Mitä sinulle tulee mieleen kaupungista nimeltä Forssa? Siis mielikuvia/totuuksia...
Kommentit (251)
ja tavallaan ihan hyvä et sitä heroiinia liikkuu taas täälläkin jos vaik pari pahinta kuolis siihen niin rauhottuis tääkin kylä... kuullostaa julmalta mut tottahan se kuitenki on...
T:edellinen
menee jotenkin että..
" me ollaan forssasta, forssasta, niin forssasta.."
on poistettu tuosta välistä...?? Ylläpito, jos vastaisitte???
Tapettu oli mun serkkuni poika...
Naapurikunnassa asutaan.Ja tykätään kyllä ihan vorssastakin.Ikämme täällä asuttu,eikä pois lähettäis.
Puolensa on tietty kaikilla paikoilla,ja tuo huumejuttu pitää aikalailla paikkaansa.Mutta missäpä ei nykypäivänä.Todella läheinen ihminen juuri kamppailee tuon ongelman kanssa.Vaan ei siitä enempää.
Moiks!
Minä kanssa täs naapurissa koko ikäni asunut.Tai asuttiinhan me vuoden verran Tölöllä.
Minkä ikäinen olet,jos saa kysyä?Minä huitelen hiukkasen alta kolmeekymppiä ;o)
no et sattumalta oo Kuhalassa koulussa ollut?Mä kävin siellä lukion.
siis se akin ja turon biisi...:D :D
ainakaan tietääkseni ei mitään järisyttävää oo tapahtunut.Täällä Jokkis-cityssä äimistellään kunnanherrojen omien palkkojensa nostamista...
Loippariin saatu...Ainakin eilen näky Talsoilan puiston penkillä rönöttävän kun töistä kotio ajeleen lähdin.
Hullu Petee meinasin.Ei tietääkseni liity Idolssiin *repeeee*
Perdduli on mun luokkakamu!!
Terkut vaan sinne!!Alkuvuodesta taas lähtään pepen kaa rundille ;o))))
Mutta ens kerralla heräillään sit normiasennosta...
superabsurdi ajatus!!!!
Jotenkin aloin kehitellä päässäni ajatusta ja nyt mies tuolla muksujen kanssa pyörittelee päätään ja kattelee huolestuneen näkösenä mua...*hihittelee yhä*
Onko mennyt jotakin ohitse?
Missä se opiskelee?
Vierailija:
superabsurdi ajatus!!!!
Jotenkin aloin kehitellä päässäni ajatusta ja nyt mies tuolla muksujen kanssa pyörittelee päätään ja kattelee huolestuneen näkösenä mua...*hihittelee yhä*
no ihan tavallista " maakuntakierrosta" ollaan jo suunniteltu,kunhan pahin hässäkkä laantuu ;-)
Mieletön mies,muuta en sano x-)
BB-addiktoitunut olin myös minä,ja eikä vähiten Pertun ansiosta!
Raaseporissa on vireillä asia forssalaista poliisia kohtaan, en tosin ole varma oliko pahoinpitelystä vai mistä..