koossa, niin sitten pakon sanelemana koittaisin sitä uutta Irkkupubia(en muista nimeä), josta jatkaisin ainakin katsastamaan uuden Havannan.

Vierailija
12/251 |
27.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

turussa???

Vierailija
13/251 |
27.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

forssassa on suomen ilkeimmät, katkerimmat ja kateellisimmat ÄMMÄT,mutta tosi komeita ja söpöjä poikia. Itse asunut vuoden pois vokesta ja ainoa asia on mitä olen jäänyt kaipaamaan on vorsanpojat!

Vierailija
14/251 |
27.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikähaarukalla 25-30?

Vierailija
15/251 |
28.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalle tuntuu aina, kun menee uudelle paikkakunnalle;vau, onpas täällä komeita miehiä-ilmiö siis. Ja aika juntteja ne on muiden kaupunkien miehiä kohtaan:" mitäs täältä haet, meirän naisia vai!!!" ,mutta sekin taitaa olla yleismaailmallinen ilmiö, pikku kaupungeissa ainakin.

Vierailija
16/251 |
28.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yks edellämainituista on Foken hormoonikuninkaan asiakas.

Vierailija
17/251 |
28.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille, joka ihmetteli mistä kaikki kriminaalit tuntee voisi todeta, että forssa on tosi pieni kaupunki. Kyllä joku aina jonkun tuntee..

Vierailija
18/251 |
28.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hetken asunut yhden forssan suurimmista kriminaaleista kanssa, ja sinä aikana pääsi hyvin sisälle kuvioista. Ei ne niin kummoiset ole. Ehkä vähän yllättäviä nimiä tuli esille, mutta mitäpä noita kaivelemaan...

Vierailija
19/251 |
29.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut se maksalaatikko...olis varmaan yleistietoon vedoten hyvä tietää jotain,mut nyt en tiiä miten tässä on näin päässyt käymään...selvää ainakin pitää ottaa.

Vierailija
20/251 |
31.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihteeksi oli taas Forssa negatiivisessa valossa: joku oli laittomasti irtisanottu. Vorssa on yks persläpi vaan, ja on todella irvokasta että siellä tehdään myös muuhun maahan ruokaa. Olen muuten ollu kerran risteilyllä kaupungin herrojen ja rouvien kanssa. Oli huvittava näky kun Lintonen kiitteli laivan henkilökuntaa koko Forssan kaupungin puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän